Komentáře - Červenec 2020

Stránky: 

Co ti brání v pousmání 2- SS&HG

Autor: Sevy      Jazyk: fanvid

Katekyo:

“...”

Plášť odvahy

Autor: WendyNat      Jazyk: SJ

Katekyo:

“....”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“....”

Your Vagina is a Bigot; My Vagina is a Saint

Autor: Franzeska      Jazyk: AJ

belldandy:

“Souhlasím s myšlenkou, že většina shipů vychází z podnětů ukrytých v samotném kanonickém díle. Osobně si hluboce stojím za tím, že nikdo by neměl být nucen se mi omlouvat za to, proč má takový a ne jiný ship. A jako obhajobu této teze ten text přijímám a souzním s ním. Zároveň souhlasím s kritikou, která zazněla v komentářích, minimálně z částí té kritiky. Argumentace je cíleně jednostraná a některá argumenty mají své díry. Ano, asi celý úpadek stormpilot shipu oproti kylux nelze vysvětlit jen shitstormem, který ho doprovázel v komentářích, i když věci to určitě nepomohlo. A nedostatek F/F fanfikcí lze jen částečně vysvětlit tím, že pro něj v kánonu není dostatek opory. Na AO3 se mnohým fandomům dostalo viditelně hodně prostoru právě proto, že dokázali dát fanouškům něco, co jinde nenašli. F/F fanfiction má evidentně méně prostoru. A argument centrumluminy, že by to bylo více pochopitelné, kdyby se většina fandomu identifikovala jako heterosexuální ženy, ale ve skutečnosti se velká část fandomu se identifikuje jako pan nebo bi, zůstává platný. Problém je, že pro mě je to zajímavé téma k diskuzi, ale i tak mám pořád nějak pocit, že by se neměl být nikdo nucen cítit provinile a zpovídat se z toho, proč shipuje tenhle ship a ne jiný. Zamýšlet se nad tím, proč ne? / Ještě poznámka na okraj: Docela mě zaujalo, že Franceska spolupracovala na některých článcích s destinationtoust. Ten fandomový svět je tak malý. :)”

Collecting Potion Ingredients

Autor: Griffinhart      Jazyk: fanart

Katekyo:

“..”

Sváteční čas

Autor: Dorea      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“....”

Ranění vojáci

Autor: Coriaria      Jazyk: ČJ

finde:

“Výborná povídka, výborný překlad”

Your Vagina is a Bigot; My Vagina is a Saint

Autor: Franzeska      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavější než samotná esej, která je v mnoha ohledech povrchní, obsahově nevyrovnaná a bagatelizuje zkušenosti řady lidí ve fandomu, je bohatá diskuse, která se pod ní rozvinula a kde právě ty hlasy zaznívají. Nečetla jsem ji celou (je to na mnoho hodin), ale i těch asi pět stran, co jsem dala, stojí za to a rozšiřuje obzory, zvlášť co se amerického slashového fandomu týče.”

Ranění vojáci

Autor: Coriaria      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Není to moje nejmilejší povídka od Coriarie, ale považuju ji za řemeslně nejzdařilejší. A taky se mi líbí její pojetí Moodyho, z jehož pohledu děj podává.”

Spolek magického tance

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Jistě originální drarry.”

Short Comic of Doom - 7

Autor: gilll      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Štěňátko je roztomilé, ale manga Severus mě neoslovuje.”

Double Agent -fanart

Autor: artisticentropy      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Sice si Snapea představuju trochu jinak, ale to prolínání obličeje a masky je výborný (a originální) detail.”

When I'm 64

Autor: Hill      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ó, to je pěkné, brežněvovská obočí! Hedvika ve vozejčku! Severus ve vozejčku. :)”

The first meeting - the last meeting

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Jestli tady Severus není nějaký moc hezký...”

To Keep Calendars in the Absence of Time

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Mocná obrazivost, opravdu se to odvíjí před očima jako film, nejspíš černobílý a bez hudby. A je to pořádně dojemné.”

Another Way to Heal

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Mně se zrovna ten magický rituál docela líbil, a různé způsoby, jak Severuse nenechat umřít, si čtu ráda pořád dokola, ale k téhle verzi se nevracím. Asi moc konverzace, málo pocitů, nebo nevím.”

Poloobnažený - různé portréty Snape 10

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Není to špatné, ale nejvíc se mi z téhle série líbí ten s mrtvým jelenem: http://kissyushka.deviantart.com/art/different-portrait-of-Snape03-187988867”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilá blbinka. Nejlepší je, že co všechno paní Norrisová mezitím dělala, si může laskavý čtenář vesele domýšlet sám ještě dlouho po dočtení.”

Posession

Autor: Ratwoman      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Opravdu pěkná fantazie.”

Vykúpenie Draca Malfoya

Autor: Luckei1      Jazyk: ČJ

ChloeCZ:

“...”

Náhle precitnutie

Autor: Anne M. Oliver      Jazyk: SJ

ChloeCZ:

“...”

And We All Fall Down

Autor: Rumaan      Jazyk: SJ

ChloeCZ:

“...”

In Every Peril

Autor: tabru      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Že Beleg Lučištník miloval Túrina Turambara je (aspoň v Silmarillionu, Húrinovy děti jsem nečetla) kánon, bohužel má očekávaně tragické rozuzlení. Tohle je jediné jeho mírně fix-it podání, které se mi na AO3 líbilo. Ty první dvě věty jsou skvělé, dialogy si drží takovou tu tolkienovskou vážnost. Není to špatné.”

Inter Spem Et Metum (Mezi nadějí a strachem)

Autor: WatchersGoddess      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“...”

Prvý a posledný

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Katekyo:

“...”

Stránky: