Komentáře - Srpen 2020

|<  >|

Black Magic - fanart

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Severus má výraz asi jako já ve tři ráno, když dočítám fanfiction...”

Eye Candy

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Výstižné zobrazení jejich vztahu.”

Point Taken, Colored Version

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Ty detaily!”

Inner Longbottom´s gran

Autor: john-n-mary      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moc se mi líbí ty barvičky. A jak se po očku dívá přes rameno, a ještě s pozdviženým obočím.”

Spring, Summer and Autumn - fanart

Autor: leelastarsky      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Je to takové sladce romantické a duhové, ale zas ne úplně tuctové. (Narazila jsem na něj náhodou při neúspěšném pátrání po odkazu na mnohem, mnohem lepší Molly/Arthur od fools_trifle, tak aspoň tohle, no.)”

Sanctuary - fanart

Autor: fya-shellk (ashellkova)      Jazyk: fanart

belldandy:

“-”

Sanctuary - fanart

Autor: fya-shellk (ashellkova)      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Líbí se mi, jak je namalovaný jakoby světlem. A ten jeho snívě uhrančivý pohled.”

Red Heat

Autor: Thesseli      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Docela hezké.”

Patience

Autor: prepare4trouble      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Čte se to dobře, ale musela jsem si každou chvíli připomínat, který je který, jejich charakteristické způsoby vyjadřování nejsou moc vystižené.”

Snippets in Time

Autor: ElDiablito_SF      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Potěší milovníky knižní předlohy, jelikož se jí opravdu věrně drží, a taky milovníky Aramise (jako jsem já) a Athose. Místy dojemné, místy veselé, jejich vztah probíhá hodně na dálku, s pauzami, občas dost dlouhými. Můj nejoblíbenější díl je 14 - Noisy-le-sec, protože souložení v jezuitském noviciátě nemá chybu. :-P”

As Loud as the Things Unsaid (or The Lights are Out)

Autor: Clipped_Ionian_Vowels      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Skoro perfektní věc, která mě dostala nejen svým nápadem, ale i provedením.”

The Nothing that Happened (or 87 tins of Bioluminescent Lentils)

Autor: Clipped_Ionian_Vowels      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Skoro perfektní věc, která mě dostala nejen svým nápadem, ale i provedením.”

Red Heat

Autor: Thesseli      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Asi mám oblíbené téma v Red Dwarf povídkách :D”

Patience

Autor: prepare4trouble      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Na dialogu postavená povídka, jejíž postavy jsou sice krapet OOC, ale stejně se nemůžu zbavit dojmu, že ten dialog je napsaný moc dobře.”

A Dirtier Word Than Starship

Autor: confettiinmyhair      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkný nápad, líbí se mi stručnost a všelijaké ty drobné změny. ("Whaddaya think, a prince and a guy like me?") Škoda, že další díly přepracované už asi nebudou.”

Skin Jar

Autor: IgnitingNeon      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Petúnie chce být jako Lily a zneužije k tomu Snapea. Další z těch povídek, které si už netoužím znova přečíst, ale zanechaly ve mě silný dojem.”

Encore

Autor: Jaxon      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sice to není dokončeno, ale ani to moc nevadí. Není to dějová povídka, spíš taková konverzačka, ve které se Snapeovy děti každé po svém vyrovnávají s tím, že jejich otec byl Smrtijed.”

Venial Sin

Autor: Jaxon      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Je to dobře zpracované, ale hodně nepříjemné téma bezmyšlenkovité pomsty a jejích následků. Ne že bych se k téhle povídce chtěla vracet, ale nemůžu ji dostat z hlavy.”

Happy Ever After

Autor: Mickleditch      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Příjemná povídka na téma manželství, aby rodičové dali pokoj.”

FF deník - můj milovaný trójský kůň

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jako někdo, kdo před deseti lety pro ff deník sepisoval šestibodové jásavé promo, a je toho schopen i teď, v mezičase zavedenému prudicímu ratingu navzdory, si ráda přečtu zkušenosti lidí o něco (a i o hodně méně) nadšených. Velmi případné caveat lector, nad kterým by se měl každý, kdo sem přispívá, zamyslet - jenomže takhle to nefunguje, že? To je jako radit autorkám, aby nepsaly tak OOC postavy... Na okraj: v diskusi padne tvrzení, že v cizině nic podobného ff deníku neexistuje a že je k tomu možná dobrý důvod - podotknu, že ekvivalenty existují, akorát v trochu jiných formách, a naráží na podobné hranice jako místní deníček, viz kupříkladu čtenářské záložky na AO3: https://www.reddit.com/r/FanFiction/comments/7swqve/ao3_users_remember_to_check_the_bookmarks_on_your/”

How Fan Fiction Can Teach Us a New Way to Read Moby-Dick 2.

Autor: Hanry Jenkins      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Netřeba mít načteného Hermana Melvilla, Jenkins použité příklady z Moby Dicka hned jasně vysvětluje. Výborný návod, jak se víc do hloubky zamyslet nad čtenou knihou, a taky velmi pozitivní vzkaz na téma smyslu a hodnoty fanfiction. Pasáž, která mě obzvlášť potěšila, protože právě nad tím při čtení často dumám: "Silences -- Elements that were systematically excluded from the narrative with ideological consequences." Aneb, kde je všechen ten sex, kde jsou všichni ti gayové?”

Transmedia Storytelling

Autor: Hanry Jenkins      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Je to 101, tudíž Jenkins nejde do hloubky, ani neodhaluje nové obzory, ale formuluje krásně, o tom žádná. "Transmedia storytelling is the ideal aesthetic form for an era of collective intelligence."”

Alternative universe

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Mně se nejvíc líbí ty příklady povídek (na chybějící scény bych teda měla jen tak z hlavy dost dalších tipů), asi jsou povídkové seznamy podle různých kritérií můj meta-kink, nebo co, protože jsem schopná u belldandy pročítáním podobných článků strávit hodiny. :-P Propojující text je dobře formulovaný a čiší z něj takové nadšené hledačství.”

You Are the Bluest Light

Autor: Kasasagi      Jazyk: AJ

belldandy:

“Moc pěkná fanfikce od Vraního oka (teda kdysi Vraního oka) o tom, jak se Connor jakýmsi řízením osudu ocitl jako robot potěšení v Hankově domácnosti. Všechno je samozřejmě nakonec trochu jinak, ale cestou k tomu odhalení si užijete vyváženou směs zábavy, dramatu a melodramatu.”

You Ought to Know

Autor: Mickleditch      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Páni, to je dobré. Jsou tam vtipná místa, která tomu dodávají punc autentičnosti, ale hlavně je to strašlivě dojemné, jak se Lister snaží Rimmera nevylekat, protože on si na začátku nedovede představit, ani že by se navzájem objali.”

|<  >|