Komentáře k povídkám autora/autorky: Brokolice

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ano, tohle ano. Jen přemýšlím, který z nich je větší blázen.”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jedna z mála českých snarry, které mě zaujala.Harry jako vězeň.Jen oni dva a šplouchá jim z toho na maják..povedená povídka, neříkám, že zcela dokonalá, ale téma a zpracování je na první vlaštovku autorky, víc než povedená.”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

shadow:

“Můj šálek to nebyl, ale když jsi vybavím, čím nás v poslední době zásobuje jiná autorka (Anonymka SS, po prvním zážitku mi stačí číst si jen popisky na DS), tak pod 3 jít nechci. Jen doufám, že se Brokolice nebude jen vypisovat z depky a napíše i něco veselejšího.”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Můj šálek to byl :-)”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“taková slabší trojka...”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“Velmi dobře napsané. Sice depresivní, což moc nemusím, ale jinak fakt dobrá povídka. Rozhodně se těším na další povídky od této autorky ;-)”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

pajka:

“Po delší době něco originálnějšího. Jo, je to depresivní, ale přesto (nebo právě proto ?) mě to opravdu zaujalo. Určitě si přečtu i další povídky této autorky. Já si to řadím ke svým top, zvláště, pokud je to skutečně autorčina prvotina.”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Dobře napsané, ano, ale... číst opět povídku na téma "Zavřeme Pottera a Snape do jednoho baráku a počkáme, co to udělá" mě k nadšenému skákání nedonutí. V Potterovi asi už nejde napsat nic originálního.”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Desire:

“Mě se to líbilo. Konec byl skvělý a hezky se to četlo. Také depresivní ale zajímavý nápad.”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Dobré to je”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“Ja by som povedala, že to v sebe tú pomyselnú štipku originality malo. Určite je to silné. Krátke, ale silné. Zapamätateľné. Neviem, či sa k tomu ešte niekedy vrátim, ale... myslieť na to nejakú dobu iste budem... 4, 5”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Určite je to dielo ku ktorému sa nechcem vrátiť pretože dýcha beznádejou a smútkom, ale je výborne napísané. Také na ktoré sa nezabúda.”