Komentáře k povídkám autora/autorky: Chavelierka

Stránky: 

Jdi za světlem

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

nadin:

“Krásna poviedka HG/SS, i keď prvá kapitola zvádza myslieť si niečo celkom iné. Dávka romantiky pre dušičky, ktorým začínajú vo svete fanu chýbať klasické snamionky.”

Jdi za světlem

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Je to strašně zmatený, nelogický a překombinovaný. Doteď jsem nechytla pointu. Ne, nelíbilo se mi to.”

Jdi za světlem

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nemastné, neslané...”

Jdi za světlem

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“...”

Jdi za světlem

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Jett Alice Black:

“Krásna minipoviedočka. Niekedy som sa síce strácala vo faktoch :-D :-D Ale koncové vysvetlenie všetko objasnilo. Naozaj odporúčam. Taká pekná klasická SS/HG romance...”

Jdi za světlem

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Neferet:

“"..."”

Jdi za světlem

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“pre mňa tak trochu o ničom... jediné čo sa mi páčilo bol Minervin komentár na záver :)”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

nadin:

“Poviedka napísaná ako darček k narodeninám. Škoda, že Chavy píše tak poskromne, začínam byť na jej tvorbe závislá. ”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nijak nápadité, ale zpracované co se slohu týká poměrně dobře. Akorát mi nesedí závěr... Tak 2, 5.”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Milujem všetko čo napíše Chave . A tento kratučký príbeh bol nežne krásny.”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Tak tohle je moc hezky napsaná povídka. S takovou lehkostí a jemností. Moc hezké.”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Krásně napsáno. Čtyřka třebas slabší, za tu prostotu, ale dobrého slohu si cením. :-)”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Betovala jsem (jako 99% práce Chave), takže se chlubím. Originální styl psaní. Bylo to úžasné. Depresivní a dokonalé. Ty výčitky byly jak z mojí hlavy. Lehce.”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Jednorázovka, která potěší. Nic přeslazeného...”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“:)”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Reni38:

“*”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“jednorázovky většinou ráda nemám, protože nejsou uvěřitelný.... přeci jen je dost těžký naskládat sbližování do jedné jediné kapitoly aby to mělo všechny náležitosti a bylo to v souladu s příběhem a ještě k tomu tomu čtenář věřil... tady se to povedlo a to opravdu na jedničku :-)”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Líbilo”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Salome:

“Příjemná povídka, která nijak zvlášť neurazí (pokud Vám nevadí Bradavické pozemky, na které já osobně jsem alergická), ale ani neulpí. Je to v základu samozřejmě hrozně neorigiální, ale se zrnkem originality v tom refrénu; takže se to vcelku dá. Obávám se ale, že zítra si ji už nebudu pamatovat.”

Věřím ve hvězdy

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Sen, ktorý Chave napísala špeciálne pre mňa, za čo jej ďakujem. Toto dielko je napísané tak nádherne, že som si ho musela uložiť do môjho denníka... Ďakujem Chave za Regulusa a za ten úžasný koniec. Cestička lemovaná kvetmi lekna mi zostane v hlave dlho♥”

Věřím ve hvězdy

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

nadin:

“Pridávam sa k Zuzanke a premýšľam, prečo ma ešte nenapadlo zaradiť Chavinu poviedku do denníka. Chevelierka píše citlivo - zimomriavky sa stávajú nevyhnutnou súčasťou čítania každého jej dielka. Teším sa na pokračovanie poviedky na želanie.”

Věřím ve hvězdy

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Velice zajímavé, rozhodně se těším na další pokračování.”

Věřím ve hvězdy

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“...”

Stránky: