Komentáře k povídkám autora/autorky: Extasy

Stránky: 

Kamarád s výhodami

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Tentoraz tu máme dvoch najlepších priateľov ktorý do seba začnú vyrývať a skonči to trochu nečakane. To všetko dorážanie jeden do druhého je rozkošné a milé.”

Kamarád s výhodami

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Areboria:

“-”

Když to zvládneš, tak...

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Autorke nemôžem uprieť predstavivosť ako v každej jej poviedke a v tejto to sú zase vtipné poznámky na rôzne okolnosti hlavných hrdinov, ktoré vás jednoznačne musia pobaviť.”

Masked Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Čo najviac na tejto poviedke oceňujem to, že sa nebála skombinovať moderné prostredie budúcnosti s rôznymi zvykmi a dalo by sa povedať zákonmi ktoré platili niekedy v minulosti. Ešte to ako sa to tam niekedy krásne komplikuje, že si máte niekedy chuť vytrhať všetky vlasy ale aj tak to neprestanete čítať.”

Masked Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

ZuzuLambliff:

“Tommyho převlek a scény byly dokonalé, a i to, jak Adama nakonec vypekl a omotal si ho kolem prstu :D Napětí, spousta nečekaných zvratů a nakonec nádherné vyústění :)”

Masked Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“k tomuto se velmi ráda vracím”

Masked Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Makkakonka:

“...”

Masked Husband Theme

Autor: Extasy      Jazyk: fanvid

Certina:

“Super :)”

Ospalá díra

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Neotřelá povídka, zajímavý a napínavý námět, dobře se to četlo. Ráda si to dám znovu :)”

Ospalá díra

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

ZuzuLambliff:

“Je to naprosto luxusní, parádní napětí, Tommyho vzpurnost je úžasná, a už se nám pomaličku vyvíjí i něco mezi nima. Nemůžu se dočkat každého dalšího pokračování :)”

Ospalá díra

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“miluju to”

Ospalá díra

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Z této povídky jsem naprosto nadšená!! Napínavé, drsné, smutné a občas i romantické drama plné naděje na lepší život!! Tommy opět jako fracek, který dává Adamovi zabrat...a Adam, který opět musí bojovat se svým mozkem a srdcem zároveň....to miluju!!! :-) Autorce moc děkuju za zážitek! U jejích příběhů se nikdy nenudím a touto povídkou opět nezklamala!! :-)”

Pán cti

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“První gay historická romance co jsem četla a jsem nadšená. Podmínku krále by možná zvládli, kdyby Tommy tak úžasně neházel Adamovi klacky pod nohy :-) Extasy je moje nejoblíbenější autorka příběhů. Vždy vím dopředu, že se nebudu nudit :-)”

Pán cti

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Souhlas s Velvet, až na to, že tohle moje první historická gay romance nebyla ;-) Extasy se šikovně vyhla určování historického období, takže vyčítat historické nesrovnalosti nelze.Adommy se celkově musí brát s nadhledem a autorka je umí zasadit do jakéhokoli prostředí a mě to zkrátka baví.Takže bez rozpaků, za pět.”

Pán cti

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Prsten

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Dost sadistický začátek, fakt brutál! Celková zápletka byla dobrá. Líbilo se mi, jak se Adam s Tommym museli jakoby začít znovu poznávat. Když si vezmu, jak to měli v minulé povídce složitý.”

Prsten

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Skvělé pokračování Pána cti.4+”

Prsten

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Prsten

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“:)”

Remake

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Ďalší zaujímavý námet ako sa človek dokáže vyrovnať keď ste v situácii keď musíte tráviť skoro všetok čas s osobou do ktorej ste bezhlavo zaľúbený a nechcete sa priznať. Najhoršie je že to je práca a nemôžete sa z toho vykrútiť. Sú tam krásne chvíle plné napätia ktoré to robia len a len zaujímavejším. Je to vo forme rozprávania tak si môžeme vychutnať mnoho myšlienkových pochodov Hlavnej postavy”

Waterfall

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Janimik:

“Príjemné tak trochu romantické oddychové čítanie s príchuťou nebezpečenstva a dobrodružstva. Možno pôsobí ľahko naivne, ale mne sa to pre oddychové čítanie páčilo a dobre som sa bavila...keďže milujem tento pairing Adama a Tommyho. Krásna príroda, tropický ostrov vodopád a nádherné mužské telá.... šťastný zamilovaný koniec...... trochu snívania mimo realitu :-) ...”

Waterfall

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nemohu říct, že by to bylo špatné.Ostatně Extasy je pro mě synonymem nejlepší spisovatelky na Adommy u nás.Ovšem romantika nad romantiku, i když to k ostrovu a dvěma muži asi táhne.Zkrátka jsou ff, které si přečtu raději.Pokud budu ignorovat konec, slabší čtyřka.”

Waterfall

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

What is Truth?

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Čo sami na tejto poviedke páči je naj to, že sa to môže stať aj v reálnom živote a podľa mňa aj stáva. Každý si tam niečo nájde čo samu možno prihodilo. Keď si odmyslíte hlavné postavy, že sú to dvaja muži. Prídu vám tieto situácie známe. No možno to vydieranie je už silná káva :). Ukazuje, že aj celebritky majú rovnaké problémy ako normálny smrteľník len u nich sa to dozvie každý.”

www.valleysecret.com

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Pozitívne na tejto poviedke je, že ju autorka neokopčila presne podľa predlohy ale vymyslela plno nových nápadov ktoré do toho zakomponovala. Ďalšia zaujímavá vec je, že to napísala ako gay poviedku a ako to môže vyzerať keď na miesto ženy a muža do hlavnej úlohy dáte dve osoby mužského pohlavia”

Stránky: