Komentáře k povídkám autora/autorky: Blanch

Stránky: 

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Memorin:

“občas trochu nevyvážěné, ale 3, 5 si dozajista ode mne zaslouží. A Voldemort s oslovením Luciuse "mazlíčku".Líbí se mi tam ona nadsázka v temném prostředí.”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Melo to sve kvality, ale jednak jsem nepochopila konec, jednak to bylo divne.”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

kami:

“Čítala som to už dávno, prekvapivo som si z toho aj niečo zapamätala, konkrétne najviac osud Harryho Pottera, ktorý mi spôsobil veľkú radosť, škoda, že Lucius o ňu neskôr prišiel.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Není to špatné, ale už jsem četla i lepší.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“:)”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Memorin:

“velmi silná 3”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

bwews:

“Těšila jsem se na Drarry, fakt jo.. Začátku to ještě vypadalo nadějně, i když mi moc nesedělo, že je povídka vlastně psaná z pohledu Draca (to mi vadilo docela dost). Ale potom se ty otravné úvahy začaly ještě stupňovat, prostě nic pro mě. Skončila jsem, ehm, u 7. kapitoly a jelikož mi neseděl ani ten romantický sex, tak nemám sebemenší chuť pokračovat, bohužel... Dám za tři, protože autorka docela psát umí.. (ale faktem je, že po téhle zkušenosti se jí budu raději vyhýbat obloukem..)”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

terkacarodejka:

“to uz hsen nyslel nekde cetla :] 3/5”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Hlavní myšlenka je skvělá a skutečně se mi líbila, ale jako celek je to hrozně suché a bez hloubky. To položení do melancholie na konci a špatný konec, který se v pár odstavcích téměř vyrovnal všem dvaceti předchozím kapitolám, pro mě byl u Blanch příjemně smutné překvapení. Mám její styl psaní ráda - píše spontánně a nezávisle, nebojí se neúspěchu ani průběžného zveřejňování a upravování. Výsledkem bývá nedokonale přirozené chování postav a příjemná atmosféra u čtení. S tématy jako je toto si ale nikdy úplně neporadila. Čtení jsem přežila bez problémů, POV Draco mi nijak nevadil.”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“odkaz funguje. Mám rada happy end-y a táto poviedka bola pohladenie na duši.”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Trochu mi vadil přechytračený Wade a samozřejmě Snape malinko OOC. Ale i přesto jsem si povídku užila a moc se mi líbila. Hodnocení mezi 3 a 4...”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No, řekněme, že na to, jak strašně málo věřím samotnému ději (znásilnění na začátek, setkání po letech, m-preg, sladký konec ), to mohlo dopadnout i mnohem hůř.”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Nejvíce se mi líbil Wade ... sice se choval jako by mu bylo 17 a ne 11. Jinak celkem fajn vypravění”

Dědicové mágů

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“celkom milá poviedka, tak ako sama autorka napísala, miestami naivná, no milá.”

Dopis Santovi

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilý a vtipný.”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3-4”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“....”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

kami:

“Kto vie, ako to s nimi dvoma má správne v poviedke vyzerať. Je to netradičný pár.”

Iluze

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Anne:

“Z Iluze si pamatuji jen kapitoly, kde se vyskytoval Isamira, zbytek mě nebavil a je více méně zapomenut. Ale díky těch několika kapitol dávám 3.”

Iluze

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

Iluze

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zajímavá povídka a které bych konec opravdu nečekala. Líbilo se mi to. :) 3-4*”

Iluze

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ach jo, čtenáři jsou potvory. Autor se jim všem nikdy nezavděčí. :) Takže já se narozdíl od Anne přiznám, že Isamira mi pil krev. Mohla bych to zkoušet odůvodnit racionálně - zkusit polemizovat s faktem, že Japonci přijímají homosexualitu jako normální nebo pochybovat o vhodnosti užití přípony-chan v tomto případě. Pravda však je, že já v jeho existenci prostě nevěřím. Myslím si, že je pro Evropana psát Japonce o hubu. / Taky jsem měla pocit, že většina dějových posunů se v této povídce odehrává přiliš rychle a tak nějak uměle. Prostě je mi oznámeno, že některé věci jsou tak jak jsou a já tomu mám věřit. Jenže, co když tomu nevěřím? Působí to na mě jako text, který autor píše aniž přesně ví, kam ho chce vést. Jakoby tu bylo příliš mnoho motivů, které nedostaly prostor k pořádnému rozvinutí. / Jestli si tu ale přeci jen mohu něco pochválit, tak - Obvykle mi motiv: "někoho vášnivě nenávídím a ona je to ve skutečnosti skrytá láska" přijde nevěrohodný (neuvěřitelně přesvědčivě podané to bylo v Čajové sáze, ale jinak...) , ovšem tady jsem tomu v Blanchině podání věřila. Harryho sebereflexe daného stavu mi přišla výborná. / Na druhou stranu úvod a závěr mi připadal na zbytek příběhu tak nějak uměle nalepený. Zdá se mi, že zápletka s Harryho osvojením nebyla pro zbytek děje vůbec důležitá a ... třebaže se mi jistým způsobem líbí ten nápad, že měl Snape nějaký rafinovaný plán, který Harry níkdy neodhalí, ten plán samotný je pro mě přehnaný a neuvěřitelný. / Nicméně musím říct na závěr ještě aspoň tohle: Myslím si, že tahle fikce je lepší než Blanchino Bellum iustum a tudíž mi připadá nespravedlivé, že má tady na FF deníku horší hodnocení. :)”

Iluze

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Iluze

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Mně taky přišlo, že autorka nevěděla, kam chce příběh dovést a ten konec ji napadl až časem, takže ne vždy to souhlasí se začátkem. Nicméně se musím přiznat, že nápad Severusova skrytého motivu, stejně jako způsob, jak je ten konec podán, jak se střídají krátké okamžiky současnosti s minulostí, na mě skvěle zapůsobilo.”

Stránky: