Komentáře k povídkám autora/autorky: ArcheaMajuar

(do)Hra na hrdiny

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ach jé, kdo by to byl řekl, kolik hurt/comfortu ten pirátský debakl inspiruje. :-) Vtipné dialogy, krásně vygradované od obezřetného osahávání terénu až po vzrušující, a přitom něžnou ruční práci na kanapi. Těším se na další vývoj.”

Aliance pro stabilitu (a hlazení ega)

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Připomínka, že ne všechno české politické RPF musí být cute fluffík nebo angsty romance, že občas se vyskytne i opravdová ironie až satira. I mean, šest týdnů po volbách se hoši pořád ještě nedokázali dohodnout, kdo povede pražský magistrát? C'mon...”

Glorious You

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nemá to tu syrovost nejstarších povídek, které vznikaly bezprostředně po volbách, protože už víme, jak to nakonec dopadlo, o to lépe si lze tehdejší emocemi nabitou atmosféru vychutnat. Velmi pěkné pojetí.”

It Is What It Is

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moc pěkný pečující fluffík. Ty obstrukce jsou tak nesmyslné, že jsou dobré opravdu jen jako záminka k takovýmhle povídkám.”

Jak chtěl Vítek udělat první krok, ale...

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilý. =)”

Když je cíl na dosah

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Dva Martinové a jeden Jeníček. =) Taková milá, po jazykové stránce velmi vymazlená povídka. Příjmení Martinů nepadne ani jednou, a přesto je naprosto jasné, který je který. :)”

Minulost, přítomnost i budoucnost

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moc pěkný námět, moc pěkně zpracovaný. =)”

Návrat premiéra

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Líbilo se mi víc než první díl, poněvadž je tu navíc totálně cute Ivánek. Ten vztah je poměrně zvláštní, a i navzdory tomu, že Fialu nemusím, jsem zvědavá, kam ho Archea dál dotáhne (to, že byl zřejmě Fiala kvůli svému mluvčímu ochoten vyslechnout si od Ivana přednášku, co že je to Warzone, ho teda šlechtí.)”

Někdy mám pocit, že se mi zdáš

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Erotický fluffík s pocitama. A humorem. Jelikož Archea nepíše established relationship tak často jako first-time, tak v něm má ještě hodně aspektů toho vztahu k odhalování a prozkoumávání, si myslím - a těším se na další.”

Nenávisti se neustupuje

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Další z těch mnoha bartošan povídek reagujících na současné události, protože vypsat se z té frustrace a smutku a bezmoci může být dobrá terapie. A funguje to i na čtenáře, trochu. Pěkná, citlivá, podvečerní podvečerní povídka.”

Neuždibuj!

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nejvíc pocukrovaná povídka, co jsem četla. Cukřík úplně všude. =)”

Něžný přítel pekaře Pletýnky

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nepolitická AU s těmihle dvěma mám ráda obecně, a zvláště ty fluffíková, protože jsou pro tenhle žánr prostě jako dělaní. :3 A ještě by bylo hezké, kdyby to mělo fluffíkové pokračování v komůrce...”

Poradit a poranit

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Vítkovy rady a výtky jsou moc pěkně formulované. Škoda, že se panu premiérovi nemůže rozsvítit v hlavě (nebo srdci) doopravdy.”

Z deníčku fešného jinocha

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Fakt vtipně napsané, outsider POV velmi funguje, pokud čtenář, tak jako já, nezná vůbec ten pořad. Hezky to člověka do situace vpraví.”

Zdravotní prohlídka gone... wild and well

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Kluci jsou pochopitelně děsně roztomilí, ale nejvíc mi utkvěl nehorázně zvědavý Zbynďa. :D”

Žít

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Příjemné nepolitické AU, které umožňuje dát postavám trochu jiné zázemí a taky jiný způsob, jak si k sobě najdou cestu. Osvěžující změna. (Ne že bych měla něco proti klasickému, politickými peripetiemi stíhanému bartošanu :D ) A ten dostihový svět mi připadá docela realisticky, syrově vykreslený.”