Komentáře k povídkám autora/autorky: Emily

Nezapomenu

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Povídka naprosto tuctová, obyčejná. Hermiona toho kluka nesnáší, pak se s ním vyspí a oba se neuvěřitelně milují... Nemám nic proti romantice, ale tohle není romantika, tomuhle se člověk musí smát...”

Nezapomenu

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To já se budu snažit zapomenout velice rychle... :/ Už první odstavec mi začal způsobovat nervový tik, který mě po dobu čtení už neopustil. Sloh, dialogy a celé pojetí vůbec mě natolik znechutily, že druhou kapitolu jsem jen tak přelétla a do třetí už ani nenakoukla....”

Nezapomenu

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Salome:

“Ach jo. Souhlasím s předešlými komentáři (kromě prvního, který musela psát autorka sama nebo její maminka, jinak si to vysvětlit nedovedu). A přidávám -hrozně pravopisných chyb, doporučuji tedy učitelům češtiny pro výuku, jak nepsat.”

Severusův chtíč

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Dostala jsem se do druhe kapitoly a zde me premohla nechut to cist dal... takze nekdy priste. doplneno: ani na druhy pokus. btw se vzdycky zacnu smat uz u nazvu povidky, protoze si hned vzpomenu na hlasku z RD (K: muzeme ale potkat treba chtic pana Rimmera v podobe nejake uslintane besnici bestie... L: Jeho zhmotnelej chtic? Blee) takze souhlasim s Listerem: blee”

Severusův chtíč

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Velmi zvláštně jsem se sem dostala a ne. Popravdě mně nevyhovoval styl, jakým je povídka napsaná, připadá mi to moc statické, navíc občas mi přišlo, že věty na sebe moc nenavazují a čtení tak trochu 'drhne'. A Severus i Voldemort mi přišli až moc mimo.”

Severusův chtíč

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Spíš Severusův posmrtný život v pekle... Nápad ohraný a zpracování doslova zoufalé - bídný sloh, naprosto pomatená psychologie postav a patetické melodrama až na půdu. Nevím, jestli se mi chtělo víc plakat nad Snapem nebo nad Hermionou - takové mrzačení charakterů by mělo být trestné.”

Severusův chtíč

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Ach ne, to nedám.”