Komentáře - Březen 2019

Stránky: 

Dům na půl cesty

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Moc hezký. Smutný, ale hezký”

Invaze rušivých elementů

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

SoraZar:

“Nejdřív jsem byla překvapená, pak mi uniklo první zasmání a nakonec jsem se válela pod stolem. Vždy, když si vzpomenu, hned mám lepší náladu. tohle je správný druh parodie, přesně jak už bylo napsáno. stačilo málo, abych si tuhle povídku oblíbila. Za mě plných 5 hvězdiček.”

Enemies With Benefits

Autor: FuryRed      Jazyk: AJ

belldandy:

“Je to AU. Ona FuryRed obvykle píše AU, ale spousta jich se nese v duchu kanonických AU, kde je sice spousta věcí dočistě jinak, ale pořád jsou tu lidé, mutanti a spor mezi nimi. A to se za mě dá číst. I tuhle AU jsem dala většinou docela s chutí. A moc se mi líbilo, že je to o tom, jak mají Charles a Erik čistě sexuální vztah, zatímco jinak jsou dál nepřáteli. Myslím, že něco takového jsem si fakt chtěla přečíst. Proto třebaže je tady spousta věcí jinak a kdesi cosi, první půli tohohle příběhu jsem si docela užila. Jen kdyby je to nepřátelství nepřešlo tak rychle... Ale dobrá, než se dali ti dva dohromady, dalo se to. Jen za mě zhruba tam to mělo asi skončit, protože pak se ty horší věci, co mi na FuryRed obvykle vadí jen kumulovali a kumulovali. Nicméně vzato kolem a kolem pořád si myslím, že je to jedna z jejich lepších věcí.”

Five Nights In Nuremberg

Autor: FuryRed      Jazyk: AJ

belldandy:

“Takový celkem minimalitický AU příběh zahrnující jen pět dnů a nocí. Jednota času a prostoru jako v antickém dramatu. Asi je dobře, že to tak brzy skončí, protože to stihlo skončit dřív než se to zvrhlo, kam nemělo. A mám dojem, že by se to tam po čase zvrhlo. Tak tedy, někde v Norimbergu stojí podivný ústav. Tam drží lidé násilím mutanty a experimentují na nich. Charles je jedním z nich a jedné noci se mu podaří utéct. Zachraní ho jeden muž, který (POZOR! SPOILER!), jak se později ukáže, má velmi podobnou zkušenost také za sebou. Jenže na to, aby si ti dva vše vyjasnili mají jen pět nocí, Charlesovi telepatick síly se teprve vracejí a každý z nich užívá jiný jazyk...”

Wasteland

Autor: FuryRed      Jazyk: AJ

belldandy:

“Postkatastrofická FF, kde po atomovém výbuchu vede Magneto mutanty a Charles pomáhá jako mutant obyčejným lidem. Podle námětu jsem se velice těšila. Bude to temný, Charles a Erik, každý na jiné straně, to bude něco pro mě. Užiju si všechny ty emoce! No a tak mě dost zklamalo, že se to celé tak nějak rychle zvrhlo v takové spíš pocitové camcy. :( Ty city se tam nějak objevili aniž jsem pochopila přesně kdy a kde. Charles mi přišel až moc ženská a tak vůbec. Nevím čím to, že Power and Control mi mohlo přijít tak dobré a tohle tak nefunkční. Vlastně si to asi neumím vysvětlit. FuryRed, umíš to líp.”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

Pogroma:

“Zajímavý pohled Hermioniny matky”

Sexuální praktiky pozemšťanů

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sandorel:

“Ja se popravdě kvůli téhle povídky registroval. Za mě to mělo všechno co mam na povídkách rád. Skvěly humor, gradující napětí a žhavý konec, který jsem si važně užil. Jak sama autorka psala v anotaci - "rádoby ptákovina bez hlubšího smyslu" u ktere se chtěla sama pobavit. No. Mě pobavila rozhodně taky.”

Forgotten

Autor: FuryRed      Jazyk: AJ

belldandy:

“Já si je prostě neumím představit, jak vedou jen tak normální život. Jakože to, že mají pořád síly je fajn, ale nestačí mi to.”

His Terrible Swift Sword

Autor: Yahtzee      Jazyk: AJ

belldandy:

“Ajaj. Já mám Yahtzee ráda. Sedne mi jak píše. Věřím Yahtzee, že tohle napsala už po X2. Stvořila si evidentěn svou první třídu ještě dřív než tak učinilo Twenty Century Fox. A já co vždycky držkuje, že je málo fanfiction na starší sérii, tady pro změnu nejsem spokojená, protože ti mladí Charels a Erik nejsou jako ti z kánonu, co přišel až potom. Ale vlastně ne, nevadí. Jen jsem měla problém se začíst. Ale nejen proto, že tahle FF nemohla vzít v úvahu, jací budou Charels a Erik v kánonu z mlada, je to i proto, že tohle je evidentně spíš příběh Logana a Rogue než Charlese a Erika a trochu taky v preslashové podobě Pyra a Icemana anavíc se tu řeší plno dalších věcí. Zkrátka vlastně je to dobré, ale zároveň ne tolik cheriku, kolik by si zamilovaná šíperka jako já přála. A taky to vlastně bylo dost au, au. Jakože tu máme love story z padesátých let se šťastným koncem, to ale nemůže zastřít fakt, že ta love story má také nějaké pokračování v příběhu, co se tu souběžně odehrává po roce 2000, a to pokračování je prostě neradostné. :(”

Sexuální praktiky pozemšťanů

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Křečovitá snaha o vtipnou erotickou povídku.”

Sexuální praktiky pozemšťanů

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Na začátku velmi humorné a na konci zase žhavé. Myslím, že všichni prokoukneme, čeho chce náš milovaný Sherlock tímto experimentem dosáhnout. :P Povedené dílo!”

These Bridges We have Built

Autor: orphan account      Jazyk: AJ

belldandy:

“Azazel a Mystique mají dítě, kterým samozřejmě není nikdo jiný než starý známý Kurt (Wagner). A třebaže jsou oba členy Bratrstva, jsou přesvědčeni, že není lepší místo pro život mutatního dítěte než Xavierova škola pro nadanou mládež. To spustí sled událostí, na jejichž základě se nejen Erik Lehnsherr alias Magneto ocitne po prvé po čtyřech letech na půdě zámku rodiny Xavierových, ale dokonce je Bratrstvo nuceno spolupracovat s X-Meny. Možná nakonec ani to nucení nebude třeba. / Hmm... je to ze serie, stačí nás trochu nakopnout, abychom si porozumněli a nakonec naše rozdíly nejsou tak velké, ale nebyl to v této lize nejhorší kousek. :)”

Omega

Autor: apokteino      Jazyk: AJ

belldandy:

“AU. Svět se rozhodl řešit mutantí krizi úplnou segregací. Všichni mutanty jsou umístěni do města jménem Genosha. Všechny děti jsou testovány při narození na mutantní gen a poslány na Genoshu, kde jsou přijati jinými mutanty. Rodiče Charlesa Xaviera uplatí úředníky, aby své dítě mohli vychovávat v lidském světě. / Gesnodha je inspirována komiksy, ale zde existuje v autorčině vlastní verzi. Milostná linka je lehce v pozadí, ale nevadilo mi to. Myslím, že mě Genosha sama svým způsobem bavila. Bavilo mě zjiš´tovat, jak to tu funguje. Na rozměru novely se asi nepovedlo zrovna beze zbytku ani popsat genoshu, ani dát plný prostor love story, ale vlastně mě to celé bavilo, takže spokojenost.”

Nádherná katastrofa

Autor: DarkRiverTempest      Jazyk: ČJ

Pogroma:

“Dočetla jsem to - jsem vážně statečná! Postavy se chovají jakoby jim bylo 12 a k tomu trpěly vážnou formou mozkové obrny. HP postavy na festivalu by mohl být dobrý námět, ale proboha...!”

Stránky: