Komentáře - Únor 2021

Stránky: 

Snape White and the Seven Weasleys - fanart

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Miluju trpasličku Ginny a Severuse v přiléhavých rukávkách. Harry jako princ je velmi sošný. A ty lilie, ach.”

Takhle se u nás hraje hokej

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Opravdu roztomilé PWP. Jak Drarry vůbec nečtu (a hokeji nerozumím), tak tohle jsem slupla na posezení, od začátku do konce. Je to vtipné, je to sexy, není to dlouhé. Ideál.”

Zanka

Autor: rinsled05      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Tuhle fanfikci jsem začala číst skoro před rokem více méně jen ze zvědavosti a bez velkých očekávání, protože mi připadá, že většina Victuuri povídek jsou jen popisy šukaček zabalený v příbězích spíchnutých horkou jehlou. Byla jsem ale nesmírně příjemně překvapená, když se z ní vyklubala dobře napsaná a dost slušně historicky pojatá (peprná) romantika. Na posledních pár kapitol jsem si musela počkat celkem dlouho, ale když jsem si uvědomila, že i po těch měsících mám pořád o příběh zájem, bylo to jasný znamení, že tohle je kvalitní fanfikce. Autorka svůj výzkum rozhodně neodflákla. Ukazuje prostředí japonských bordelů v 19. století, jejich pozlátko i hnusnou realitu životů jejich pracovníků a pracovnic, a sem se rozhodla zasadit klasický slaďoučký klišé Kráska v nesnázích / Princ vysvoboditel v podobě vztahu prostituta a ruského vojáka a upřímně... tohle mě prostě chytlo. Má to smrště emocí, má to děsivou nepřítomnost emocí, má to masivní erotickej náboj i scény ukazující stinnou a děsivou stránku sexu, má to napětí, má to atmošku, a hlavně to má happy end. Sice to asi není romantika pro náročné, ale minimálně pro aspoň trochu náročnější a otrlejší určitě jo. A mám pocit, že jsem se i něco přiučila (o historii, na co vy hned nemyslíte lol). Plus bod za básně v úvodu kapitol. Je to zkrátka vymazlený. EDIT: Jo a nesmím zapomenout (už se stalo, co už) pochválit postavu JJ! Tak často ho prezentujou jako záporáka, ale přitom je to jen hodnej kluk, co je tak trochu (hodně) narcista. A v originále je pro mě jednou z těch psychologicky nejzajímavějších postav.”

Headlights in the Snow

Autor: Saras_Girl      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Četla jsem tuhle povídku na začátku prosince a prakticky mi nahradila loňské Vánoce. Příběh mě zahřál na duši líp než kterákoliv z těch rádoby romantických sraček, co dávali během svátků v televizi. Jasně, není to nic pro ty, kdo hledají angst a Malfoye nenapravitelnýho zmrda. Kdepak. Pokud potřebujete mít pocit, že nejste sami a věci nejsou zas tak špatné, potřebujete zlepšit náladu a zažít kouzlo Vánoc kdykoli během roku, pak sáhněte po téhle povídce. Autorka píše adventní Drarry každý rok, takže už se těším, až si přečtu i ty ostatní.”

Words Like Thunder

Autor: nerdyjokehere      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Skvěle vystihnuté postavy - Crowley je uvnitř zranitelný, ale Aziraphale mu rozumí (a miluje ho) a podrží ho. Porn with Feelings je docela výstižné.”

Lilie pro devátého

Autor: romaduuur (Romi)      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Tak akorát dlouhá povídka o tom, jak se Harry vypořádává se Snapeovou smrtí zatímco se spolu s ostatními vrátil dostudovat poslední ročník. Hezká interakce mezi "dětmi", Snape se objeví jen na konci, ale není to špatné. Užila bych si ji více, kdyby tam nebylo tolik vadně (ne)vyskloňovaného jenž a další drobné chybičky.”

Sounding - fanart

Autor: ginger haloe      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Zjistila jsem, že tu v klíčových slovech chybí sounding, tak to napravuju. :-) A jinak doporučuju shlédnout celou sbírku Polaroids, ze které tyhle ilustrace pocházejí, je opravdu pěkná, hodně explicitní, hodně fem!verzí, velmi kinky.”

The Boggart (překlad)

Autor: Khell      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Povídka je pěkná, Brumbálovo utěšování dojemné, Remusova reakce citlivá, překlad docela slušný, jen místy dost otrocký (a ty přechodníky, chudáci jedni zparchantělí...)”

Neumím zapomenout, i když bych chtěl

Autor: Esti Vera      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“To přeskakování sem tam mezi poválečnými roky mě ze začátku iritovalo, ale po dočtení musím uznat, že docela dobře zprostředkovává Severusovu bezmoc tváří v tvář selektivní ztrátě paměti. (Snarry linka mě nepřesvědčila, ale já nejsem Snarry shipper, takže to nic neznamená.)”

Správná výuka

Autor: Esti Vera      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkně napsané, Remusovy bačkůrky s vlčími oušky a podobné detaily jsou kawai, ale Dolores jako montessori odbornice je velmi, velmi AU. (Přečetla jsem hlavně kvůli tomu párování, které je podané velmi roztomile.)”

Hranice svobody

Autor: Esti Vera      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Čtivé, představení postavy Poppy Pomfreyové se mi líbilo. Pěkně zpracovaná ukázka, s čím se Severus jako ředitel musel vypořádat: "Severus Snape na své dvojí identitě pracoval už pěknou řádku let. Nebylo to dílo, na které by byl hrdý, ale bylo to jeho dílo. A tak nesl každé zaškobrtnutí víc než nelibě."”

Prince of Omens - komiks

Autor: Whiteley Foster      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Oba jsou moc pěkně nakreslení, jejich nadpřirozené působení je hezky zakomponované do Mojžíšova příběhu.”

(Self) Love In An Elevator

Autor: ragdoll      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Čtivé, vtipné, lubrikační gel z bylinkové whisky je opravdu originální. :-)”

Cat Eyes

Autor: DhalaElenaAngel      Jazyk: ČJ

Sarkan:

“Za mě je to dokonalé”

Stránky: