Komentáře - Únor 2019

Stránky: 

Rumor Has It

Autor: blueink3      Jazyk: AJ

belldandy:

“Převážně fluff s příležitostně se vyskytujími prvky angstu. Kid!Fik. Dobrý Kid!Fik. Díky téhle FF jsem pochopila, že k tomhle fandomu a zejména k tomuhle páru se kid!fik mimořádně hodí. Smyslem života Charlese Xaviera vždykcy bylo vychovávat z mladých mutantů sebevědomé a své síly zvládající dospělé mutanty. Bez tohoto poslání jeho život postrádá smysl. No a Erik... Erik měl minimálně v komiksovém univerzu až překvapivé množství dětí. Co kdyby konečně našel někoho, s kým by jim dokázal poskytnout šťastný domov? Možná by to dopadlo nějak takhle. :)”

The Winter of Banked Fires

Autor: Yahtzee      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4-5 Vyplnění mezer v kánonu, hlavně vysvětlení jak proboha mezi třetími X-meny (Poslední vzdor) a druhým Wolverinem nabyl Charles Xavier znovu života. Taky je to jedna z mála dobrých FF, ve které si můžete představovat cherik v podobě Ian McKellena a Patricka Stewarta. Takových je nedostatek, takže zaokrouhluji nahoru.”

Panenská plavba Tiresiova

Autor: shalott      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Podobnost s Doylovým stylem posoudit nemohu, ale napsané (přeložené) je to hezky. I když ze začátku to na mě působilo zvláštně. Zápletka je tak akorát roztomilá, že jsem se u toho mohla jen usmívat. Vracet se k tomu nebudu, ale jinak povedené a hned se mi po tom lépe spalo.”

The Tower and the Hurricane

Autor: dreamlittleyo      Jazyk: AJ

belldandy:

“Jo, to se mi líbilo. Naplní se Erikovi černé vize. Lidstvo zaujme k mutantům nesmiřitelný postoj, ale Erik netriumfuje, protože jak říká "On vlastně nikdy nechtěl mít pravdu". Charles přišel o školu a tak opatrně přijímá Erikovu nabídku, že se o něj a klienty jeho školy postará. Taky je stále více stavěn před nutnost vybrat si stranu a postavit se za své lidi. Charles tohle nechce. Nikdy si nechtěl vybírat mezi mutanty a ostatními lidmi, možná ale bude muset... Tohle bylo moc pěkný.”

Replay

Autor: Unforgotten      Jazyk: AJ

belldandy:

“-”

Apples and Ink

Autor: MonstrousRegiment, Pangea      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Everyday Love in Stockholm

Autor: tahariel      Jazyk: AJ

belldandy:

“Erik zvítězil. Mutantům patří svět a lidé mají jen minimální práva. Jo a Charles je tady člověk, takže je to AU. Hmm... Autorka říká, že původně měla jen představu Charlese zavřeného v pokoji, odkud zřejmě nemůže nikdy vyjít, ale nakonec se to trochu protáhlo. Na to, že se to protáhlo je to pořád krátké. (Pro někoho, kdo hledá něco menšího na překlad by to mohlo být mimojiné celkem ideální. :) ) Takže tu máme Erika, který by Charlesovi snesl všechno na světě, jen to hlavní a nejdůležitější, totiž svobodu, mu dát nemůže. Už proto, že s nějakým mutantomilem by se asi přeživší lidé moc nepárali. No a pak je tu Charles, který někdy tiší Erikovi zlé sny, a někdy dá zas průchod své nenávisti. Nic moc se nestane, ale na tu krátkou plochu to není vlastně zlé.”

Elysejská pole

Autor: Ldybastet      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Takový průměr. Neurazí, neoslní..”

Skriňa

Autor: Enahma      Jazyk: SJ

Rulie:

“Příliš rychlý děj a skoky v chování”

Faults for Fixing

Autor: beren      Jazyk: AJ

belldandy:

“3/4 Tohle je taková klasická Fix-It FF. Tady k rozvodu na pláži nikdy nedojde. Charles měl sen, v němž se mu o všech událostech kolem raketové krize zdálo a teď vše napraví a udělá to jinak. Na můj vkus to bylo nějak moc jednoduché a přímočaré. Ale vzato kolem, kolem to asi není špatné. Teda až na pasivního Erika, který nechá vytváření plánů zcela v pravomoci Charlese, tahle role mu nesedne. Na krátkou plochu je tam mimojiné relativně velké množství erotických scén. Tak nebo tak, jeden večer jsem si s tohle povídkou docela užila, ale vracet se k tomu určitě už nemusím.”

Skrze zdi

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Rulie:

“zaujatá fascinace :D”

Shodit okovy

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Belldandy to popsala docela dobře, v mém případě mi tam strašně vadila postava Rona”

Šťastné dny v pekle

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Přiznám se, že scény s mučením jsem musela přeskakovat, ale jinak si myslím, že je to povedená povídka.”

Pro nás

Autor: Senjy      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Zajímavý námět s tím prodáváním smrtijedů, ale ohledně náznaků na stockholmský syndrom vždycky mám zvláštní pocit nehledě na ten konec.. hezký ale zvláštní :)”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Totálně mě vytáčela postava Křiklana a bylo mi líto Severuse, jinak fajn a jsem ráda za povídku na tak netradiční pár :3”

Nine Eleven Ten

Autor: Subtilior      Jazyk: AJ

belldandy:

“_”

The Hidden Heart

Autor: Yahtzee      Jazyk: AJ

belldandy:

“Konference o mutacích, kde provede vědec Charles Xavier otevřený coming out a tak začnou potíže. Tak tady mi nějak všechno osobně sedlo. Možná to není geniální literární dílo, ale rozhodně je to tak akorát pro mne. Charles a Erik, co se sice milují, ale na tom, co je rozděluje, to bohužel nic nemění. Z druhé strany, to, co je rozděluje, nic nemění na tom, že se vážně milují. Spokojenost.”

Herci

Autor: Snegurochka      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Snack jak si ho představuju.. surový, bez úsměvů a sladkostí”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Není to špatné, asi třikrát jsem se usmála, ale vůbec se mi to nečetlo dobře. Je to napsané (přeložené) tak nějak...suše.”

Sváteční čas

Autor: Dorea      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Moc mi to nesedlo. Byla to asi nejvíc nereálná FF, co jsem četla. Ale líbilo se mi zapojení postav jako Andromeda nebo Teddy.”

Potter Gump.

Autor: Slinkers      Jazyk: fanvid

DenDella:

“Zvláštní fanvid, na který určitě nezapomenu.”

In Memoriam

Autor: nehalenia      Jazyk: AJ

Luczaida:

“Severus a pobertové.. klasika. Podle mě dost smutný..”

Bůh přeje vojákům

Autor: skree_ratling      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Hezký, roztomilý, vtipný i sexy AU v jednom :)”

Prozatím

Autor: OdoGoddess      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Krásný :) Kingsley není moje oblíbená postava v povídkách, ale tady to bylo pěkný :3”

Nákupní seznam

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Zábavná, nenáročná oddechovka, líbily se mi všechny tři díly :)”

Stránky: