Komentáře k povídkám autora/autorky: Blanch

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Čekala jsem podstatně víc, na Malfoye to byla docela slabota... Takové nijaké - ani drama, ani psycho, prostě nic.”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“2, 5”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Snažila jsem se, opravdu, ale tohle je pro mě definice nekvality. Není to slátanina ani šílenost, ale je to zkrátka špatně napsané. Hodně jsem se těšila, když jsem o tom poprvé četla, ale zpracování je patetické. Vím, že asi šlo o autorčiny první pokusy a že v té době vyšel sotva pátý film, ale nemohu si pomoci...je to zmatené, nejasně popsané situace a hlavně z toho cítím neskutečnou dětinskost. A označovat těch pár postelových vět hned za "silné PWP" taky asi nebylo nutné. Konec a zápletka byla...no vlastně nebyla.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Benny:

“Přečteno před lety..ehm, respektivě nedočteno po pár kapitolách.Už jen kombinace shrnutí a klíčových slov ukazuje na kvalitu psychologie ve ff.Dávám šance a máloco nedočtu, ale ne děkuji pěkně.”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Blajzloch:

“Musím říci, že po začátku, kde se mi hrubě nelíbila ta násilná scéna, která se mi do stylu vyprávění vůbec nehodila, jsem měla tendence přestat číst. Ale vydržela jsem a vyplatilo se. Zbytek povídky byl snesitelný. Ačkoli mi ten konec přišel trochu uspěchaný a sladký, dávám povídce 2.”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Přechytračený Wade byl opravdu moc. Snape hodně OOC. Lepší 2”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

assez:

“...”

Bellum iustum

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“1 - 2”

Citová výchova

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Citová výchova

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Připouštím, že jsem se nasmála, ačkoli to patrně nebylo autorčiným záměrem. :)”

Citová výchova

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sargo:

“...”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Chci, abys mě utěšil

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Vzhledem k tomu, jak jsme se u toho s kolegyní nařehtaly, tak by si to jistě zasloužilo 4. Ale protože to není psáno jako humorná povídka a text je myšlen naprosto vážně... :/”

Iluze

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Dočteno... nebylo to tak špatné... 2, 5”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Rulie:

“nápad dobrý _ ale ke konci jsem přeskakovala pasáže”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nesedlo mi to.”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Benny:

“Získavám dojem,že česká scéna není přilíš vhodné místo pro milovníky drarry.Po tomhle mám chuť se na to vykašlat.Prostě další Romea a Julie přepsaná na drarry.Kašlu na to a pokusím se objevit něco u polských kolegyň.”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

shadow:

“Drarry mám rada, povídky od Blanch už méně. A ani tato na tom nic nezměnila.”

Vůle Boží

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Garfielda:

“Myslím, že tu byla snaha (ať záměrná nebo nezáměrná) vytvořit psychologické dílko, ale to se dle mého názoru ne úplně povedlo - psychologie a jednání obou hlavních charakterů se nevyvíjí správným/uvěřitelným/logickým směrem. Já ve vážně míněných dílech nějakou tu míru uvěřitelnosti potřebuji. Takže, povídku považuji za nadhodnocenou a zřejmě se k ní už nevrátím.”

Vůle Boží

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“mě to teda nebavilo...”