Komentáře - Leden 2021

Stránky: 

Zbraně nejmocnějších

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“Do třičtvrtě povídky mě to hodně bavilo, pak už mě charaktery postav dost znechutily a spíš se nutila to dočíst. Konečná bitva můj názor dost pozvedla a epilog ho zase srazil ještě níž. Obsahuje SPOILERY!! Harry je tu dost výbušný, rány pěstmi nešetří. Když se ale odhalí identita otce dítěte od Jean, Harry jen řekne O.K, já chápu, že jste mi rok lhali. Samotná Jean sice byla zajímavá postava, ale já ji nesnáším. Nato, že byla těhotná, byla i dost bezohledná. Kdyby potratila, tak místo útěchy by si zasloužila pár facek. Pořád lezla za Voldim, kde ji mučili a do podsvětí, kde ji asi mlátili JEN do hlavy. Když Jean Harrymu řekne, že by s chutí zradila jeho rodiče místo Červíčka, ten se opije a na druhý den je s ní zase něj kámoš. Epilog ve mně vzbuzuje pocit, že bych se měla stydět, že se s manželem nepodvádíme a že se mě ani jednou nezeptal, jestli je naše dítě jeho.”

První zákon

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkné.”

From Lowest Place When Virtuous Things Proceed

Autor: Stregatrek      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Mám trochu problém s pojetím Trappera, ale jinak skvělá povídka.”

Waking Up

Autor: peaceloveandjocularity      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Dost hot. Cením zpracování Charlese jako asexuála.”

I'm Begging

Autor: peaceloveandjocularity      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Začátek trochu abrupt, zbytek ale fajn. Cením zpracování Charlese jako asexuála.”

Symptoms

Autor: NemiMontoy      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Krásné.”

Harry Potter a Jára Cimrman

Autor: Calwen, Ampér, Jacomo      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ok, je to tak cimrmanovsky mile roztomilé.”

If I Should Die

Autor: thinlizzy2      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Aj, to se tak krásně četlo, krásná, vpravdě Winchesterovská, angličtina ("he correctly surmised"). Nesmírně s Charlesem soucítím.”

Electric

Autor: onekisstotakewithme      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Prostě povídka podle mého gusto. Něžná, jemná, eletrizující...”

Something Permanent

Autor: onekisstotakewithme      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Moc hezké.”

Letters and Journals

Autor: NemiMontoya      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Srdcervoucně něžné.”

You Pierce My Soul

Autor: NemiMontoya      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Pro mě jde o povídku, která mě rozechvěje do morku kostí, jak citlivě je napsaná.”

If I Should Die

Autor: thinlizzy2      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Jedna z prvních povídek na tento pár. Fajn věc.”

In Perpetuity

Autor: starcrossedgirl      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Mám ráda ten začátek s chudáčkem Severusem, který byl za trest zbaven magie, a taky interpretaci jeho osoby jako závislé na mocnějších mužích. Harryho motivace je ovšem trochu záhada...”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“Velmi krásná povídka. Přečteno během dvou dnu. Příběh byl svižný, Snape byl třešnička na dortu. Celkový dojem trochu kazily chyby.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Hobitka:

“Úchvatně propracovaná fanfikce. Poznámky pod čarou krásně doplnily informace, a občas i pobavily :) Jsem velmi ráda za závěr. Nejen jak to nakonec dopadlo, ale i jak byl celkově propracovaný a nebylo jen "bum prásk a konec".”

Druhý život

Autor: Cassandra7 a nwhiker      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“V podstatě je to Mistr lektvarů od Josan, doplněný o vztah a dotažený až do smrti postav. Oceňuju, kolik se toho stane, aniž by to autorky podrobně rozpitvávaly - soustředí se jen na ty podstatné scény, a to ovšem ne jen na ty dějově dramatické, ale taky na vykreslení vzájemné lásky. (K téhle povídce se vracím léta a už při prvním čtení jsem si u některých pasáží říkala, jak bych je chtěla přeložit, a u jiných zase, že tohle bych teda překládat nechtěla...)”

Still Alive! ? !

Autor: wwwendy      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“autorkina prva poviedka a velmi to citit”

The Loyalty of a Swordmaster

Autor: keerawa      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ach, ten Duncan, který od svého vévody snese všechno, ach Lady Jessica, která je na tom podobně. Krásně se to četlo.”

Týmová záležitost

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

kratula84:

“Geniální!”

Až se Tony vrátí

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

kratula84:

“Se stoletým zpoždením objevuju Ameriku, ale byla to parádní povídka. Jak Steve, tak Tony se mi v tomhle podání moc líbili a přidávám body za šťastný konec!”

Projevy náklonnosti

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Mám pro Emily Waters slabost. Líbí se mi, jak se vypořádá s veškerými Severusovými hnusnými kecy, a s nadhledem.”

Masek rej

Autor: FemmeFragile      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ehm, to je tak dobře napsané, že je mi úplně jedno že Snucius není můj oblíbený pár.”

Sexual History

Autor: violet_quill      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dialogové povídky nemám ráda, ale tyhle dialogy se fakt povedly. Roztomilé a zábavné.”

Battle of the Vexes

Autor: violet_quill      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Rozkošené dialogy. Severusova "dějová" linka je nejslabší, protože v době vzniku ještě nebylo jasné, co bude po Brumbálově vraždě dělat, ale ani mi to moc nevadilo. Dobrý příklad fanfikce, kde vůbec není na škodu zatmívačka.”

Stránky: