Komentáře k povídkám autora/autorky: Dahaka

Bratříček

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Já si prostě nemůžu pomoct! :D A náhodou já bych takovou zrůdičku domu chtěla. - Povídka má své chyby, ale pocit z ní je stejně skvělý.”

Bratříček

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Bratříček

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“..”

Projekt Solos

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Nejlepší sci-fi povídka co sem kdy četla. Opravdu sem se u toho nasmála. Hlavně vyvýjející se vztah mezi Ewanem a Caimem je naprosto okouzlující. Je to napsáno vtipně a s neuvěřitelnou lehkostí. I když je pravda, že asi první tři kapitoly jsou trochu pomalejší na rozjezd, ale pak až do konce je to naprosto úžasná povídka. Hrozě ráda se k té povídce vracím.”

Projekt Solos

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

shadow:

“:-)”

Projekt Solos

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Project Solos aneb Akta X bez Dainy Scallyové.Nejsem sci-fi fanoušek, ale tahle povídka vás chytne(i když pár prvních kapitol je hodně informativních)Postavy mě bavily, zvlášť Caim a jeho montérské schopnosti, touha po sladkém(tu mám taky).Sexu nebylo moc, ale popsán opravdu hezky.Sakra, tak ja tu pětku dám a tohle dílo si ho zaručeně zaslouži.”

Projekt Solos

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Projekt Solos

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Roztomilé divoké mimozemské stvorenie očarilo aj mňa :)”

Rolničky I.

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Rolničky I.

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“Ten Peter mi trochu přípomíná jednoho anglickýho herce :))”

Zpověď hříšníka

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Myslím, že na tuhle povídku nikdy nezapomenu. Je prostě jiná - syrová, tragická, hnaná do extrému, ale je v ní i kousek naděje... Zanechala ve mě hluboký dojem a silné emoce.”