Komentáře - Červenec 2020

Stránky: 

Navždy verný

Autor: brandy01      Jazyk: SJ

Katekyo:

“...”

Ministerský ples

Autor: debjunk      Jazyk: SJ

Katekyo:

“...”

Pregnant Snape - Joy of Birth

Autor: ashleyvictoria      Jazyk: fanart

bedrníka:

“No, bez popisu bych to tipovala spíš na Bellatrix, ale tak to asi bude těma hormonama, zkrásněj vlasy, vyhladí se pleť... :-P”

Transfiguration

Autor: eriachpfa      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Sakra, to je moc dobré! A ten pairing tam vlastně ani moc nehraje roli, což je taky není na škodu.”

Unwell

Autor: Thrumugnyr      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Hodně povedená ilustrace.”

Snape figure sketch

Autor: Glisser      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Správně vyhublý.”

potter calling the snape black

Autor: TomScribble      Jazyk: fanart

bedrníka:

“:-D Miluju ty detaily, nejvíc Nagini, jak si tam nenápadně usrkává. A ta debata je samozřejmě nejen srandovní, ale i výstižná.”

Canon vs Fanon Snape

Autor: Brevisse      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Aj, z tohohle na mě dýchá taková nostalgie. (Ale nemůžu si teda pomoct a nepomyslet si, že by byl ještě o malinko víc kanonický, kdyby to nebylo Snarry.)”

Homespun

Autor: dentedsky      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hmm. Du forma těmhle ne moc oblíbeným postavám svědčí, a v kombinaci s úsporným stylem - žádné sáhodlouhé vyprávění, jen v závorce vytčeno to nejnutnější-, je obzvlášť působivá. Místnost plná látek jako dějiště tomu dodává zvláštní atmosféru.”

The Shadow of the Other

Autor: atypicalsnowman      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hm, hm, něco tomu chybí, je to také rychle hotové, na to, jak jsou oba na začátku plní pochybností a odporu k té situaci. Neuškodil by Severusův pohled. A taky Harry mohl prozřít a uvědomit si, že zjevně i jeho to elfí prokletí zatraceně ovlivnilo.”

Noc a naděje

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moc pěkný femmeslash, vlastně jen taková črta, ale zazní všechno podstatné. Holky se k sobě hodí, dobře se doplňují, a navíc je Lenka nepochybně citlivější společník pro někoho s PTSD, než by kdy byl Ron - samozřejmě s výjimkou nějakého velmi OOC Rona.”

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Rocia píše neodolatelně - baví mě všechny ty drobnůstky (případ Proserpiny Běláskové, jásavé zrcadlo, Tibby a skřítčí páření...), Sirius vzteky pobíhající v psí podobě, zatímco Remus trpělivě čeká, až se uklidní... a to natolik, že nad všemi těmi anglicismy dokážu přimhouřit oči (a v novějších kapitolách už jich ani moc není, ten časový odstup měl zjevně pozitivní vliv). Líbilo se mi taky zpracování námětu - jak jsou oba z toho nuceného sexu nešťastní a docela dlouho jim trvá, než si k sobě najdou cestu. Takhle si představuju, že fungovaly (a v některých částech světa stále fungují) takové ty šťastnější domluvené sňatky.”

Dvoutýdenní výpověď

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“...”

The Way We Get By (To jsme my)

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Já si nemůžu pomoct, ale i když je zde Draco prezentován jako bláznivě zamilovaný do Katie, mně prostě přišlo že to mezi ním a Harrym šíleně jiskřilo a byli prostě sladcí. Nebo ten slash vidím už všude?”

Pravý původ mastných vlasů Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“...”

Tobiáš

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“...”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“..”

Jak ojet Hermionu Grangerovou

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“...”

Hranice příčetnosti

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“..”

Jeden dobrý důvod (k přežití)

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“...”

Trapný

Autor: Fly (Ferry)      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Skvěle napsáno, ani slovo navíc, podtrženo bravurním překladem, je to radost číst. Karkarova úplně vidím, závěrečné "Severusi, prosím" je dokonalá pointa. Akorát tomu Severusovi - svrchovanému vypravěči, který dovede své chování s odstupem a realisticky zhodnotit, ani za mák nevěřím. Tohle není člověk, který pronáší patetické "anything" a "always" a pláče nad dopisem. Jo, kdyby byl vypravěč třeba takový Avery, to by byla jiná...”

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Parodie par excellence!”

Je nepochybne jasné, že sa to môže stať

Autor: Deeble      Jazyk: SJ

Katekyo:

“...”

Stvořeni jeden pro druhého

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“..”

Šalamounek

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“...”

Stránky: