Komentáře k povídkám autora/autorky: Diegina

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Anomálie způsobí, že se dva stejní a přece odlišní Kirkové dostanou do dvou stejných a přece odlišných vesmírů, kde v jednom jsou Kirk se Spockem manželé a mají syna, kdežto ve druhém ne - tedy aspoň zatím ne.”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Když nic jiného, rozhodně mě to pobavilo. :)”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Číst si to dnes nebudu, kupodivu si to pamatuji dobře.Klišé?Nevím, ale téma na zpracování určitě oblíbené.Řekněme tři a zítra se na to kouknu podrobněji a přehodnotím hodnocení.”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Kupodivu bych to, vyjma toho názvu, za až takové klišé nepovažovala. To spíš v Potteráckém světě je to velké klišé. Fanoušci Star Treku jsou asi až na pár výjimek normální. :-D”

T´Areina prohra

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Nikdy bych neřekl do kapitána Kirka, že má sklony k BDSM, ale když chce člověk pořádně rozhicovat klingonku, asi nemá na výběr.”

T´Areina prohra

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nicotný člověk, klingonská žena, lana, krev, nadávky a růže.Prazvláštní spojení, přesto je tam kus romantiky.Líbilo.”

T´Areina prohra

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“ST rýpnutí... klingonská krev je pravděpodobně červené nebo fialové/purpurové barvy, nikoliv zelené. Nicméně v tomto případě pravda nepanuje shoda. :-D”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Celkem pěkná a zábavná povídka o tom, jak jistá pohoršují kniha přiměje Kirka přemýšlet, jaké by to se Spockem bylo a nakonec to společně realizují. Jediné, co absolutně nechápu je, proč autorka přisuzuje Spockovi ve všech svých povídkách velký zelený penis. Ano, má zelenou krev, ale pokud vím, tak barva kůže se zmiňovala vždy jen u Romulanů a tam se psalo olivová nikoli zelená. Zelení jsou, pokud já vím, jen Orionci.”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Jeee, to bylo hezky :-)))”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Po misi s V´gerem, kdy se Kirk vrátil na můstek Enterprise, poté co byl povýšen na admirála a převelen na Zem, obnovuje Kirk svůj někdejší milostný vztah se Spockem. Osobně mám nejraději tu scénu, kdy je Kirkova matka nachytá, jak spolu šukají v kuchyni.”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ne že by to bylo špatně napsané, jen takové rozvláčné a ze začátku až příliš sladkobolné. K tak starým chlapům už mi to opravdu nesedlo. Též její argumenty byly až příliš... no nevím... možná by si měla adoptovat černouška z Afriky, aby se trochu uklidnily hormony :-D”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Ač se někomu tato povídka může zdát být příliš sladká, mně se vcelku líbila. Jednou za čas trocha romantiky neuškodí.”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Relativně dobrá povídka, pokud si odmyslí, že Kirk ve svém vyznání připomínal spíš ženu.Jimovu matku bych s radostí propleskala za ty spratkovské kecy a urážení Spocka.SPOILER:To vše kvůli dítěti a možnosti chovat další vnouče?KONEC SPOILERU.Děsivé to uplně nebylo:)”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“U této povídky si pamatuji začátek i konec, ale vždy to vnímám jako takové dvě samostatné povídky, spíš než jako jednu. Ještě jedna věc je na ní zajímavá, poprvé avšak ne naposledy, jsem se v ní setkala s myšlenkou, že je Spock produktem umělého oplodnění/genetického inženýrství. Už tehdy mi to přišlo podivné a říkala jsem si, že je to dost nelogický nápad... a pak se to na mě vyvalilo z více stran. Ne, pořád jsem to ještě neakceptovala, Spock prostě vznikl metodou "šup tam, šup ven" jak se dělají všechny děti. :-D”

Zkrocení zlého muže

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“No jo, Spock prostě nezapře, že pochází z kdysi válečnické rasy.”

Zkrocení zlého muže

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dlohatánské pwpečko na téma dominance zasazeno do Star Trek fandomů.S charaktery zde problém není, vždyť jde hlavně o sex.Ale pokaždé u tak dlouhého popisu kopulačních pohybu mám problém;přestane mne to bavit číst.Také některé slovní obraty šlo použit lépe.2-3”

Zkrocení zlého muže

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To bylo dlouhé a přiznávám, že ke konci už mě to taky moc nebavilo. Líbila se mi scéna s výpraskem, hodně se mi líbila. Nelíbil se mi ten slaďoučký závěr, ani trochu. Takže to hodíme na průměr na jdeme od toho.”

Zkrocení zlého muže

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”