Komentáře - Srpen 2020

|<  >|

When In Brussels

Autor: nowstfucallicles      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Netradiční pár, milé, leč lehce hořkosladké pojetí.”

A Winter Night

Autor: Summertime_Poet      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Fluff, nejsladší fluff.”

A Choice Made

Autor: Charlievh      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Nejlepší anglická povídka na tento pairing. Postavy jsou celkem IC, děj zajímavý.”

A Less Than Steady Hand

Autor: nowstfucallicles      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Hastings je jako obvykle zabedněný a Poirotovi dochází trpělivost, což vede ke krásně elektrizujícímu závěru.”

Go Your Own Way

Autor: tkp (lettered)      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Bez výhrad nejlepší a také nejsyrovější kapitolovku na tento pairing.”

Still Life With Flowers

Autor: Rebecca      Jazyk: ČJ

ArcheaMajuar:

“Neuvěřitelně cute, sladké a milé...”

Novembre

Autor: TheGoodDoctor      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Trochu temnější povídka, nicméně téma je vzhledem k minulosti obou postav zcela pochopitelné.”

Angel

Autor: mortuus_lingua      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Hastings prostě vypadá nevinně jako anděl...”

Lost Like Me

Autor: Cicerothewriter      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Povídka zaměřená na Hastingsovu minulost a přítomnost, respektive na jeho měnící objekt jeho zájmu.”

Best Possible Treatment

Autor: luluxa      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Jedna z mála dobrých povídek (nepočítám své, to musí posoudit jiní) na tento pár.”

First Date

Autor: j520j      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Příjemná jednohubka.”

Death in the Diplomatic Service

Autor: austenfan1990      Jazyk: AJ

ArcheaMajuar:

“Asi nejlepší povídka na tento pár, nicméně v popředí je přeci jen samostaný případ, který je dost dobře propracovaný.”

Příběhy z Wakandy

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

kratula84:

“Krásná tématická série Stucky povídek, i když končí smutně.”

The last one to see

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

kratula84:

“Roztomilá, vtipná a skvěle vygradovaná povídka.”

Daleká cesta před spaním

Autor: iwannabefixed      Jazyk: ČJ

kratula84:

“Velice působivá povídka, plná emocí. Moc se mi líbila i forma, kdy se střídaly Johnovy zápisky s aktuálním děním.”

The Long Road

Autor: SinisterMe      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Posledních pár let přibývají kapitoly tempem 1 - 3 za rok, ale vždycky je v nich kus příběhu a s chutí si novou přečtu, přestože prvotní nadšení mě už opustilo. Vlastně mám k tomuhle dílu spoustu výhrad (asi nejvíc mi nesedne, jak je Teddy celkem v pohodě na to, čím si musel projít, a Snape je až neuvěřitelně empatický), ale mají silnou protiváhu ve všech těch mistrně podaných scénách, kvůli kterým fanfiction na téma otroctví existuje.”

Don´t Chicken Out, Harry!

Autor: Sionon_Klingensang      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snapeova zvěromágská podoba je sice legrační a její využití je praštěné, ale není to vůbec hloupá povídka: i s touhle zábavnou premisou se uvěřitelným způsobem vypořádá s Harryho tendencí nevěřit dospělým, což taky znamená docela jiný konec Tajemné komnaty, o Vězni z Azkabanu ani nemluvě. Škoda, že časem autorce došel elán vymýšlet takto nastolený alternativní vesmír dál.”

That Awful Boy

Autor: paracosim      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavá interpretace Severuse Snapea jako velmi psychicky labilního (na můj vkus až moc), což se mu za běžného provozu daří maskovat, ale při nuceném soužití s patnáctiletým Harrym Potterem pod jednou střechou, vše začíná vypouvat na povrch. Lupin se snaží trochu to řešit (a přitom se do něj tak nějak zakoukává), Sirius se snaží dostat Harryho z jeho spárů... Necítím úplně potřebu se k ní vracet, ale četla se dobře. A pro zajímavost, autor je mužského pohlaví.”

Love Potions

Autor: Coriaria      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Coriařino pojetí Snapea, který je živ jen o chlebu s margarínem, pokud se za ním Lupin nezastaví, se mi velmi líbí.”

The Art of Dog-Keeping

Autor: dungeons_master      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snape si po ztrátě paměti spokojeně žije bez magie, než ho začne navštěvovat jeden takový přátelský vlk a celé mu to zkazí. Milá, ba i roztomilá povídka.”

A Chance at Happiness

Autor: Vampirezdarkgurl      Jazyk: AJ

Rulie:

“Narazila jsem na ní náhodou, ale není to špatná povídka. Dobře se četla a není náročná.”

Lenka Láskorádová a Deník Temného Pán

Autor: The madness in me      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Nečekaně vtipné. Musela jsem dočísst originál”

Napříč časem

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Jedna z mála povídek, která se odehrává v dlouhém časovém období a není v ní cestování časem. Přesto se při znalosti minulosti žečne utvářet jiný konec než se očekává. Povídka mě neskutečně zaujala a vyvolala ve mě spostu emocí. Hltala jsem jí jedním dechem a během 3 dnů dočteno.”

Důvodná pochybnost

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Nebylo to špatné”

Daleká cesta před spaním

Autor: iwannabefixed      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Velice pocitová a dojemná povídka. 4, 5*”

|<  >|