Komentáře k povídkám autora/autorky: Chavelierka

Jdi za světlem

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

nadin:

“Krásna poviedka HG/SS, i keď prvá kapitola zvádza myslieť si niečo celkom iné. Dávka romantiky pre dušičky, ktorým začínajú vo svete fanu chýbať klasické snamionky.”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

nadin:

“Poviedka napísaná ako darček k narodeninám. Škoda, že Chavy píše tak poskromne, začínam byť na jej tvorbe závislá. ”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Milujem všetko čo napíše Chave . A tento kratučký príbeh bol nežne krásny.”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Betovala jsem (jako 99% práce Chave), takže se chlubím. Originální styl psaní. Bylo to úžasné. Depresivní a dokonalé. Ty výčitky byly jak z mojí hlavy. Lehce.”

Věřím ve hvězdy

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Sen, ktorý Chave napísala špeciálne pre mňa, za čo jej ďakujem. Toto dielko je napísané tak nádherne, že som si ho musela uložiť do môjho denníka... Ďakujem Chave za Regulusa a za ten úžasný koniec. Cestička lemovaná kvetmi lekna mi zostane v hlave dlho♥”

Věřím ve hvězdy

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Přiznávám, trochu to vázlo kvůli mojí předlouhé práci s betací - my víme. Přesto se klaním před odvahou napsat povídku o naprosto jedinečném pairingu. Ty obraty, které mě dostávaly do kolen, perfektní věty a odstavce, kde jsem nedýchala... Skvělé, i přes ty časové, ligvistické, gramatické a další boje, které jsme měly.”

Zas příští rok

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

nadin:

“Chavy svoju poviedku , Zas příští rok , napísala ako darček pre mňa. Nemohla som uveriť vlastným očiam, ako dokázala napísať romantický príbeh v hlavnej úlohe s absolútne neromantickou postavou. Viac neprezradím - prečítajte si ju sami.”

Zas příští rok

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krásny príbeh. Páči sa mi, že autorka premýšľa aj nad postavou, ktorú väčšina ľudí znechutene ignoruje.”

Zas příští rok

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Wau wau wau wau!!!! Naprosto geniálně napsané, klaním se, tleskám! Úchvatné slovní obraty, krásné myšlenky vyjádřené naprosto fantazijně a výborovná dramatizace. Já nemám slov. Jen mě překvapil hlavní aktér celé povídky. Tedy, well… nemám co říct. Betace je moje, žanojaksi”