Komentáře - Duben 2021

Stránky: 

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Nebudu objektivní, Blanch jsem objevil před dvěma roky přes Johnlock. Nemůžu soudit podle toho, jak psala kdysi. Ale nikdy v životě jsem si nemyslel, že budu číst HP fandom. Prostě i když jsem Potterhead, slash(a už vůbec drarry) mě v rámci tohoto světa nikdy nezajímal, neviděl jsem ho tam. Autorka naprosto změnila můj pohled na tenhle druh ff. A musím říct, že Pretty woman pro mě bylo něco, co slovy nedokážu popsat. Nejenže je naprosto skvěle napsaná(nevím, jak vypadala před korekturou), ale je plná emocí, zvratů, čtenář si tam přijde na všechno. Dojímala mě, rozesmávala, měl jsem z ní husí kůži. Hodně ve mně zanechala. Byla to emocionální smršť. A zamiloval jsem se díky ní do Draca. Ideálně Draca s Harrym. Ostatní páry byly jako třešinka na dortu. Pro mě jasná pětka, i když to nemám s čím porovnat. Moc nerozumím některým komentářům níž, které řeší naprosto nepodstatné věci a na základě toho snižují hodnocení. Je jasné, že sto lidí, sto chutí, ale tady to trochu působí už jako zaujatá nesnášenlivost(nebo snad závist, předpojatost, co já vím, všiml jsem si, že u povídek Blanch se to děje nezvykle často). Někteří lidi tady by se nad sebou vážně měli zamyslet.”

Ostuda trampů

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilý! Naprosto chápu, že "v pět ráno nenahradí sprchu ani ta největší láska". :-)”

Muž, který otevřel dveře

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“...”

Catched

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Povedený crossover.”

Pravidla přežití

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“...”

Úkol

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“...”

Jen jedna noc

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Hotch to nemůže dostat z hlavy a já také ne. Povídka vycházející z epizody 3x14.”

Svěř se tetičce Garciové

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Hotch se svěří Garciové se svým osobním problémem, rozhovor však vyslechne ještě další osoba.”

To, co chceš

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“...”

With my bare hands

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“...”

Rainbow

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“...”

Za teplem

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Humorná sladká jednohubka. Reid má problém s termoregulací, když má spát... díky čemuž Hotch dostane jedno z těch nejhezčích probuzení za dlouhou dobu.”

Doktoři mají modré budky

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Asi můj nejoblíbenější crossover těchto dvou fandomů od Mary.”

Představ nám svého Doktora, Reide

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Typická Mary...”

Než padne hvězda, sleduj její zář

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Zvláštní Snupin, v tom smyslu, že je to z půlky celé o Harrym (a _jeho_ vztahu ke Snapeovi). Líbí se mi odchylky od kánonu, že se Harry dozví včas věštbu a Sirius neumře… Akorát přítomnost vzpomínek na vztah s Lupinem bez vysvětlení, proč je Snape do myslánky vůbec dával, působí dosti jako berlička. Stejně jako je dost neuvěřitelné, že by Snape Harryho v kabinetu nechal bez dozoru podruhé... A trochu jsem rostla z těch všech černočerných a jantarových a podobných očí.”

Kouzlo partnerství

Autor: klistiakeen      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Dala bych tomu tak 10 - 15%, ale na více to není. Je to plné hrubek, postavy jsou hodně mimo charakter a dějově to také není nic moc. Přesto to dokáže čtenáře sem tam pobavit...”

Ten osudný večer

Autor: teruskaaaaaaa      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Příklad toho, jak by fanfiction vypadat neměla. Otřesná dialogová forma, která ovšem nedodržuje ani pravidla pro psaní scénáře. Nelogický absurdní děj. Postavy naprosto mimo charakter... a jazykově i interpunkčně to je běs. Je na tom prostě znát, že to napsala hodně nezkušená autorka, nebo troll.”

Život občas není fér

Autor: Martian      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Některé drabbly jsou opravdu povedné (zejména se mi líbilo pojetí Severusovy mudlovské školní docházky, jeho zaujetí Lily, Tobias, který chlastá, ale svým způsobem mu na synovi záleží), některé slabší (předem stanovené téma asi nebylo vždy snadné smysluplně zapracovat do Snapeova příběhu). Se stoupajícím Severusovým věkem jsou mezi ději drabblů delší časové úseky a celek tak působí nevyváženě.”

Hodinky

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Reid jako Master mi nesedí. Přeci jen, sice je nadpřirozeně inteligentní, ale je na to moc hodný. Chápu, že v této povídce trpí amnézií, ale stejně je to takové zvláštní.”

The raggedy Doctor of Amelia Pond

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Povídka, která mě vlastně přiměla k napsání "Doktor čeho, Doktor kdo?" Je to legrační, v této povídce od Mary Spencer Doktora nezná, v canonu Myšlenek je Reid velikým fanouškem seriálu Doctor Who a v mé povídce je Doktor a Spencer jedna a tatáž osoba. Přesto si je to tak blízké...”

Slzy Severuse Snapea

Autor: KorneliusLawrencius      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Sebelítostivé a patetické, celej Snape. :-) Pěkná čeština, odpouštím i tu nelogickou filmovou objímačku s mrtvou Lily, není naštěstí moc dlouhá.”

Trilogie: Náznaky, Otázky, Pravda

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Povídky s hodnými upíry nemám ráda, ale tohle bylo celkem zajímavé.”

Odčarodějnicováno

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Taková klasika, nemám k tomu co dodat.”

The freaky hotel adventure

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Myslím, že kdyby Reid byl lovcem, je spíš ten typ jako Garth, než naši kluci.”

This kind of loneliness

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Sam je mrtvý a Dean je z toho zničený. Další z mnoha Maryniných jednohubek.”

Stránky: