Komentáře - Duben 2018

Stránky: 

Černobílý svět

Autor: Electra      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Tak tohle bylo docela utrpení dočíst. Ebony mě skutečně nebaví a štvala mě každým slovem. Tohle se mi ještě nestalo, OC asi nejsou pro každého. Její chování mi přišlo hodně dětinské a trapné. A to podle hodnocení ještě nebyla v Černobílém světě nejhorší. K tomu divné vztahy v její dokonalé rodině, která se všude přesouvá společně a nemá na práci nic jiného, než utěšování dospělé bystrozorky, která se každou chvilku nesmyslně uráží a brečí. Jediná záchrana byly rozhovory skoro na konci, které mě na chvilku zaujaly a Lucius, který se jako jediný choval normálně. Jinak jsem ale vážně neobjevila nic, co by stálo za pochvalu.”

Dvě mouchy jednou ranou

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Co k tomu říct...samozřejmě mě to nerozesmálo, ale už jsem zažila i horších pár vteřin života.”

Pravidla hry

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Jako jednorázovka na večer, nic proti.”

Travičská sága

Autor: Nerla, Mae      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Jsem ráda, že se mé oblíbené autorky opět chopily klávesnice. Je to humor a styl, které mi sedí. Pár kapitol navíc by neškodilo, ale buďme rádi za ty dary! Bavila jsem se skvěle. :-))”

Pravidla hry

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Čo to ako bolo?”

Pravidla hry

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

SallomkaP:

“Sakra co to je XDDDD”

Pravidla hry

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Ale no tak... :-D”

V nouzi poznáš přítele

Autor: Aileeah      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-)”

Společně

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Jé. :-))”

<3!

Autor: ghot      Jazyk: fanart

DenDella:

“Nemám co vytknout :)).”

Warm Me Up (From the Inside Out)

Autor: gracerene      Jazyk: AJ

AdelleR:

“...”

<3!

Autor: ghot      Jazyk: fanart

AdelleR:

“To srdíčko... :D”

V nouzi poznáš přítele

Autor: Aileeah      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“No. Bylo to zvláštní, až moc emotivní (a to je co říct, že já tohle napíšu, ale Sherlock v záchvatu pláče?) a velmi čtivé. Rozhodně první polovina super a srandovní, pak už nicmoc.”

V nouzi poznáš přítele

Autor: Aileeah      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Bavila jsem se. Sherlocka i Johna mi bylo chvílemi líto, ale občas jsem se až hystericky smála. Za mě rozhodně palec nahoru.”

Společně

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Vtipné, ale ten konec mi přišel trochu urychlený.”

Muž a zvíře

Autor: Jupiter_Ash      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Četla jsem již několikrát a za mě vážně pecka. Skvěle vymyšlené. 4, 5*”

Pejsek nebo kočička

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Sladké ♥”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Ctu to uz ponekolikate a pokazde jsem nadsena :))”

Pochopení po snapeovsku

Autor: Ladymage Samiko      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Tohle bylo mily. Pokud potrebujete ctivo k dotvoreni v posledni dobe tolik oblibenemu pocitu HYGGE, tohle je to prave.”

SS a tajomstvo Stonehenge

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Sectumsempra:

“Moc nerozumim oblibenosti teto povidky. Dej a postavy vystrihnuty jak z anticke tragedie, nektere dialogy doslova pretekaly tuposti. Snape (a vlastne i ostatni) dost OOC. Napad byl fajn, ale provedeni mizerne. Bod za Kyriana, postavu, o ktere jsem mela pul povidky dojem, ze byla napsana, aby se casto mohla nekam odkladat.”

Smlouva s ďáblem

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Spíše nevinná a zároveň darkfic povídka, která by mohla příběhem opravdu připomínat pohádku. V hlavní roli postava, kterou já nějak nehltám. Styl psaní a forma je ale skvělá. Druhá kapitola je na tom stejně. Opravdu ale Styx závidím, jak se vždycky dokáže zakomponovat do vlastních povídek, aniž by to bylo nějak nucené. Určitě pěkná jednorázovka, která má hloubku a dá se v ní vyčíst mnohem více, ale taky by v ní mohlo být napsáno mnohem více, proto lepší 2*.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Posedlost, v mých očích, jen trochu pokulhává za katem. Dlouho jsem čtení odkládala kvůli páru, ale nakonec tam jejich vzájemná nenávist nebyla nijak zvlášť zastoupená, takže jsem pár ani nevnímala. Celé první 3 kapitoly byly hrozně nudné, utahané a vešly by se bohatě do jedné. Zbytek byl skvělý. Vzrušující, napínavý, citlivý, ... Nádherné dva večery čtení. Na konci mě tam trochu rušilo, že si Styx odběhla pro inspiraci do originálu, ale přitom vlastně ne. Jinak mě to opravdu překvapilo, jako snad zatím nic v žádném slashi. Aniž bych nad důsledky konce moc přemýšlela, jen jsem překvapeně zírala na poslední odstavec. A to, že se slibované pokračování nekonalo, mi opět vůbec nevadilo. Dávám 4*, protože je to prostě Styx, která mi vždycky dokáže doplnit hladinu slashe v krvi.”

Strasti a slasti párové terapie

Autor: Starjenni      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Mno. Povídka super, napětí mezi našimi hochy by se dalo krájet, ale ten konec? Tahle povídka si na konci zasluhovala pořádný sex. :D”

Klíč

Autor: 221b_careful_what_you_wish_for      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“....”

Istanbul

Autor: Englantine      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Milé.”

Stránky: