Komentáře k povídkám autora/autorky: Blanch

Stránky: 

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Anne:

“Klasika, která mi vykouzlila úsměv na rtech a i vytvořila pár slziček. K čertu s úvahami nad OC či OOC postav...”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“tuto povídku jsem četla, nadchla se z ní, a pak ji nikde nemohla najít.. dávám plné hodnocení. možná proto, že byla jedna z prvních..možná proto, že je jiná, možná protože pořád vidím Draca na terase, a Harryho, který se za ním přes bariéru nedostane.. zůstane u mě na vrcholu.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Ookami-sama:

“Krásné, napínavé.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Taj Branan:

“Četl jsem tuto povídku už dávno a už tehdy jsem z ní byl naprosto unešený. Blanch se rozhodla, že jí dá lepší podobu, a tak jsem se ke čtení vrátil znovu a pravdou je, že si původní podobu ani nepamatuju, takže tu už nehodnotím, asi. Do háje, málokterá fanfikce se mnou takto pohnula. Nejen příběhem, který je vážně bolestivý, ale i krásný a vnímavý. Ale zároveň je podaný tak citlivě, hluboce a barvitě! A to nemluvím o tom, jak je ten sloh vybraný, jemný a krásný. Texty samy o sobě jsou tak dojímavé, že člověk i ignoruje celou ich formu příběhu a naprosto vidí vše plasticky a živě. A to ani nemluvím o sexuálních scénách. Žhavé, rozhodně žhavé a niterně dojemné a plné vášně. Dracův pohled tomu vůbec nic neubírá. Naopak je spíš tolikrát vtipnější i osobitější. Podruhé jsem se přesvědčil o tom, jak je tenhle příběh chytlavý, krásný a dojemný. Ale to je asi jen můj dojem, protože jsem z toho měl stejný pocit i poprvé. Takže jsem moc nepochopil negativní komentáře níž. O to spíš, jak ta fanfikce vypadá teď, tomu by nikdo takové hodnocení nemohl dát s čistým svědomím...”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Anne:

“Velice roztomilá povídka o vývoji vztahu.”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

finde:

“líbí, co říci víc”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

keishatko:

“moc sa mi páčila :)”

Dopis Santovi

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Taj Branan:

“Starý a dobrý Dopis Santovi. Taková moje stará nenáročná srdcovka. Draco je tady vtipný, ale i zároveň uvěřitelný. A ne, že by někdo pochyboval o jeho podmínkách, nu což, vždyť má pravdu, no ne?”

Chyby zítřka

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Taj Branan:

“Nedokážu asi slovy vyjádřit, jak moc dobrá tahle fanfikce je. Upřímně přiznávám, že Lucius je moje slabost, ale Harrylu nikdy nebylo. I tak považuju tuhle povídku za něco jedinečného, syrového a dokonalého. Text je neuvěřilně podávaný ve fázích a formou, která celkově překvapí. A musím se teda přiznat k tomu, že Blanchina Luciuse miluju úplně ve všech jejích povídkách, málokdo ho umí tak skvěle podat.”

Chyby zítřka

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Jedna z těch novějších Potterovek z Blanchina pera. A i jako čtenář, co úplně neholduje Potterfandomu, jsem jí naprosto podlehl, protože ji čtu pořád dokola a nepřestává mě bavit. Je vtipná, je cynická, je syrová, je naservírovaná po správně ochucených kouscích. Každé slovo má svoje místo a význam. Z pohledu zhrzeného Luciuse Malfoye je to mňamka, kterou opravdu doporučuji všem nadšencům Harrylu. Nejde o to, že by mělo dílo nějaký sofistikovaný a komplikovaný děj, ale má svůj nezaměnitelný punc pro svou podstatu. Je to svižná, humorná, emocionální povídka a zároveň si uchovává charaktery postav. Za celou dobu padnou vlastně asi jen dvě přímé řeči(a dokonale sednou) a přesto si celek udrží čtenářovu pozornost na maximální míru až do konce. Jo a rozhodně je to fanfikce žhavá, i když tam těch popisů vlastně není tolik, kolik jsem u autorky běžně zvyklý. Je opravdu vidět, že to pojala svérázně a jinak. Za mě jedna z nejlepších Harrylu, co jsem kdy četl.”

Iluze

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mishana:

“Fajn povídka. Moc dobře se mi četla.”

Pikový král

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Zaujímavý nápad, krásny príbeh. Kto hľadá erotiku alebo násilie tak nech ani nečíta. Je to pokojne, takmer nežne plynúci príbeh. Trochu mi pripomenul moje prvé ff príbehy, ktoré som čítala.”

Pikový král

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

kami:

“Ehm! Táto poviedka nepatrí k tým, ktorým by dal človek pri zmysloch 5 bodov, ale ja jej ich dám a nepýtajte sa ma prečo.”

Pikový král

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Kirra:

“"..."”

Pikový král

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

HufflepuffMaky:

“Prostě úžasné. :3”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

nika.bezi:

“uzasna :)”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Nebudu objektivní, Blanch jsem objevil před dvěma roky přes Johnlock. Nemůžu soudit podle toho, jak psala kdysi. Ale nikdy v životě jsem si nemyslel, že budu číst HP fandom. Prostě i když jsem Potterhead, slash(a už vůbec drarry) mě v rámci tohoto světa nikdy nezajímal, neviděl jsem ho tam. Autorka naprosto změnila můj pohled na tenhle druh ff. A musím říct, že Pretty woman pro mě bylo něco, co slovy nedokážu popsat. Nejenže je naprosto skvěle napsaná(nevím, jak vypadala před korekturou), ale je plná emocí, zvratů, čtenář si tam přijde na všechno. Dojímala mě, rozesmávala, měl jsem z ní husí kůži. Hodně ve mně zanechala. Byla to emocionální smršť. A zamiloval jsem se díky ní do Draca. Ideálně Draca s Harrym. Ostatní páry byly jako třešinka na dortu. Pro mě jasná pětka, i když to nemám s čím porovnat. Moc nerozumím některým komentářům níž, které řeší naprosto nepodstatné věci a na základě toho snižují hodnocení. Je jasné, že sto lidí, sto chutí, ale tady to trochu působí už jako zaujatá nesnášenlivost(nebo snad závist, předpojatost, co já vím, všiml jsem si, že u povídek Blanch se to děje nezvykle často). Někteří lidi tady by se nad sebou vážně měli zamyslet.”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Taj Branan:

“Přemýšlím, jak shrnout tuto povídku do jednoho krátkého textu. Když jsem ji četl poprvé kdysi před lety, byl jsem neskutečně přesycený emocemi, ale nevybavím si, jak vypadala před revizí autorky, pouze ten pocit z jejího přečtení. Před rokem jsem ji četl podruhé a ten pocit byl naprosto stejný, ne snad ještě intenzivnější. Slohově, příběhově i myšlenkově úžasná podívaná. Co se týče slashe, tak taky pěkný výběr a dost uvěřitelný. I když je to velmi stará povídka z mého dávného mládí, pořád stojí za přečtení. Pořád stojí za zamyšlení. Detektivní zápletka je velké plus k tomu. Mimo jiné. Dnes už málokdo tvoří podobné věci. Doporučuju všemi deseti.”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Badinek:

“Když jsem na ni narazila poprvé nedočetla jsem jí ale teď po několika letech v ní vidím skripty poklad”

Sbohem navždy, má Mary Sue

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Rozkošná, hravá parodie, která ani po letech zejvně neztratila nic ze svého vtipu. "Chlapec s jizvou ve tvaru znaku vysokého napětí" je TOP.”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Klasika od Blanch.. Jsou tu zanedbatelné nedostatky, které se u prvotiny vždy najdou, ale ani to nezastíní krásu příběhu.”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

sigam:

“Moc se mi líbí názvy kapitol. A i celá povídka. Tu jsem zhltala.”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Anne:

“V dnešní době už sice tomuhle páru neholduji, ale tohle bych si i přečetla znova. Moc se mi na tom líbí opakující se motiv sedmičky.”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“mě se taky líbila ta sedmička. prosímvás, kdo ví, co se stalo se stránkama Blanch? já si její povídky potřebuju přečíst znova..”

Stránky: