Komentáře - Říjen 2021

Stránky: 

Like a Dragon in a China Shop

Autor: keerawa      Jazyk: AJ

bedrníka:

“OMG, OMG, komodor Temeraire! Boží! (Ten druhý fandom moc neznám, ale docela mám chuť si nějakou Doyelovu detektivku přečíst, Watsonův POV je mi sympatický.)”

Of Time and Means

Autor: svegliatevi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Vynikající. Jako by oba vystoupili z knížky. Skvěle podané vnitřní pochody Glossu Rabbana, baron ve špičkové formě. Radost číst.”

Pastimes

Autor: ClownheadMcFucker      Jazyk: AJ

bedrníka:

“He he, naprosto téhle dynamice věřím. :-D”

Our First Worm - fanart

Autor: letoscrawls      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Roztomilý. Kouzelné detaily a ta autorka je ohromná nadšenkyně a miluje Darwi.”

Abomination - fanart

Autor: KristianTsvetanov      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Perfektní zpodobnění Alie a jejího strašlivého, a strašidelného, údělu.”

In Memory

Autor: HalQuin      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně napsané, přirování Alie k Athéně sedí. Baron v pozadí pobavil, jako vždy. (Chci více ff s dědečkem Harkonnenem!)”

Nevěsta v bílém

Autor: bedrníka      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Roztomile milé, mile roztomilé... Kraťoučká, ale vydatná povídka, která pohladí po duši. Nevěřila bych, že to řeknu, ale Snape i v bílých šatech zůstává mužnější než většina těch bystrozorů, kteří se přesně touhle myšlenkou tolik baví. Nechybí ani malé morální kopnutí do zkostnatělých společenských konvencí. A to já ztraceně můžu.”

Eggs and Coffee

Autor: littleblackbow      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zvláštní snupin. Retrospektivní část má méně napjatou atmosféru, než bývá zvykem (Chroptící chýší vztah nekonční, naopak), poválečná část, v níž Remus především plete ponožky (což je samo o sobě hezký nápad), zase úplně vynechává vysvětlení, kde byl Severus celé ty tři týdny... a je taky netypické, jak málo se Remus cítí otcem.”

Duše na ceste

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

l.enik.c:

“Dva roky se mi tato záležitost vyhýbala a nechápu, jak je to možné. Jakto, že Duše na cestě není mnohem rozšířenější, známější a nedostane se jí řádného ocenění, které si zaslouží? Za mě se totiž jedná o jednu z nejlepších snarry, možná dokonce i úplně nejlepší a to si myslím, že z těch českých, či do češtiny přeložených snarry jsem četla těch nejvýznamněších opravdu hodně.”

Pygmalion

Autor: Ellen Smithee      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Milosrdně krátké. (Ale Galatea obživla, ne? Mohlo by to mít pokračování, ve kterém pravá láska přebije moc mozkomorů a vrátí Severusovi duši...)”

Virgin Sacrifice

Autor: Ellen Smithee      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jejky, to je ale srandovní povídka. Hlavně ten úvodní dialog. Prej že by Snapeovi mohla dát Trelawneyová, he he. :-P”

Virgin Sacrifice

Autor: Ellen Smithee      Jazyk: AJ

finde:

“pobavilo,”

Chlupaté přijetí

Autor: Perla      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Je to taková jednodílná odechovka. Trochu mi nesedli postavy Mloka a Tiny, kterým v této povídce musí být přes sto let... Jinak se mi to však líbilo. Dala bych tomu tak 3,7 bodů.”

A Life Worth Living

Autor: avioleta      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Harry a Snape se probouzí v jaké si alternativní realitě, ve které jsou manželé. Pamatují si svůj vztah, ale zároveň si pamatují i válku a vzájemnou ne-toleranci. Docela pěkná jednohubka. Moc se mi hlavně líbilo, jak si Severus na začátku uvědomí, že nová realita se mu líbí.”

Stránky: