Komentáře - Červenec 2018

Stránky: 

Duha v noci

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Trochu slabší než předchozí série, na kterou tato navazuje. Na mě moc sladký.”

Duha

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Falešné číslo

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Další zajímavý způsob seznámení Johna a Sherlocka. Roztomilá záležitost.”

Půltucet tanců

Autor: CeruleanDarkangelis      Jazyk: ČJ

JackKlark:

“[url=https://www.avriq.com/services/virus-removal]Virus Removal Service[/url] [url=https://www.avriq.com/services/new-email-setup]new email setup[/url] [url=https://www.avriq.com/services/data-backup-recovery]data backup recovery[/url] [url=https://www.avriq.com/services/wifi-network-troubleshoot]wifi network troubleshoot[/url]”

Plesová patálie

Autor: Hanetka      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Neřekla bych, že to bylo slabší než první díl. Bylo to trochu více citové a sladké, ale hodnotit to rozhodně nemůžu hůř.”

Prvorozený

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Proč ne...”

Tak trochu jiné tajemství

Autor: Hanetka      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Povedené a hezky napsané.”

Pochopení po snapeovsku

Autor: Ladymage Samiko      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Docela o ničem.”

Ale, otče…

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Tohle je nějakým způsobem prostě dobré. Lepší 3.”

O sedmi Smrtijedech

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Opravdu zvláštní nápad, ale i tak to mohlo být o dost lepší.”

Quo vadis? - Kam kráčíš?

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Nezaujalo mě to.”

Na rozlučce o den více

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

DenDella:

“První část byla trochu zamotaná, než mi to došlo. Ale i přes délku to bylo hodně čtivé. Určitě zajímavé, ale zase mě to úplně neohromilo. Lepší průměr.”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Super! Tohle čtení jsem si užívala. Krásné a kvalitní drarry. Jenom 2 poslední kapitoly už byly trochu slabší. I když pro příběh asi nutné. Přišly mi tam scény a rozhovory hodně realistické a přitom to zůstal ve světě HP. Hrozně se to trefovalo do noty tomu, co jsem si přála přečíst v další větě. Nejdříve se mi líbil praktický pohled na věc bez romantiky a nakonec jsem po trošce sladkého prahla.”

Alone On The Water

Autor: MadLori      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Čtyři kapitoly obsahující všechny stejné nic. Ale asi vím kde se stala chyba. Dala jsem totiž na doporučení a přečetla si to jako první johnlock. Ale priority pro první čtení z fandomu jsou podle mě jiné, než utahanost a nudnost. Byla to asi hodně citovka a závidím těm, kdo si u toho popláčou ale já těžko budu brečet nad 4 dny umírající osobou, kterou jsem v tom páru ještě nepotkala a nemám k ní vztah. To prostě nedokážu.”

Otrokyně

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Tak z této povídky si na zadek nesednu. Někde hluboko by se možná našlo něco k ocenění, ale takhle nevím. Nemuselo to být tak roztahané. Hlavně ale je to příběh s kouzelnickými postavami, které použijí kouzlo asi tak třikrát za celou dobu. Jako HP fikce ne, možná by to lépe uspělo na jiných stránkách.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Kaszia:

“Jedna z nejlepších povídek, které jsem kdy četla. Přečteno za pár dní.”

Půltucet tanců

Autor: CeruleanDarkangelis      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“První 4 kapitoly, kdy to mezi našimi hochy jiskří, jsou vážně pecka! Když si k tomu ještě pustíte onu přidanou hudbu, máte Sherlocka přímo před očima. :) Bohužel poslední 2 kapitoly už mi tolik nesedly - jednak rozhovory a jednak Sherlock a nezkušený panic? Ale atmosféru má povídka úžasnou.”

Jsou světla, která nevidíme

Autor: Midagere      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Milé. :)”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Tohle je prostě dobré! Na chvíli mi to připomínalo válku přirovnání. Jen mě občas ty konce od Styx mrzí :D.”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Skoro stejně dobré, jako první část. Ale tady mě ten konec mrzel ještě víc.”

Pejsek nebo kočička

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Vždy je důležité poznat, jaký je výchozí vztah postav v konkrétní povídce a tady mi to dělalo hrozný problém. Musela jsem se vracet ve čtení a urovnávat si ty skoky v čase. To bylo jediné, co tomu mohu vytknout. Děj se mi líbil a vlastně škoda, že nebyl delší. A děkuji, že nejsem sama, které vrtá hlavou ten problém s ukončením rodové linie.”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Redeem me patří mezi mé první slashe a první kapitolovky. Skutečně mě oslovila a jednoznačně obsadila první místo v mém slash srdci. Vychutnávala jsem si kapitolu po kapitole a děj pečlivě vstřebávala ve volném čase, takže jsem četla přes 2 měsíce. Některé části jsou prostě tak zatraceně chytré, že mi to vyrazilo dech. Na konci mi dokonce ukápla slza, už jenom proto že končí něco, co mi dělalo takovou dobu radost večer co večer. Drobné nesrozumitelnosti nebo OOC mě nezajímá, mně to dalo mnohem více. Souhlasím, že kdyby to byl originální příběh a ne fanfiction, bylo by to také zajímavé. Ale mně to stejně nebrání brát postavy jako samostatné charaktery, které mají povahu a minulost definovanou jiným příběhem. Četla jsem v Čj i v Aj. Autorovi skláním poklonu a je mi líto, že toho o něm nevím více.”

Naplněni úžasem

Autor: krysnel - nicavis      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“E-e.”

Buď po mojom boku

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

kattyV:

“Musím souhlasit s belldandy. Solidně napsané (i přes občasné hrubky), četlo se to příjemně. Ale... Přemíra motivů, z nichž ani jeden nejde do hloubky. Zápletky pro zápletky, jen aby si autorka užila romantického líčení milování na břehu moře. Všechno se vyřeší snadno a rychle, na druhou stranu, něco vůbec. (Nějak nevím, vyřešilo se Severusovo prokletí nebo ne??? A vůbec, proč se omilostněný a po válce všeobecně uznávaný mistr lektvarů nevěnuje vaření lektvarů a dělá práci, která ho nebaví???) Shrnuto a podtrženo. Kdyby zápletek byla polovina a autorka věnovala větší pozornost logice děje i vývoje charakterů postav, mohla by to být výborná povídka. Některé nápady měly potenciál. Takto to zůstalo na půli cesty.”

Naplněni úžasem

Autor: krysnel - nicavis      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Skvělý pár, napsané hezky. Ale jinak průměrné.”

Stránky: