Komentáře k povídkám autora/autorky: Blanch

Stránky: 

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Netvrdím, že je dokonalá, ale vzato kolem a kolem ... líbila se mi. Asi nejvíc podezřelé mi bylo, že Harry, který už má být stejně totálně zničený se pak ještě nechá tak "relativně snadno" něčím zas rozhodit. Ale v rámci jistých limitů - mám pocit, že se Blanch koneckonců dobrala k hodnověrnému konci: SPOILER! k neúspěšnému zachránci světa a triumfujícímu, avšak zároveň bezútěšně osamělému Luciusovi. KONEC SPOILERU! Pro mě relativně uvěřitelná verze harrylu, pokud uvážím, že párování ze záporáky je vždycky trochu divoká záležitost.”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Ookami-sama:

“Prostě Blanch, úžasné.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dielo ku ktorému sa rada vrátim. Táto poviedka je jednou z tých, na ktoré nezabudnem. Je napísaná krásne a cítiť z nej kopec emócií.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

sigam:

“Myslím, že bych si ji měla přečíst znovu.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

kripolik:

“možná se k ní někdy vrátím :)”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Peth Kurayami:

“Co na to říct? Krásné snad jen ten konec.. Za ten bych autorku umlátila Pobertovým plánkem. 5 za ony scény, 4 za děj a 4 za zajímavost :)”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

fleur_packyt:

“Pro mě slashová klasika, ke které se jednou za čas ráda vracím.”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela jsem se pobavila. Severus je sice místy dost OOC, ale ještě pořád se dal poměrně bez problému poznat. Spíš mě jako obvykle štval Potter, ale kdy ten mě neštve... :)”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

sirina:

“Krásná povídka a jako bonus mpreg :-)”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“neni nejlepší, ale četla se dobře... :)”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“...”

Dopis Santovi

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Krátká milá humorná povídka(možná až crack) ve formě dopisu, který píše Draco Malfoy Santovi, aby si postěžoval. I když je velmi stará, pořád vykouzlí na tváři úsměv a přes svátky vážně bodne. A Draco je neuvěřitelně roztomilý.”

Dopis Santovi

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

yaoiyuri:

“Taková milá a roztomilá ptákovinka... aneb co dokáže jeden dopis Santovi. :D”

Dopis Santovi

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nejsem na drarry, takže si myslím, že ten kraťas nepřibarvuji k lepšímu. Tohle byl za mě velmi příjemný fluffíkovitý crack, na fanfikční poměry s nezvykle IC Dracem. Dva palce nahoru za Draca. Taky je to velmi příjemná vánoční povídka. Mohu jen doporučit těm, co budou hledat něco pro zpříjemnění vánočních zimních večerů.”

Eufemismus bytí

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Báječný dárek od mého milého tajného Santy/Ježíška :) Je v tom PWP, jsou v tom city, je v tom prostě všechno, co v tom má být. Zápletka je sice poměrně jednoduchá a určitě už ji někdy někde někdo použil, ale tak hezky napsané povídce to vůbec nepřekáží. Klidně bych to vydržela číst i déle (holt pro mě, která nejraději čte knížky 700 stran+, jsou jednohubky takovou sofistikovanější metodou mučení :P), ale vypadá to, že i toho se snad dočkám, protože Blanch nahodila udičku s pekelně přitažlivou třpytkou, která slibuje pokračování :) Držme si palce, ať to klapne.”

Godrick chraň!

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Sirius ponížený tím, že je nucen uznat, že je Srabus v něčem lepší než on, je parádní. Však on si ho ještě nakonec Severus omotá kolem prstu (Blanch totiž prý napadly ještě další scény...)”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Ookami-sama:

“Nádherné”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Mám dvě výtky: První - Teddy, který má právě projít nějakým sebeuvědoměním, se vzápětí chová neuvěřitelně sebejistě a zkušeně. A druhá - Blanch postavám při řešení jejich dilemat strašlivě nahrává, takže nakonec vlastně nemusejí nic rozhodovat. Uvědomila jsem, jak miluju na Aliciných originálkách (Cesta, Okamžik, Česká trojka) , že si tam jejich hrdinové musí svá rozhodnutí udělat sami. :) Nicméně - až dosud (z toho, co jsem četla) byla tohle pro mě nejpresvědčivější povídka od Blanch. Líbila se mi a postavám jsem věřila hodně - i s tím nahráváním. :) Takže .. moje hodnocení je 4/5. PS: Ovšem dosud jsem nečetla od autorky žádné drarry a při tom právě na ty se pokud vím Blanch specializuje nejvíc.”

Jak zatočit se Severusem Snapem

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Memorin:

“nevrátím se k tomu, ale 3, 8 si to dozajista zaslouží. fuj, mary-sue a fuj, když někdo nazve Severuse Sevíkem nebo čímkoliv rozplizlím.”

Pikový král

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Jedna z prvních povídek, kterou jsem kdy četla a zamilovala si jí. Prostě na ní musím vzpomínat s úsměvem na rtech...”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Nechápu takovou kritiku. Co se týče stylu psaní, je pravda, že by tomu neuškodila ještě jedna menší revize, se zaměřením na opakující se slovní obraty, jelikož ve dvou odstavcích číst třikrát "o dva údery srdce později", což se následně opakuje v každé druhé kapitole, je dost iritující. Ale jinak je to na poměrně solidní úrovni. Co se obsahu týče, užila jsem si to, ač nejsem fanoušek drarry. Zajímavá pro mě byla více dějová linka snupinu, která mě však v závěru dost zamrzela. Námět přeměny v ženu je věru zajímavý, avšak já si na Harriet nemohla jaksi zvyknout a uvěřit, že by si na to tak rychle zvykl Harry Potter, ze kterého se stal div ne feminista. Každopádně jsem se od povídky těžko odtrhávala a musím přiznat, že jsem přeskakovala intimní scény (JÁ!!!), protože jsem se nemohla dočkat, kam se vztahy všech postav vyvinou. Samozřejmě jsem se pak k postelovým scénám hezky vrátila a musím pochválit. Nejvíc mi vadilo, jak se z většiny hetero postav stávají regulérní homosexuálove a nejvíc to zabila Dracova úvaha, jestli to, že překonal otázku pohlaví a nevadí mu, že je Harry opět muž, znamená, že konečně dospěl, což podle mě opravdu neznamená. Ale celkově to špatné prostě nebylo, jen bych ocenila pokračování snupinu. :-)”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Amidala:

“jedna z mojich obľúbených poviedok.. má to dej, má to vtip, má to akciu, proste všetko čo má správny príbeh mať.. :-)”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Blanch sa presťahovala: http://blanch.blog.cz/rubrika/sedmkrat-jinak odkaz hore som upravila, je to skvelá poviedka.”

Stránky: