Komentáře - Březen 2018

Stránky: 

Hranolky u diktátora

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Mé první kapitolové snarry a myslím, že to nebude můj oblíbený pár. Povídka je hodně zvláštní a neobvykle OOC. První 3 kapitoly jsem četla s úsměvem a snažila se vystihnout osobitost díla. Obrat na slash mi ale bůhvíproč přišel úplně mimo. Možná je to z části kvůli mému odporu k tomuto páru, ale od poloviny čtvrté kapitoly, jako by to psal někdo jiný. Autorovi asi romantika nejde, stejně jako pokusy o hluboké myšlenky o životě, takže byly postelové scény jedna velká odbytá tragédie, která ale dává právo umístit dílo do slash archivů, že? Části rozhovorů byly většinou důvtipné, když už ne vtipné. Někdy se mi děj ale dost protivil a zoufale jsem se snažila sama sebe přesvědčit, že to bylo myšleno jinak. Prostředí mi nevadilo, vlastně to byla docela příjemná změna, ale s jistými holohlavými fakty jsem se nesmířila. Otevřený konec mi vyhovoval - na smrt jsem neměla náladu ale ´happy ever after´ bych nezkousla.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Hlavní myšlenka je skvělá a skutečně se mi líbila, ale jako celek je to hrozně suché a bez hloubky. To položení do melancholie na konci a špatný konec, který se v pár odstavcích téměř vyrovnal všem dvaceti předchozím kapitolám, pro mě byl u Blanch příjemně smutné překvapení. Mám její styl psaní ráda - píše spontánně a nezávisle, nebojí se neúspěchu ani průběžného zveřejňování a upravování. Výsledkem bývá nedokonale přirozené chování postav a příjemná atmosféra u čtení. S tématy jako je toto si ale nikdy úplně neporadila. Čtení jsem přežila bez problémů, POV Draco mi nijak nevadil.”

Rapsodie v růžovém

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Milé čtení. Sice jsem se neválela smíchy po zemi, ale je to napsané takovým zvláštně sympatickým způsobem. Hned mám lepší náladu.”

The Goal Is Not To Fall

Autor: White_Rainbow      Jazyk: AJ

Rebel scum:

“Tahle povídka ve mně dokáže vyvolat naprosto nevídanou smršť emocí, po opětovném přečtení mi to nedalo, musela jsem se zaregistrovat a podělit se. Agent Kallus je jedna z mých nejoblíbenějších postav v seriálu Star Wars Rebels. Na animovaný počin má opravdu hloubku a charakter a zasloužila si dobrý konec...a tahle povídka psaná pravda trochu lámanou angličtinou, ale s o to větším citem a nasazením jí dala víc než to. Psaní stylem missing scenes mi vyhovuje, příběhu to dodává na uvěřitelnosti a postavy jsou IC. Možná je to místy trochu sladkobolné, ale v situaci, v jaké se postavy nachází, to pro mě není nijak přehnané... Ještě se sluší dodat, že i ostatní postavy jsou skvěle napsané, jak Zeb, tak i velkoadmirál Thrawn a ostatní rebelové, skvělé je, že všichni jednají uvěřitelně, nikdo tu není tzv. na pěst, nelogické zvraty a divné chování tu nečekejte....No nic, těžké něco psát, přečtěte sami a uvidíte, jinak nebojte se AJ, není tu moc složitý, spíš to chce trochu znalosti prostředí :-)”

Rapsodie v růžovém

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-D”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Potřebovala bych více zatáhnout do děje, aby mě to dojalo, ale bylo to pěkné.”

It was just like watching himself

Autor: wallflowergirl      Jazyk: fanart

DenDella:

“...”

Fall of a Phoenix

Autor: DaggersBloodPain      Jazyk: AJ

Rulie:

“námět je velmi zajímavý, pojetí bídné, klidně to mohlo být delší a lépe rozpracované ... nebylo to špatné, ale na top pozici to není”

Jak vnímají čtenáři FF pojem "AU"

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Prostě obdivuhodné.”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Vyprávění v podobě deníkových zápisků mi nikdy nevadilo, ale pár SS/RL mi prostě přišel tak nějak zvláštně nezajímavý. Nakonec to mám přečteno během dvou dní a jsem spokojená. Ten kýčovitý patos mě opět dostal. Bez silné dávky slash citu se ale těžko oceňuje (stejně jako většina Styxovek). Název tomu dává korunu.”

Pochopení po snapeovsku

Autor: Ladymage Samiko      Jazyk: ČJ

lymmet:

“...”

Change your mind

Autor: idreamofdraco      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Trochu suché na môj vkus. A príliš jednoduché.”

Dvanásť predvianočných dní Severusa Snapa

Autor: debjunk      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Taká blbosť, ale zlatý nápad. Strašne sladké. S vekom sa moja znášanlivosť na cukor zmenšuje...”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“au, to bolelo... chodiaca depka”

Catharsis

Autor: Bil      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“prekvapivo dobre... malo to hlavu, patu, obsah, pointu, aj charaktery sa drzali a pritom Potter nebol na zabitie.... wau”

Ako každý mesiac zabudnúť na Grangerovú

Autor: Lucyferia      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“nie zlá, ale veľmi jednoduchá poviedka. UP. Beriem späť. Zlá. Draco a Sev značkujúci si územie... A dospelú sebestačnú Garangerovú ešte môže blbý žiarlivý Draco vydesiť? už nikdy nebudem robiť poriadok v denníku, aspoň nie v nižších hodnoteniach...”

Voldy nemá mimino

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Somarina. Alebo proste neviem oceniť krásu zmiešania nevinných prváckých čítaniek a chorého psychopata Voldyho a jeho kumpánov..”

Ve stínu

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“uuu... tvárim sa asi ako keď som mala päť a musela zjesť tie odporné sirupy, kým sa mi napokon nepodarilo doktorku presvedčiť, že som už dosť veľká na tabletky...”

Prekliaty ples!

Autor: debjunk      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Takúto kopu cukrovej vaty môj žalúdok nie je schopný spracovať ani na Valentýna. Bod tomu dám iba preto, že je toho štrnásteho... UP: už nie je 14. ... A moj žalúdok asi bude mať stratu na raňajkách.”

Nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř,

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Oblečená ako Nevillova babička? dosť nechutné a ..”

Neporušiteľná prísaha

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“tiež mi nejako ušla.”

My Immortal

Autor: Tara Gilesbie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:D Človek si prečíta jej meno, čo je prvá vec prvej kapitoly a má pocit, akoby prečítal celú poviedku... UP: Beriem späť. Po preletení tretej kapitoly človek pochopí, že to vážne podcenil a nedá to... a zdrhá. Jaj, robiť poriadok v denníku a začať na nule, to vážne chce mínusové body...”

Navždy verný

Autor: brandy01      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Sladké až na zaplakanie. A bez hocakej pikantnej šťavy. Nech si pod tým pojmom predstavíte čokoľvek. UP: Bah, na druhý krát som to nezvládla ani preletieť”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“tiež som sa od smiechu neváľala... počkať - ona ich nielen zabila, ale aj zožrala? U každého jedného sa zmienila o chuti... Fuj. Možno originálne, ale nechutné.”

Krásní a odvážní

Autor: Edna      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“veľmi duchaplné zhrnutie faktov, pri ktorých som sa ani len nepousmiala... skvelá paródia, len čo je pravda... Prečo tu nie sú mínusové body?”

Stránky: