Komentáře - Únor 2019

Stránky: 

Seznam četby

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Zábavná, nenáročná oddechovka, líbily se mi všechny tři díly :)”

Seznam činností

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Zábavná, nenáročná oddechovka, líbily se mi všechny tři díly :)”

Improvizace

Autor: ravenna_c_tan      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“RPS čtu málokdy, ale tohle má tolik pozitivních ohlasů a musím říct, že oprávněně.”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Musím ocenit tu temnou atmosféru a že se autor držel erotiky až do konce a vykašlal se na romantický cancy ke konci, jak to tak mnohokrát bývá..”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Snack není můj nejoblíbenější pár, ale tohle ušlo”

Zimní zjevení

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Jednoduché, nenáročné. Má svoje pro i proti. Na to, že je to vlastně pwp, tak to hraje na romantickou notu a autorka má plus za konec.”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Zajímavý námět, ale bylo to tak nějak uspěchaný. Jednoduše výcuc z 30ti kapitolové povídky, se kterou se někomu nechtělo..”

The Burdens We Long to Carry

Autor: arcapelago (arcanewinter)      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Pokud pominu, že se v této fanfikci, tak nějak tradičně daří Erikovi a Charlesovi vzájemné rozpory překonat povážlivě snadno, tak to není fanfikce úplně špatná. Tak tedy, oč tu běží? Charles by mohl chodit za pomoci kovového skeletu, tedy ... mohl by, kdyby ho ovládal. To Charles samozřejmě neumí, protože neovládá telekinezi, ale shodou okolností zná někoho, kdo to umí s kovem. A shodou okolností umí ovládat svou vůlí druhé lidi, když chce, protože je telepat. No a tak se s Erikem dohodnou, že mu tuhle část své moci Erik půjčí na dobré slovo. Pročež mají stálé telepatické spojení, z čehož plynou různé komplikace, myslím, že docela zajímavé komplikace. Právě to domýšlení těch důsledků bylo na tomhle příběhu to nejzajímavější.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Na jednu stranu námět pro pwp zajímavý, ale trochu se mi příčí ta ich forma..”

Prokletí Lenardova sídla

Autor: Klára Foldynová      Jazyk: ČJ

Popelka:

“Povídku jsem četla průběžně, už když vznikala, a musím říct, že její vývoj byl impozantní. Není to příběh pro každého, ale mně fakt sedla. Perfektní atmosféra, obě hlavní postavy mají zajímavý charakter. Určitě se k tomu někdy vrátím.”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Líbilo se mi to, nic takového jsem ještě nečetla. Tolikrát zmiňované chování matky mě osobně vůbec nepřekvapilo. Přišlo mi to jako celkem přirozené zkratovité myšlení. Válka pro ně skončila špatně, ony jsou nucené žít celkem nepěkný život, a když pak Hermiona povýší a matku tam nechá...přijde mi její myšlení naprosto pochopitelné. Vztek, strach, závist, deprivace, samota...ničemu se nedivím. Přesto to ale pro mne nemělo žádné kouzlo, jaké mají darkfic mít. Vracet se k tomu nebudu – nechám průměr.”

Husky problém

Autor: Eva Pospíšilová, Klára Foldynová      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Přenos nebo láska, to je oč tu běží ...”

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Povídky s Voldemortem nejsou moje oblíbené. Moje top hodnocení si zatím zasloužila jen jedna. Tohle je takový průměr s klasickým Potterem po lobotomii.”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Takové oddechové čtení. Konec dost uspěchaný a hodně nedokonalostí, ale jak sama autorka řekla.. prvotina.”

Blood and Steel and Miles Between

Autor: dreamlittleyo      Jazyk: AJ

belldandy:

“Páni, tohle nemá šťastný konec! O_O A ono se mi to právě proto líbí!! To je tak, cherik fanfikce je plné příběhů, ve kterých stačí jen táákhle maličko a hned jsou zapomenuty všechny minulé rozpory. Ovšem tady se sice lescos vyvine lecjak, ale důvody, které ty dva rozdělili, stále přetrvávají, takže smůla. :( Ale třebas jednou přeci jen ... Už to nemůže být dál stejné. Jo, jo, jo, tak to má být.”

Blood and Steel and Miles Between

Autor: Yana      Jazyk: fanart

belldandy:

“-”

Jsou světla, která nevidíme

Autor: Midagere      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Bylo to klišé...ale tak příjemně sladké, že mi to ani nevadilo.”

Stránky: