Komentáře - Srpen 2018

Šípková Růženka

Autor: Вириена      Jazyk: ČJ

Vai:

“Když bylo v popisku ehm všichni, lekla jsem se... ale toto je sranda :D”

Kočka mezi holuby

Autor: BeautifulFiction      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Velmi příjemná záležitost. :-)”

Skrímsli II

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Yes! :-D”

Tři nové zprávy

Autor: earlgreytea68      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Pěknééé :-))”

Šípková Růženka

Autor: Вириена      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-D”

Falešné číslo

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-)”

Kočka mezi holuby

Autor: BeautifulFiction      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Tohle je paráda! Velmi jemný a naprosto originální preslash. Většinu času jsem se přihlouple usmívala. Jestli si při čtení johnlocku říkáte, že by jste chtěli mít jednoho Sherlocka taky doma, tento felisian Sherlock tomu dává úplně nový rozměr. Škoda, že se autorka rozhodla v psaní povídky přestat, ale čtení povídky to vlastně vůbec nevadí.”

Šípková Růženka

Autor: Вириена      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Očekávala bych jiné rozuzlení, ale zasmála jsem se.”

Pád ledové královny

Autor: Lianne      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Podle mě je to přehnané, ale neříkám, že jsem se nad tím nebyla nucená zamyslet. Takže dávám průměr.”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Hodně dobře myšlené, ale podle mě přeplácané. Celá situace s vlkodlaky a psy byla úplně skvělá a moc jsem si to užívala. Kapitola v lese je prostě nenahraditelná a četla jsem si ji dvakrát. Na rozdíl od ostatních mi přišla lepší první polovina. Při druhé už jsem se spíše nudila. Neschvaluji ale zaplétání dvou různých párů do jedné povídky. Celý snupin je tam naprosto mimo a nikam se neposouvá. I přesto, že je 42 kapitol hodně, tak to nebylo dost ani na jeden pár. Nezdramatizovaný konec tak akorát příjemně zabolí. Nakonec dávám lepší 3*”

Miluju tě, ty hajzle.

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Nemusím kvůli tomu brečet, ale líbilo se mi to.”

To, co máš rád

Autor: misspamela      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Vyloženě milá a rozkošná záležitost.”

Tři nové zprávy

Autor: earlgreytea68      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Než jsem tě potkal, byl jsem vždycky sám

Autor: cridecoeur      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“A to mě naopak démon Sherlock s křídly oslovil velmi.”

Der Wolf in dir (Vlk v tobě)

Autor: Katie221      Jazyk: NJ

knihomol:

“Vypadá to velice zajímavě, i když to čtu přes překladač. :)”

Falešné číslo

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

knihomol:

“Tak to bylo naprosto boží. :)”

Der Wolf in dir (Vlk v tobě)

Autor: Katie221      Jazyk: NJ

Rulie:

“Meh”

Der Wolf in dir (Vlk v tobě)

Autor: Katie221      Jazyk: NJ

Velká_koule_chaosu:

“To mě tady vůbec nenadchlo.”

Jiná dimenze

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Povídka ze světa Sherlocka kam se trochu zaplete i svět Doctora Who. Rozhodně originální dílo s překvapivým závěrem.”

Ztráta dechu

Autor: Chryse      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Dobře vymyšlená povídka, jen mi vcelku trvalo než jsem se začetla a celkové vyřešení problému s Moranem mi přišlo dost slabé. Ale jinak zajímavé a místy žhavé a přeslazené čtení.”

Tvůj celý svět

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Rozhodně zajímavé téma k sepsání, ale já tedy čekala trochu něco jiného a celkově mě povídka spíše zklamala. Bohužel.”

Falešné číslo

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

Akae21:

“...”

Zranění a uzdravení člověka

Autor: northerntrash      Jazyk: ČJ

Heredhether:

“Můj komentář k anglické verzi zněl takto: Povídka je překrásná. Jestli vám můžu radit, neřešte, jestli je Barduil váš oblíbený pairing nebo ne, a čtěte, protože ono je vlastně úplně jedno, o kom ten příběh vypráví. Tohle může být číkoliv historie, dokonce snad klidně i reálná, jelikož na kouzla a nesmrtelnost se tu nehraje. Je to v podstatě velké klišé: válka mění tvář světa a semele při tom miliony nevinných životů, a na pozadí téhle nekonečné hrůzy sledujeme osud jednoho muže, jednoho otce, který vprostřed toho všeho přežívá jen díky myšlenkám na návrat ke svým dětem. Pak to šílenství konečně umlkne a zanechá za sebou hordy fyzických i emocionálních kryplů. A když se setkají dvě srdce, která žár války vytvrdil na kámen, zdá se, že tady žádná láska nevykvete. Nebo že by...? Jakkoli neoriginální se může ten námět jevit, vůbec na tom nesejde, protože styl vyprávění, psychologie, tempo, atmosféra – kvalita toho všeho tenhle fakt předčí. Křehké, syrové a hořkosladké až do konce. A přísahám, že tihle dva mě snad naučí mít ráda děti, brr :D” Stojím si za ním a přidávám, že bylo báječný tenhle příběh překládat a doufám, že se překlad bude líbit a třeba i přivede do fandomu nové tváře.”