Komentáře k povídkám autora/autorky: Emily

Foxie

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Chloe:

“Tahle povídka se rozjíždí velice pěkně, jsem zvědavá, jak to všechno nakonec dopadne :)”

Nezapomenu

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

kacaba:

“OMG. Předsevzetí do budoucna - neignorovat záporné komentáře. Z tohohle se nějakou chvíli nevzpamatuju.”

Severusův chtíč

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

larkinh:

“Přišlo mi velmi nepravděpodobné, že i Hermiona dostala lektvar chtíče a afrodiziakum... myslím, že bez něj by ta povídka mohla být lepší - lepší startovací bod pro vývoj vztahu atd...”

Severusův chtíč

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Nade:

“xxxxxx”

Severusův chtíč

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Už prvý odsek ma rozosmial, že som takmer spadla zo stoličky.. Autorka buď veľmi mladá, alebo... no, alebo. Fuj, tak tú Sevovu sebaľútosť už neberiem ani ako dobrý vtip. Severus a vyložene nešťastný?! A zmätené vzhliadnutie?! To je už kastrácia takmer! Jo a Voldy čo rád... nie, stačí. Scény 15+ v takomto podaní by som už nemusela prežiť v zdraví.”

Severusův chtíč

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Sisi:

“Mno, po prvej kapitole. Kecám po trištvrte kapitoly som to vzdala. Autorka je alebo veľmi mladá, alebo jej sloh vôbec nejde. Nie každý má ten dar písať, čo je pochopiteľné. Alebo som zhýčkaná autorkami ako Blesk, Wixie, Sevik ... Aj to je možné, ale v tom prípade takéto niečo už neprekusnem. Možno sa autorka časom zlepší- všetko je možné!”

What's your Patronus?

Autor: Emily      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Ježek. Proboha proč ježek? :D”