Komentáře k povídkám autora/autorky: Extasy

Stránky: 

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Janimik:

“Zaujímavý námet, veľmi dobré vyhratie sa z rôznymi problémovými situáciami v živote gayov. Mne osobne sa tento štýl písania páči, aj keď je to občas tvrdé...ale taký je občas aj samotný život”

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

ZuzuLambliff:

“Já tu povídku milovala, skvělý nápad, výborně zpracovaný.”

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Já jsem to ještě nekomentovala? :O Super story. Být to já, tak se tolik necukám, mít takovýho vychovatele. Ale chápu to, Tommy je tu vždycky od toho, aby Adama pořádně potrápil :D”

Celibát

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Je v tom pár věcí přitažených za vlasy, ale jinak se to četlo dobře a dokonce to trochu přibližuje realitu.”

Depp Hills Residence

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Jedna z mých srdcovek! Fascinuje mě, jak skvěle si autorka poradila s množstvím postav! Děkuju za super zážitek při čtení!”

Depp Hills Residence

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

ZuzuLambliff:

“Parádně napsané, četla jsem to tenkrát s obrovským napětím :)”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Skvělé! Po prvním dílu a dalších přídavcích je tohle velmi pěkná a žhavá tečka :)”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“velmi krásná jednohubka”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Tohle se mi fakt moc líbil, má to vtip, překvapivé momenty a erotika je tam eňo ňuňo . Škoda, že autorka nepíše i jiné fandomy, bylo by se na co těšit :)”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Hustý, stejně jako předchozí díly :)”

Kamarád s výhodami

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Tentoraz tu máme dvoch najlepších priateľov ktorý do seba začnú vyrývať a skonči to trochu nečakane. To všetko dorážanie jeden do druhého je rozkošné a milé.”

Když to zvládneš, tak...

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Autorke nemôžem uprieť predstavivosť ako v každej jej poviedke a v tejto to sú zase vtipné poznámky na rôzne okolnosti hlavných hrdinov, ktoré vás jednoznačne musia pobaviť.”

Masked Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Čo najviac na tejto poviedke oceňujem to, že sa nebála skombinovať moderné prostredie budúcnosti s rôznymi zvykmi a dalo by sa povedať zákonmi ktoré platili niekedy v minulosti. Ešte to ako sa to tam niekedy krásne komplikuje, že si máte niekedy chuť vytrhať všetky vlasy ale aj tak to neprestanete čítať.”

Masked Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

ZuzuLambliff:

“Tommyho převlek a scény byly dokonalé, a i to, jak Adama nakonec vypekl a omotal si ho kolem prstu :D Napětí, spousta nečekaných zvratů a nakonec nádherné vyústění :)”

Masked Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“k tomuto se velmi ráda vracím”

Masked Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Makkakonka:

“...”

Masked Husband Theme

Autor: Extasy      Jazyk: fanvid

Certina:

“Super :)”

Ospalá díra

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

ZuzuLambliff:

“Je to naprosto luxusní, parádní napětí, Tommyho vzpurnost je úžasná, a už se nám pomaličku vyvíjí i něco mezi nima. Nemůžu se dočkat každého dalšího pokračování :)”

Ospalá díra

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Z této povídky jsem naprosto nadšená!! Napínavé, drsné, smutné a občas i romantické drama plné naděje na lepší život!! Tommy opět jako fracek, který dává Adamovi zabrat...a Adam, který opět musí bojovat se svým mozkem a srdcem zároveň....to miluju!!! :-) Autorce moc děkuju za zážitek! U jejích příběhů se nikdy nenudím a touto povídkou opět nezklamala!! :-)”

Pán cti

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“První gay historická romance co jsem četla a jsem nadšená. Podmínku krále by možná zvládli, kdyby Tommy tak úžasně neházel Adamovi klacky pod nohy :-) Extasy je moje nejoblíbenější autorka příběhů. Vždy vím dopředu, že se nebudu nudit :-)”

Pán cti

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Souhlas s Velvet, až na to, že tohle moje první historická gay romance nebyla ;-) Extasy se šikovně vyhla určování historického období, takže vyčítat historické nesrovnalosti nelze.Adommy se celkově musí brát s nadhledem a autorka je umí zasadit do jakéhokoli prostředí a mě to zkrátka baví.Takže bez rozpaků, za pět.”

Pán cti

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Prsten

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“:)”

Remake

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Ďalší zaujímavý námet ako sa človek dokáže vyrovnať keď ste v situácii keď musíte tráviť skoro všetok čas s osobou do ktorej ste bezhlavo zaľúbený a nechcete sa priznať. Najhoršie je že to je práca a nemôžete sa z toho vykrútiť. Sú tam krásne chvíle plné napätia ktoré to robia len a len zaujímavejším. Je to vo forme rozprávania tak si môžeme vychutnať mnoho myšlienkových pochodov Hlavnej postavy”

Waterfall

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Janimik:

“Príjemné tak trochu romantické oddychové čítanie s príchuťou nebezpečenstva a dobrodružstva. Možno pôsobí ľahko naivne, ale mne sa to pre oddychové čítanie páčilo a dobre som sa bavila...keďže milujem tento pairing Adama a Tommyho. Krásna príroda, tropický ostrov vodopád a nádherné mužské telá.... šťastný zamilovaný koniec...... trochu snívania mimo realitu :-) ...”

Stránky: