Komentáře - Červenec 2022

Stránky: 

Indolent

Autor: NervousAsexual      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Luxusní hra s jazykem, nádherně vystihnuté postavy.”

Never Too Early

Autor: goresmores      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Taky zajímavé.”

caught not sold

Autor: caught not sold      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavá dynamika, hlavně ty náznaky jistého vztahu mezi Izzym a Edem, ofc.”

Something Better

Autor: bluedragoninamber      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Milá povídka, Severus je takový vyklidněný, ale docela to funguje a působí uvěřitelně, IMO.”

Rumours

Autor: Anakletos      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Potěšilo. :D (Předoucí paní Norrisová na pozadí, aww.) "It wouldn’t do to look too eager." (Jak jinak, to je celý Severus, už od patnácti nebo kolik mu tu je.)”

Insomniac's Vigil

Autor: anysin      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkné, tak akorát napětí.”

Loyal Dog

Autor: vkdemon      Jazyk: AJ

bedrníka:

“A tohle by mohla být alternativní verze k té přechozí povídce - a názorná ukázka, že je lepší nechtít víc.”

These things will come to pass

Autor: karuvapatta      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Opak fluffíku, ale hezkej. “Well,” Edward says. “You’re here, aren’t you?” (Ale Izzy se nedá zlákat, ví, že by to nemělo smysl.)”

Česká politika, ale je to červená knihovna

Autor: ArcheaMajuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jak moc trojky nemusím, tak tuhle jsem si užila. Pěkné, uvěřitelné zpestření intenzivně prožívaného established relationship.”

Full Steam Ahead

Autor: crunchycucaracha      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Asi to nemusí být nutně slash, ale je to OFMD, tak to asi slash je z principu... :D Jinak tedy hezký ficlet na téma loajalita (sobě samému navzdory a až za hrob).”

Lavender

Autor: Leap_Fairy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomiloučký readerfic, Stede je rozkošně stydlivý a ukecaný a vžít se do role lazebnice, která má přece jen odstup a je mírně pobavená, je snadné.”

Sheele's Green

Autor: Orockthro      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Milá povídka z mého nejoblíbenějšího období usazování se na Tharkayově sídle, s Tmerairem jako poslancem v pozadí. To, jak si bezděky poprvé řeknou jmény, je velmi cute.”

Dinner for Two

Autor: Theta8      Jazyk: AJ

bedrníka:

“V zásadě to není špatné, na PWP, ale daddy kink není můj kink. To mám z toho, že nekoukám na additional tags...”

Devoted

Autor: vkdemon      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc pěkné: "Edward needed his pet. And Izzy would tolerate the pet so long as Edward returned."”

Hippokratova přísaha

Autor: Owes      Jazyk: ČJ

finde:

“skvělé”

Window of opportunity

Autor: Shadowmun      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jazykově kostrbaté, ale čitelné, byť současně jaksi sterilní. Zápletka s nutností navázat pokrevní pouto je docela dobrá a jeho konzumace pak není prvoplánová. Tragický konec je zvláštní, ale ani se mě moc nedotkl. Celé je to psané s jakýmsi odstupem.”

Stay

Autor: maraudersaffairc      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Na jednu stranu PWP nemusí mít zápletku, na druhou stranu by mělo být trochu uvěřitelné, že se na sebe ti dva vrhnou, sotva Severus překročí práh. Chvíli jsem si myslela, že je to eszablished relationship, a ne first time. Bodík navíc za to, že Severus nemá pod hábitem kalhoty, to se cení. Celkově je to ale slabota.”

Stránky: