Komentáře - Prosinec 2021

Stránky: 

Na křídlech Vánoc - Profesionál

Autor: womiska      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Báječně vypointované (hned natřikrát). Must read všech fanoušků sexy zrzka Rona, eventuálně Kruma (jehož je Ron největší fanoušek :-D )”

Poskok

Autor: bedrníka      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Wow, nikdy jsem nečekala, že budu číst něco takového! A navíc mi z toho nebude na zvracení a dokonce se mi to bude líbit :D”

Zakázaný

Autor: The Ruby Month      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Začalo to zajímavě, představila jsem si Harryho jako vyspělého muže, který chce světu ukázat, co z něj vyrostlo a nikdo si s ním nesmí zahrávat a věřila jsem Severusovi, že se mu líbí pohled na mladé hezké tělo, po kterém zatouží. Postupně se však z Harryho vyklubal obyčejný vyjukaný nesmělý klučina a Severusova touha přerostla v lásku pomalu až za hrob, která nevím, kde se vlastně vzala. A ještě k tomu to bylo oboustranné, což jsem tuplem nepochopila. Také některé dialogy mi přišly úplně nesmyslné a mimo mísu, jako by jeden mluvil o koze a druhý o voze, dopisy, nad kterými se Harry rozplýval jako nad vtipnými a ironickými mi přišly spíše urážlivé a vůbec ne vtipné... Nevím, jestli se smysl neztratil někde v překladu, těžko říct. Taky mi přišel nesmyslný celý ten plán na velkovýrobu lektvarů a s tím spojené velké odhalení, kdo je to Viola. A gay podnik, kde se schází pochybné existence z kouzelnického podsvětí, hosté si to rozdávají na záchodech, je ve skutečnosti nóbl vyhlášený podnik? Taky pro mě nepřesvědčivé. Sex byl popsaný dobře, ale i když mi nějaká ta romantika ve snarry nevadí a mám ráda šťastné konce, musí to pro mě být uvěřitelné, což se tady bohužel vůbec nestalo a oboustranná milostná vyznání už prostě byla za hranou. Shrnuto podtrženo, celé to byl dlouhý myšlenkový pochod, ale nebyl dostatečně dlouhý a propracovaný tak, aby člověk věřil počínání a vývoji obou hrdinů. Bohužel.”

Šťastné slitování

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Povedené detaily (Severusovo rozvrzané křeslo), provokující pasivně agresivní Lupin (musel se na to ovšem posilnit), vyprovokovaný Severus, který se původně chtěl místo slavení Vánoc zašít s knížkou. :-D”

Vánoční zázrak Arguse Filche

Autor: MadameOliva      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Tak to od Severuse nebylo vůbec hezké :D Ale nakonec to Argusovi vynahradil přesně tak perverzním způsobem, jaký se školníkovi líbí... no co k tomu dodat, velká vzácnost vzhledem k shipu. :D”

Na křídlech Vánoc - Úžasný paradox

Autor: womiska      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilé. Snilch pro lidi, co se toho páru bojí, ale jsou zvědaví. :-D”

Kancelářský stůl incident

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“S takovýmhle povídkama člověk už ani nemusí sledovat zprávy, všechno se to dozví z nich. :DDD Minimálně co se té zajímavější části české politické scény týká. Jinak teda je to špičková ukázka tagu "porn with feelings".”

By Faith and Daring

Autor: Sophia_the_Scribe      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Och. Jsem pohnutá. Výtečný genfic o tom, jak si Atreidové získávali oddanost svých lidí a o tom, jak pro ně ti lidé na Duně všichni umřeli.”

Ponožky na lustru

Autor: womiska      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Když jsem HP četla a viděla poprvé, vím, že ve mně zanechal opravdu silný dojem vztah Brumbála k Harrymu. Aniž bych tehdy tušila, co je to slash nebo vůbec "gay", říkala jsem si, že mezi nimi je něco hlubšího, než obvykle mezi dvěma muži nebo učitelem a žákem bývá. Moje slasherské já se zkrátka projevovalo už od útlého věku. A tak když womi vyhlásila výzvu na zadané pairingy a povinná slova, neodpustila jsem si jí tam tenhle divnoship podstrčit :)) A womi se toho zhostila absolutně bravurně! Na tohle téma bych si moc ráda přečetla klidně i něco delšího.”

Vánoční zázrak Arguse Filche

Autor: MadameOliva      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Myslím, že obraz, který mi tahle povídka přivodila, už nikdy nevyženu z mysli :D Tady by nepomohlo ani Obliviate - kdybych ho ovšem vůbec chtěla použít...”

Dárek pro Crowleyho

Autor: Gwen      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Mile knižní. Prý to není slash, ale Azi s Crowleym přece nemohou být spolu v jedné scéně, aby to nebyl slash, aspoň malilinko. :D Ta chemie tam nutně je.”

The Blue Figurine

Autor: Courtney Gray      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zvláštní námět, trochu strašidelný, ale funguje to.”

Rebound

Autor: Courtney Gray      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Klasická profíkovská autorka z doby fanzinů (začínala na Star Treku), klasická profíkovská zápletka ve velmi slušném provedení.”

What Friends are For

Autor: jessinengland      Jazyk: AJ

bedrníka:

“V první části Doyleův POV, korigovaný v druhé části Bodieho pohledem. Exquisite read.”

Tangential Possibilities

Autor: svegliatevi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nemám vlastně Pitera ráda, ale když svegliatevi píše tak fantasticky. Další dílek do skládačky jeho pokřivené osobnosti. Téma je, kromě Piterova bezzubého, zlostného závidění, ne-péče o nemluvně, která se zřejmě v tom rodě dědí, takže nikomu ani nepřijde nepřirozená...”

Counterflood

Autor: Saathi1013      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zručně napsané, dynamika té trojky docela uvěřitelná, sex není tuctový, ale více se mi přece jen zamlouvá ta povídka od keerawy. Hezká vedlejší role Gurneyho. A pěkně popsaný cvičný souboj Jessiky s Duncanem.”

Péče

Autor: Naerikil      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Awww.”

Kam se poděl FILIUS?

Autor: MadameOliva      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“:DDD”

Vánoční zázrak Arguse Filche

Autor: MadameOliva      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Rozkošný Filchův POV: prvek očekávání, prvek zklamání a nakonec tedy přece jen sladká odměna, když jsou ty Vánoce. :-D”

Insomnia

Autor: ElleJakobson      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Povídku jsem četla už před delší dobou a už si ji nepamatuju úplně do detailu, ale vím, že jsem byla přímo nadšená autorským stylem a mystériem, které se celou povídkou proplétalo. Velmi "transcendentální" čtení :)”

Na křídlech Vánoc - Vánoce se svým klukem

Autor: womiska      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pro změnu je to James, kdo si není jistý a snaží se. Povedená jednohubka.”

Liet Knows

Autor: primeideal      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Přesně takovouhle povídku jsem si o Liet chtěla přečíst, co jsem viděla nový film. Krásně popsané, kolik jí dalo práce získat si důvěru Fremenů, jak ponenáhlu ze zavodnění a zalesnění Duny učinila jejich sen, jak se stala matkou. Nádhera.”

Na křídlech Vánoc - Blechy

Autor: womiska      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“:DDD (Lektvar proti blechám v rozprašovači!)”

Tak blízko

Autor: sasankaao3      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Začíná to tak polehoučku... závěr je ale zdrcující. Ach jo. :3”

Stránky: