Komentáře - Září 2018

Elysejská pole

Autor: Ldybastet      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Hm. Ten pár není špatný, ale...”

Elysejská pole

Autor: Ldybastet      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Zajímavé. Když se nad tím nebudu zamýšlet moc hluboce, tak proč ne.”

Společně

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Rulie:

“ukončeno příliš rychle, ale jinak velmi dobré”

Všechno zlé

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Vezměte postavy z HP a napište o nich neslash román pro nudící se ženy v domácnosti. Ano, je to takové, jaké to je a děj se odehrává tak, jak se odehrává. Celkově se příběh světa HP dotýká o dost méně, než by měl. Kromě příběhu, který se až moc podobá všední realitě, se tam něco jako kouzla objeví jen vzácně, když si autorka vzpomene. Děj doprovází děsná utahanost a nuda, která nás opouští asi jen každou pátou kapitolu na pár vteřin. 3/2018 dočteno do 30. kapitoly, potřebuji od takového žánru pauzu, abych si zachránila mozkové buňky :). 9/2018 dočtená i druhá polovina. Bohužel musím ohodnotit ještě hůř, než jsem doufala. Několik kapitol odehrávajících se u rozvodového soudu a zbytek zcela o ničem. Ke konci spousta překlepů a nesrovnalostí, ve jménech byl zmatek a byla napsána různě. Nemůžu jinak, ale jsem ráda, že to nemá kapitol víc.”

Snídaně

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Má to opravdu náboj a sedlo mi to. Ale ten začátek byl trochu zdlouhavý a mohlo tam být více rozhovoru.”

Skvostná temnota

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Nevadí mi to samo o sobě, v tomhle směru snesu hodně. Ale zkrátka jsem v tom neobjevila nic, co by mi vyrazilo dech.”

Společně

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Mě to teda neokouzlilo. Ale četlo se to příjemně.”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Skvěle napsané, docela často se k tomu vracím a vracet budu.”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Můj problém byl, že jsem se k tomu už od začátku stavěla negativně. Protože i s odvoláním na viteál, nemám v oblibě falešné smrti. Takže je pro mně celá třetí část vlastně zbytečnost. A nakonec se tam toho ani moc nestalo. Celkově hodnotím všechny části za 3. Za mě je to nejslabší dílo od Styx.”

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Tahle část se mi líbila asi nejvíce. Až na pár divnějších částí mi to přišlo celkem vyvážené. Ten konec byl peckovní a hodně emotivní. Škoda, že to byl jen "konec", protože takové zakončení příběhu bych jinak ocenila.”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Začátek se mi líbil velice. Celkem oceňuji tu filosofii toho, proč se stát zrůdou, když vás jiné zrůdy ohrožují. Pak ale ta romantická část byla opravdu hodně přeslazená i na mě. Styx má sice ve zvyku přeskakovat část sbližování a odpouštění, ale tomuhle se nadalo věřit.”