Komentáře k povídkám autora/autorky: ArcheaMajuar

Česká politika, ale je to červená knihovna

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jak moc trojky nemusím, tak tuhle jsem si užila. Pěkné, uvěřitelné zpestření intenzivně prožívaného established relationship.”

Decade of Decay

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Na těch průserech STANu je pozitivní, že inspirují takovéhle povídky. Až si člověk říká, ať klidně ještě neco zmrví, aspoň bude Archea mít důvod napsat další dokonale něhyplný hurt/comfort (s kajícným Vítkem, to je poloha, která mu dosti sluší a zatím není dostatečně ve ff prozkoumaná). :D”

Chladné ruce, vroucí srdce

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ivanovy studený ruce se už dají považovat za obecně uznávaný fánon, a není divu, ono je to zahřívání tuze moc cute. Něha a péče by mohlo být druhé jméno tohohle shipu.”

Jeden hodně špatnej den

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Proč by si člověk předplácel netflix, když může sledovat dramatickou českou politiku. Já ji teda poslední dobou sleduju radši už trochu přefiltrovanou těma povídkama, protože v nich je aspoň nádavkem nějaký ten fluffík. Tahleta je tak trochu i fix-it, si myslím, a moc pěkný, kéž by takhle dospěle a vyrovnaně byli schopni svoje neshody a rozdílné názory řešit všichni.”

Na vteřinu se volně nadechnout

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Velmi zručně nakombinované střídání POV po kapitolách. Tag "soft Vítek" tam není pro nic za nic - a je to ideální poskytovatel onoho "comfortu".”

Návrat za chladného rána

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilé tulení po příjezdu z letiště. =)”

Nemocnej

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Něžný, tulivý, láskyplný fluffík.”

Není lepšího času na lásku (než karanténa)

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Všechny oblíbené ingredience tohohle shipu, zejména intenzivní přátelství, vzájemná starostlivost a břitké dialogy, v jedné dlouhé povídce (protože jim taky jednou trochu trvá, než se to vyvine v něco více). Finále je ten pravý mix fluffíku a erotiky. =)”

Něžnosti na Štiříně

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Další v řadě Archeiných láskyplných established relationship fluffíků, aww.”

Před čím vlastně utíkáme

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moc pěkně využitý trope misunderstanding, akorát jsou to oba empatický čumáčkové, tak si vydrží nerozumět jen celý jeden den. :D Explicitní pasáže luxusní.”

S politiky netančím

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Tímto si zakládám zlatý fond hřejivých fluffíků. Je tam všechno, přátelství, upřímnost, žertíčky, a to něžné líbání. V pět ráno po napůl probdělé noci. Aww.”

Věk je jenom číslo

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

kve8:

“musím povedať, že táto je jedna z mojich najobľúbenejších poviedok, hoc som ju (podľa údajov z ao3) čítala len trikrát. dokonale vystupňované zúfalstvo ondreja, ktorý má na sebe nohavičky… proste top. toto je podľa môjho názoru niečo, čo bartošanu ešte chýba. explicitnú čerešničku na torte dodáva poviedke humping, samotný sex v diele nenachádzame. celkovo je poviedka veľmi dobrá, typická scéna v aute a hoteli dokazuje, že všetky sokol/chmela poviedky (90% z nich :D) písala jedna autorka.”

Vláda reaguje na Bartošan

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Čistokrevná politická satira, stručná a výstižná, které je s tímhle shipem vlastně povážlivě málo, na to že se jedná o ship politický. :D”

Vláda reaguje na Bartošan

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

yaoiyuri:

“Lol. :D Skvělé a výstižné.”

Výjimečný

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nejvíc pozorný a pečující Vítek, aww. Krásný souputník Nemocného.”