Komentáře - Listopad 2021

Stránky: 

Jak to bylo po dvaceti letech

Autor: Rebelka      Jazyk: ČJ

finde:

“život jde dál, jen někteří jedinci jsou stále stejní”

Friends, Teachers, Countrymen

Autor: hiddenhibernian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dojemné.”

Déšť ti, hochu, smáčel vlasy

Autor: imjustconfused      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilé, něžné, vtipné. Takto bych si představovala YA literaturu. Potěší každého fanouška Foglara, protože i po aktualizaci do současnosti jsou hoši čestní a slušní - a nádavkem je jim dopřáno vyoutovat se a vyznat si lásku (nebo aspoň náklonnost), namísto pouhé sublimace.”

Směr

Autor: Naerikil      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Prostě to nemá dobré řešení. Celé je to velmi realistická, srdce drásající trilogie o vztahu, který jeden i druhý vnímají dlouho každý jinak, a když se konečně dostanou na stejnou notu, je to vlastně ještě horší. Naštěstí druhá kapitola nabízí trochu pozitivnější výhled.”

Oheň a led

Autor: zuzka88      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Otvorila som si prvú kapitolu, že sa pozriem o čom to je a ono to je jedna perfektná poviedka”

Life or death?

Autor: zuzka88      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“***”

Dvě podoby lásky

Autor: zuzka88      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“moja obľúbená, prečítam si to vždy aspoň raz za rok +”

Poslední vůle

Autor: zuzka88      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“WOW úplně úžasná povídka, narazila jsem na ní nahodou”

Krásna ošklivka

Autor: zuzka88      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Pravidelne sa k tejto poviedke vraciam. Veľmi milá poviedka.”

Nikdy si neosvojujte indiána

Autor: Lorinne      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“***”

Len jedno prianie

Autor: Jessy      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“...”

Budem ťa milovať naveky

Autor: Jessy      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“4/5”

Povedz mi pravdu!

Autor: Jessy      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“príjemná oddychová poviedka”

The Sardaukar's Wife

Autor: Berserkersarecool      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavé pojetí. Přehnané do extrému, ale má to své kouzlo.”

No man ever steps in the same river twice

Autor: Slecnaztemnot      Jazyk: AJ

belldandy:

“Nedokončeno, zatím asi za lepší tři. Je to docela pěkný fix-it a líbí se mi hodně pojetí charakterů, vzájemných vztahů a takových podobných věci, ale chybí tomu nějaký pořádný dramatický zvrat. To je dle mé zkušenosti taková nepřijemná věc na fix-it příbězích, že mívají sklony být idylické klidně i padesát kapitol v kuse. Nicméně možná na nějaký ten zvrat ještě dojde. :) Mé pocity se z téhle fanfike se každopdáně s časm spíš lepšily. A při vědomí, že to napsala češka, bych to zaokrouhlila nahoru s tím, že později se ještě uvidí. :)”

Knoflíčky

Autor: sasankaao3      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Obávám se, že mám problém bartošan tvorbu objektivně hodnotit. Mně se všechny ty povídky tak moc líbí. :-D”

Nejvyšší čas na restart

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Tento způsob vyříkávání se mi zamlouvá. :-D”

Druhý život

Autor: Cassandra7 a nwhiker      Jazyk: ČJ

finde:

“tohle je jedno z děl, které fanfiction povídky povyšuje na literární umění.”

germinare

Autor: bropunzeling      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Výborně vystižení Jessičin POV. Luxusní detaily, ať se jedná o popis caladanské přírody, zlatě vyšívaným atreidovským sokolem lemovaného pláště, nebo benegesseristkých pozorovacích schopností. Vkusně popsaný sex - a to teprve v okamžiku, kdy se jehou součástí stala láska; do té doby je přecházen pár slovy - a velmi to funguje.”

A Simple Procedure

Autor: Rene Westmorland      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ech, benegesseritské techniky jsou jedna věc, PWP, které se klopotně snaží o intelektuální složku, věc druhá. (Also "a gushing burst of nectar"? Really?)”

Stránky: