Komentáře - Srpen 2020

|<  >|

If You Are Prepared - fanart

Autor: ac1d6urn / firefly-wp      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Má to atmosféru. Neznám předlohu, ale Harryho je mi tady trochu líto, vypadá tak zranitelně...”

Headquarters

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moje první reakce byla, nějaké baráky, to je toho, ale ehm, nakonec je to vlastně docela pěkné...”

He Named His Albus Severus?

Autor: acatnamedeaster      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Zlatíčko je to.”

Harry Potter: The Beginning

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Pěkná perspektiva, taky jak Morsmorde vrhá na ten barák zelené světlo je pěkné.”

Harry Potter: Happy Halloween - fanart

Autor: daekazu      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Dýně je boží. Ale není tak trochu Harry/Ron, a proto se Hermiona poněkud mračí?”

Harry Potter is GULLIBLE - fanart

Autor: Nilessa      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Ok.”

Harry Potter Comics 04

Autor: Loleia      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Všichni tři mají roztomilé výrazy, akorát by to bylo ještě lepší, kdyby trochu stárli, krom R/H ze sedmičky vypadají pořád stejně.”

Harry Loves Snape p.12

Autor: wotchertonks7      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Je to prdlé, ale Snape má moc pěkný frňák.”

Fancy a fuck? - fanart

Autor: Mawkish      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Hezké.”

Bellatrix and Narcissa

Autor: fya-shellk (ashellkova)      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Jako jo, buď na to skočí, nebo se zabijou.”

Tvá

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Velmi pěkné, ta stručnost to šlechtí.”

Namárie

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Mně to teda jako slash, a 12+ k tomu, nepřijde. Kdyby tam bylo víc Legolasových pocitů, uvěřila bych, že se ho Haldirova slova doktla, ale tak jak to je...”

Kapky

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Sugestívní (vyprávění v druhé osobě k tomu má ostatně tendenci). Pěkné.”

The Nothing that Happened (or 87 tins of Bioluminescent Lentils)

Autor: Clipped_Ionian_Vowels      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hm, hm. Ten koncept *je* zajímavý, universum s hologramy si o něco takového říká, ale úplně jsem nepoznávala Rimmera s Listerem, připadá mi, že to mohly být i jakékoliv jiné postavy. Nebo mě taky možná taky rušila "jinakost" toho sexuálního zážitku, která značně zastínila, kdo že to spolu ten zážitek prožívá.”

Draco-Luna - fanart

Autor: MeryChess      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Draca jsem v odkázané galerii nedohledala, ale Lenka je pěkná a Ginny taky, hezky jim vlajou vlasy.”

Draco Malfoy

Autor: ghwalta      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Pěkné, tenhle styl se mi líbí, škoda že toho nenakreslil víc.”

Cut

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Má to svou atmosféru a tak nějak to člověka vyzává představovat si ten příběh, z něhož je to ilustrace.”

crappy snarry

Autor: AbsentStalker      Jazyk: fanart

bedrníka:

“He he, to mě pobavilo.”

Because he's worth it

Autor: Banane-cuite      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Severus - světec mezi Smrtijedy. :-)”

Be Aggressive

Autor: Acatnamedeaster      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Začíná to klasikou, obří penisy atd., a pak pwp vystřídá rdící se Severus, a to je teprve pohled - ty jeho studem zrudlé tváře by v povídce nebyly z půky tak působové.”

Hermione Ginny Luna

Autor: viria13      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Řekla bych, že je Viria docela vystihla. A ta srdíčkově roztomiloučká kluběnka :-) Jinak Viria nakreslila ještě mraky James/Lily a Pobertů, kdyby se někdo chtěl kochat dál...”

Another Day of Life

Autor: viria13      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Ta hra se světlem se mi líbí, a taky jak Péťa je jediný, kdo nemá limču (nebo máslový ležák, nebo co to je). Že by na něj kámoši trošičku zapomněli?”

Worse People

Autor: magisterpavus      Jazyk: AJ

belldandy:

“3-4. Neurazí, neohromí, ale je totakobé mílé. Laurent a Damen uvíznou v Regentově pasti a musí se osvobodit prostřednictvím úkolů, které mají prokázat vzájemnou lásku. Neměli by tím zvládnout projít, ale projdou. :)”

Beyond The End of the Stars

Autor: Becky_J_1022      Jazyk: AJ

belldandy:

“Je to "canon divergent" fanfikce, což je typ fanfikcí, které čtu asi nejraději. Nu, u téhle byla návaznost na kánon spíš větší, až mě nutila vnímat ty odchylky více a neustále srovnávat děj s kánonem a kánon u mě bohužel vyhrával. Tohle je příjemnější verze kánonu, jak by vypadal, kdyby postavy byli o pár čárek rozmnější a méně zaseknuté ve svých pozicích. Jenže já jsem postávám víc věřila tehdy, když víc trpěli. Přesto jsem si po většinu času říkala, jak je to vlastně nefér takhle to posuzovat, protože i tak jsou postavy na fanfikční poměry spíš nadpůrměrně IC, jenže ... postupem času, pomalými kroky, jak se hlavní hrdinové sbližovali, to bylo čím dál patetičtější, až se to úplně ke konci změnilo v milostný cajdák. A to mě zklamalo, tak jsem pro jednou přísná, i když mám podezření, že jiný čtenář by byl spokojen. Pardon. ¯\_(ツ) _/¯”

One the Other

Autor: Ruby_Wednesday      Jazyk: AJ

belldandy:

“Přiznávám, při čtení mi to přišlo poněkud z dlouhavé než se k něčemu postavy a autor dopracovali, ale z z odstupu v celkovém náhledu, to byla jedna z nejlepších FF, co jsem četla v tomto fandomu.”

|<  >|