Komentáře k povídkám autora/autorky: ArcheaMajuar

A mluvčí tehdy ztratil řeč

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Spíš preslash, než slash, nebo prostě jen přirozený obdiv mluvčího k šéfovi, který mu imponuje. Hezké a citlivé.”

Budíček pro ministra Rakušana

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jak Vítkovi v povídce vyčinit za všechny ty přešlapy, aniž by to byl nucen dělat Ivan, který mu mnohem radši dá sušenky na pocuchané nervy, pochopitelně. =)”

Dopady debaty

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Já ty debaty vůbec nesleduju, jen si pak čtu jejich literární zpracování a jsem silně přesdvěčena, že je to jejich nejsmysluplnější důsledek; jinak je tohle překřikování v televizi úplně k ničemu (navíc před komunálkama, proč jako?) Samotná povídka je pochopitelně něžný cute fluffík, plus pár krásných obrazů, jako navýsost spokojený Vítek po debatě a Ivan v autě ve světle pouličních lamp.”

Melt Me Down

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

kve8:

“Myslela som si, že konečne dôjde na sex, ale je to „first time“ s humpingom. Veľmi fajn poviedka, trošku som sa zo dvakrát stratila v akej polohe sa naše hlavné postavy nachádzajú, ale celkovo sa to čítalo lepšie, než predošlé poviedky. Čímsi mi to pripomína poviedku „Věk je jenom číslo“, avšak s tým, že tu je to zas a znova ich first time. Nie žeby som first time poviedky nemala rada, len sú všetky písané na jedno kopyto, vždy máme Ondru s Igorom ktorí sa po predstavení, vždy záhadne na zájazde, stretnú na izbe, nastane nečakaná situácia (v tomto prípade Ondrov seknutý krk/kríže(?)) a bum je tu scéna ako vyšitá. Ocenila by som ak by sa autorka aj AU poviedkam. Celkovo hodnotím 3/5, prežila som to.”

Night Warming

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

kve8:

“(Ne)čakaný koniec. Poviedku som už predtým čítala, ale vrátila som sa k nej znova. Dvojkapitolové dielo s postupným vyvrcholením diela (a Igora, ktorého erekcia je rozpísaná na viac odsekoch ako tá Ondřejova, akoby Ondřejova erekcia bola menejcenná) prináša čitateľovi pohľad do zákulisia zimných výjazdov Partičky, ktorá dve noci skončí v hoteli bez kúrenia a objatia Igora s Ondřejom tak zahrejú nie len ich dvoch, ale aj nás, čitateľov. V konečnom dôsledku veľmi pekná fanfikcia, hodnotím 3/5.”

Všechno nejlepší

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Klasický pečující fluffík. :3”