Komentáře - Duben 2019

Stránky: 

Anarchy In The U.K.

Autor: Yahtzee      Jazyk: AJ

belldandy:

“Tohle je nejslavnější AU cherik FF v X-Men fandomu a zároveň asi nejproslulejší cherik fanfiction, teda hned po 9 11 10 od subtilior. A i pro mě je to jedna z nejlepších nekanonických AU, co jsem kdy četla. Nevím, jestli dokážu vysvětlit proč? Charakterově to pasuje tak asi na Jamese McAvoye a Michaela Fassbedera, zdaleka tak ne na Profesora X a Magneta, i když je to na delší diskuzi, ale tak nějak je to ten příběh, co jsem si fakt chtěla přečíst a kdo jsou postavy je vlastně vedlejší. Miluju vztahy na zapřenou a taky ty, kde se vztah utváří prvně přes sex. Potěší, že postavy se nechovají infantilně nebo jako imbecilové a celé to působí na poměry fanfiction přijatelně hodnověrně. A pro mě je to důkaz, že se mi může líbit taky něco vesměs pozitivního, něco bez násilí, smrti postav, vážných psychologických narušení a s veskrze šťastným koncem. No, trocha toho angstu tam je, ale tentokrát jen trocha. :)”

Power and Control

Autor: FuryRed      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Velmi povedená povídka s uvěřitelnou psychologií založená na takovém to stockholmsko-lymském syndromu... No, však to znáte. Ne vždy to funguje, ale tady to fungovalo. RedFury dá obvykle ty dva dohromady už někde v půli příběhu a pak řeší ještě něco dál, což mě obvykle nebaví a přijde mi, že to čím dál víc skřípá. Tahle FF má taky takové dvě půle, ale tady mi to nevadí. Trochu zaspoileruji, půl příběhu drží v zajetí Erik Charlese, půl někdo další vězní oba. Ta druhá půle byla tak nějak potřebná právě k tomu, aby jim pak člověk věřil, že mohou být později i dobrovolně spolu. Na FuryRed mi taky obvykle vadí, že z Charlese tak trochu dělá ženskou, Charles až moc řeší nějaké své pocity nebo čím to vlastně je, ani nevím . Ale zase platí, i tady se to maličko projevuje, ale moc to nevadilo. Alespoň většinou jsem měla pocit, že to jeho řešení pocitů je docela na místě. Zkrátka je to podle mě nejlepší cherik FF od FuryRed a to znamená, že jsem byla spokojená. Kéž by takových bylo víc. :) / Mimojiné: Deadpool tady má takové pěkné, říkejme tomu třeba, cameo.”

Forsaken

Autor: Shivani      Jazyk: AJ

Haniiinka:

“Krasne”

Paper Monsters

Autor: Clocks      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3-4. Něco mezi. Milé vtipné AU. Možná trochu přeceněněné, ale neurazí. Erik je slavný spisovatel knižních blockbustrů. Charles je profesor literatury a jeho fanoušek. Setkají se v kavárně a dají se do řeči. Problém je, že Charles nezná Erikovu identitu a Erik mu ji nemíní odhalit. četla jsem po Anarchy in UK, kdy jsem byla nadprůměrně otevřená čtení AU. Nu, sice bych tu našla víc věcných bodů spojujících tohle AU s kánonem, ale v mých očích to fungovalo nějak míň. Celé to nedorozumění mi přišlo v pointě vedené už trochu na sílu. Příběh šel dopředu za tu cenu, že mi Charles přišel pitomě zatvrzelý. Tak nějak ho ráda vidím jako osobu empatickou, umějící lidem naslouchat a snažící se je pochopit. Trvat zatvrzele na své verzi událostí několik dní v kuse se mu dle mého prostě nepodobá, ale co už.”

Numbers

Autor: Unforgotten      Jazyk: AJ

belldandy:

“Erikovo POV k Replay. Klasická Unforgotten aneb zkusme to prožít ještě jednou, ale trochu jinak. Klasika Fix-it cherik fanfiction.”

Lucid Dreaming

Autor: listerinezero      Jazyk: AJ

belldandy:

“Přiznaně inspirováno dílem Unforgotten, s tím rozdílem, že Unforgotten je prostě lepší. Zápletka funguje je díky předpokladu, že jdou dva inteligentní dopělí muži schopní se chovat po jako úplný idoti a po nějakých čtyřicet let si prostě neodkážáí vysvětlit, jak věci mají. Mám za to, že ani Profesor X a dokonce ani Magneto takoví idioti nejsou. A vůbec je to takové moc ukecané a tady nevím, jestli mi porozumíte, takové "holčičí". Ale vzato kolem, má to pěkné momenty a byla to příjemně přijatelná zábava pro jeden večer. Mise splněna. Vlastně to mělo potenciál, jen prostě kdyby se ty postavy víc chovaly jako dospělí muži a ne teenegři, co neví, co se sebou.”

Black Truth

Autor: InferiorBeing      Jazyk: AJ

Rulie:

“Líbilo se mi to”

Ve tři po škole

Autor: Klára Foldynová, Eva Pospíšilová      Jazyk: ČJ

Popelka:

“Jedna z prvních povídek autorek, jakou jsem četla, a líbila se moc.”

The Road Less Traveled

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Úžasné přesně takové to ma být”

Pod povrchem

Autor: entangled_now      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Zvláštní”

Poznámky (aneb: Sherlockova sbírka)

Autor: Kryptaria      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Sladké a krátké”

Poprvé venku

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“.”

Noční trilogie

Autor: Chocolamousse      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Krátké m”

Než jsem tě potkal, byl jsem vždycky sám

Autor: cridecoeur      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Toto by si zasloužilo pokrackoo”

Muž a zvíře

Autor: Jupiter_Ash      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Vau velmi dobře”

Halloweenská párty

Autor: XistentialAngst      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Krása prostě sexy”

Merlot

Autor: Itsallfine      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Vánoční sladarna ty špunty jsou něj”

Tři nové zprávy

Autor: earlgreytea68      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Sladké”

Na Hraně

Autor: NoStraightLine      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“”

Důkaz o lidském životě

Autor: thesardineam      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Zajímavé pravdivé”

Špatný nápad. Vskutku otřesný.

Autor: Raspberry_Blond      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Souhlasil roztomilé”

To, co máš rád

Autor: misspamela      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Sladké tak sladké”

Na internetu není jenom porno

Autor: cyerus      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Boží boží super”

Stránky: