Komentáře - Srpen 2020

|<  >|

Stone Walls

Autor: Arionrhod      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dojemný hurt/comfort, zvlášť vhodný na nějaký zimní večer ke krbu, poněvadž ukrutná zima je všudypřítomnou součástí příběhu.”

In Silence

Autor: nwhiker      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sirius je naživu, jenže uvězněný v psí podobě a bez vzpomínek na svůj lidský život, a jediný ke komu si trochu najde cestu, je Snape, který přišel o hlas a od konce války jen apaticky vysedává v pokoji na Grimmauldově náměstí. Čtu si ji, když mám chuť se dojímat, jak je ke Snapeovi život nespravedlivý. Pro nwhikeřina Snape (a koneckonců i Blacka) mám slabost.”

Two Hearts Divided

Autor: islandsmoke      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snape se nechá přemluvit k práci pro ministerstvo, protože tím získá přístup k Lupinovi... a ke spoustě vlkodlačího sexu. Jen se Lupinovi opomene zmínit, co přesně že to každý měsíc zkoumá, protože Lupin si stejně ráno nebude nic pamatovat, že? Takové propracovanější PWP, přece jen si smoke potrpí na nějaký vývoj vztahu. Líbí se mi taky popisy Snapeova bydlení, je to takové útulné, ale kupodivu se k němu hodí.”

Pitch Black

Autor: Nick Oftime      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Protipól hurt/comfortu, a stojí za přečtení právě pro to, že se happy end nekoná, žádný Stockholmský syndrom ani podobné obezličky. Znásilnění zůstane znásilněním. Ten název je velmi výstižný.”

Snape Victorious

Autor: islandsmoke      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Není to myšlené smrtelně vážně, ba bych řekla, že je to crack!fic. Ale dokážu si představit, že by Snape na něco v duchu takového pomyslel.”

Eliminate the Negative

Autor: Book7BrokeMyBrain      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbí se mi představa, že se Snape v mládí nechal vyfotit za peníze. Líbí se mi, že Harry je tady ten dospělejší, který na vztah netlačí.”

Wild With All Regrets

Autor: Cithara      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně zpracovaná premisa, že Harry Snapea dostane z Azkabanu jen pod podmínkou, že bude jeho poručníkem.”

Disinherited

Autor: Emily Waters      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Promyšlené AU, které začíná na konci šestky: Snape skončí za Brumbálovu vraždu v Azkabanu a ven se dostane až po válce, kterou Harry vyhraje bez jeho pomoci. Jejich vztah se vyvíjí velice pomalu, Snape je Azkabanem poznamenaný a kouzelnický svět je zase hodně poznamenaný válkou.”

Mračna na Bakerstreet

Autor: JohnKjaere      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Dobrá jednohubka.”

Smích léčí aneb případ vražedného korzetu

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Ztřeštěná, ale milá povídka, která vykouzlí úsměv na tváři. Povedená jednohubka. 3, 5*”

|<  >|