Komentáře k povídkám autora/autorky: Blanch

|<  >|

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Memorin:

“občas trochu nevyvážěné, ale 3, 5 si dozajista ode mne zaslouží. A Voldemort s oslovením Luciuse "mazlíčku".Líbí se mi tam ona nadsázka v temném prostředí.”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Čekala jsem podstatně víc, na Malfoye to byla docela slabota... Takové nijaké - ani drama, ani psycho, prostě nic.”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“2, 5”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Melo to sve kvality, ale jednak jsem nepochopila konec, jednak to bylo divne.”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nebylo to špatné, ale já z toho měla pocit, že se tím autor k ničemu nedobere.”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Netvrdím, že je dokonalá, ale vzato kolem a kolem ... líbila se mi. Asi nejvíc podezřelé mi bylo, že Harry, který už má být stejně totálně zničený se pak ještě nechá tak "relativně snadno" něčím zas rozhodit. Ale v rámci jistých limitů - mám pocit, že se Blanch koneckonců dobrala k hodnověrnému konci: SPOILER! k neúspěšnému zachránci světa a triumfujícímu, avšak zároveň bezútěšně osamělému Luciusovi. KONEC SPOILERU! Pro mě relativně uvěřitelná verze harrylu, pokud uvážím, že párování ze záporáky je vždycky trochu divoká záležitost.”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

kami:

“Čítala som to už dávno, prekvapivo som si z toho aj niečo zapamätala, konkrétne najviac osud Harryho Pottera, ktorý mi spôsobil veľkú radosť, škoda, že Lucius o ňu neskôr prišiel.”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Ookami-sama:

“Prostě Blanch, úžasné.”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Snažila jsem se, opravdu, ale tohle je pro mě definice nekvality. Není to slátanina ani šílenost, ale je to zkrátka špatně napsané. Hodně jsem se těšila, když jsem o tom poprvé četla, ale zpracování je patetické. Vím, že asi šlo o autorčiny první pokusy a že v té době vyšel sotva pátý film, ale nemohu si pomoci...je to zmatené, nejasně popsané situace a hlavně z toho cítím neskutečnou dětinskost. A označovat těch pár postelových vět hned za "silné PWP" taky asi nebylo nutné. Konec a zápletka byla...no vlastně nebyla.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Anne:

“Klasika, která mi vykouzlila úsměv na rtech a i vytvořila pár slziček. K čertu s úvahami nad OC či OOC postav...”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dielo ku ktorému sa rada vrátim. Táto poviedka je jednou z tých, na ktoré nezabudnem. Je napísaná krásne a cítiť z nej kopec emócií.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“tuto povídku jsem četla, nadchla se z ní, a pak ji nikde nemohla najít.. dávám plné hodnocení. možná proto, že byla jedna z prvních..možná proto, že je jiná, možná protože pořád vidím Draca na terase, a Harryho, který se za ním přes bariéru nedostane.. zůstane u mě na vrcholu.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“uvidíme”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

sigam:

“Myslím, že bych si ji měla přečíst znovu.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Zatím nedočteno, ale možná se k ní vrátím. Nevím, asi jsem divná, ale tato povídka mi vůbec nesedí”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Není to špatné, ale už jsem četla i lepší.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

kripolik:

“možná se k ní někdy vrátím :)”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Peth Kurayami:

“Co na to říct? Krásné snad jen ten konec.. Za ten bych autorku umlátila Pobertovým plánkem. 5 za ony scény, 4 za děj a 4 za zajímavost :)”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“:)”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Memorin:

“velmi silná 3”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Ookami-sama:

“Krásné, napínavé.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

bwews:

“Těšila jsem se na Drarry, fakt jo.. Začátku to ještě vypadalo nadějně, i když mi moc nesedělo, že je povídka vlastně psaná z pohledu Draca (to mi vadilo docela dost). Ale potom se ty otravné úvahy začaly ještě stupňovat, prostě nic pro mě. Skončila jsem, ehm, u 7. kapitoly a jelikož mi neseděl ani ten romantický sex, tak nemám sebemenší chuť pokračovat, bohužel... Dám za tři, protože autorka docela psát umí.. (ale faktem je, že po téhle zkušenosti se jí budu raději vyhýbat obloukem..)”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“to zas bylo něco...”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Benny:

“Přečteno před lety..ehm, respektivě nedočteno po pár kapitolách.Už jen kombinace shrnutí a klíčových slov ukazuje na kvalitu psychologie ve ff.Dávám šance a máloco nedočtu, ale ne děkuji pěkně.”

|<  >|