Komentáře k povídkám autora/autorky: Anonymka SS

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nevím, jeslti si tohle přečtu, ale zaujalo mě to asi právě tím, čím to třeba Benny (viz. její komentář k Lekcím pro mistra lektvarů) odradilo. :) Tedy tím, že jde o vůbec první českou gender bender povídku, na kterou jsem narazila. Neboli z Harryho tu je na čas holka. :) Jak vlastně může mít někdo rád crossdressing a při mít averzi k gender bender? Tohle musíme někdy probrat ... :) /Tak tedy pro pořádek, byla jsem šetrně upozorněna na to, že gender bender fanfikcí byla už Pretty Woman od Blanch.”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ok, belldandy mě donutila, abych se na to podívala..byť mi stačilo tomu dát šanci do šesté kapitoly.K dotazu bell.Jistě, crossdressing mi nevadí.Chlapeček(Harry či Draco)je v šatičkách rozkošný a nedivím se, že Lucius či Severus je ošukají třeba jen pohledem.Pár povídek kde se Harry přemění na ženu jsem také četla.Co mi vadí?Ve všech případech se choval jako vystřižená MarySue.Zpět ke Krytí;tady je to to samé v bleděrůžové.Je to podivné i z ženského pohledu.Autorka je žena, jen ty věci kolem masturbace, podprsenky jsou jako by to psal můj muž v pubertě.Dojmy nejsou kladné, ale dobře.Spílejte potom bell;-)||Ne, prosím, bell nenadávajte.Je zbytečné trestat za dobrý úmysl.|| Chtěla jsem být objektivní a dočíst to, ale autorka si na blog dala Souhlas s podmínkami.Na to mě neužije.Poslední kpt byla o zabrání Bradavic Voldym, kde převzali hodiny Smrtijedi.Celé je to moc divoké.Nedočteno, přesto úroveň slohu a obsah snad postačí na objektivní hodnocení.|| Holky, opravdu je na čs mrtvo.Kde jsou ty zlaté časy?Gratulace k pětce.”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já nebudu nadávat bell, já budu nadávat Benny, která mě na tenhle "skvost" upozornila. :) Bylo to jedním slovem otřesné a navíc je tu jedna nelogičnost vedle druhé. Jdu radši naučit naše kancelářské pavouky žonglovat se šanony - to bude menší ztráta času než četba tohoto.”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“to jako fakt?!?”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

lilith3913:

“:-D”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

shadow:

“Otřesné (ale autorka je komentáři přesvědčována o opaku). Čtením všech kapitol jsem čas neztrácela. Díky těm, kteří ještě překládají (povětšinou kvalitní) zahraniční povídky. To co vzniká v poslední době u nás, to stojí za starou belu. Edit: Regi má vlastně pravdu. I já čekám na dokončení dvou povídek, které myslím, že až si je zkompletované přečtu, tak je budu hodnotit vysoko a to jsou Nullo modo a Vivere Porta. Pokud se píše ještě něco zajímavého, tak jsem na to kvůli časovým prodlevám dávno zapomněla. (Je tu ještě Lanevra, ale její dílka já nečtu.)|| Rozhodla jsem se změnit hodnocení a udělit svou první nulu. Na tomhle dílku se nadá nic ocenit.”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

Regi:

“No... co na to říct. Své čtenáře povídka nepochybně má, já k nim ale patřit nebudu. A pokud mám vyjádřit po třetí (a poslední) přečtené kapitole svůj osobní názor, víc než 1 dát nemůžu. Ale nesouhlasila bych s názorem, že u nás v současné době nic pozoruhodného nevzniká. Mám rozečteno pět - šest povídek, které si výraz pozoruhodné skutečně zaslouží. Bohužel jen dvě z nich přibývají natolik pravidelně, abych si čtení opravdu užívala bez nutného opakování předchozího děje.”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

Kirra:

“:)”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“:D to si robite srandu... e o kvalitu diela sa dokonale postaral Harryho pad pri posmyknuti sa na vlastnej krvi, lebo dostal kramy... ta baba, co to pise je bud na tom s biologiou strasne zle alebo ma 13... alebo berie nejake silne opiaty.-. :D cele dielo vsak stoji za staru belu... ak to mam slusne povedat... neodvazujem sa to docitat... na to nemam nervy...”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

Sarkan:

“...”