Komentáře - Červen 2017

Albus ex machina

Autor: ygritte      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Vždy, keď si myslím, že už som väčšinu vážne dobrých FF prečítala, sa záhadne objaví niečo ako toto - vtipné, čtivé, vydarené. Výborný nápad čo sa týka názvov kapitol, ktoré mi zas pripomenuli niektoré moje srdcovky. Na prvotinu skutočne výborné!”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Makkakonka:

“...”

Albus ex machina

Autor: ygritte      Jazyk: ČJ

Makkakonka:

“...”

Pravda se přeceňuje

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Otázka příležitosti a dobrého vkusu

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

On a ruža

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Rulie:

“povedené”

On a ruža

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Makkakonka:

“...”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

Makkakonka:

“...”

Right Hand Man

Autor: SilentAuror      Jazyk: AJ

zmije:

“...”

Odvrácená strana mince

Autor: Ygritte      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“111”

Otázka příležitosti a dobrého vkusu

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Jedna z těch povídek, u kterých na konci zjistím, že se většinu času křením jako úplné pako, i když se vlastně nic světového nedělo. :-))”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Nechápu, proč toho uťápnutého a vlastního stínu se bojícího třasořitku autorka pojmenovala Severus Snape. Dobře napsaná povídka, ale polovině postav nevěřím jejich charaktery.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Vai:

“super :)”

Když prší

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

enchantress:

“Bylo zo naprosto nádherné, děkuji za moc pěknou povidku, která zvedne náladu :)”

My Mate

Autor: DebsTheSlytherinSnapefan      Jazyk: AJ

Rulie:

“nápad dobrý, ale přišlo mi to moc uspěchané, nicméně pěkná oddechova”

Když prší

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Prostě skvělé! 4, 5*”

Pravda se přeceňuje

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Tahle povídka má jedinou chybu... že nepokračuje dál a dál. :) Skvělé dílo! 4, 5*”

… a s námi přichází peklo

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Pravda se přeceňuje

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

TyraHawking:

“Děsně legrační, oba chlapci ve mně vyvolali spoustu pocitů. Nejdřív mě rozčiloval Draco, poté zase Harry a poté mě zase oba přišli úžasní… a takhle to mám u čtení ráda, když se směju a kleju a nemůžu se dočkat další věty. Dávám 4, protože k plnému počtu mi chybělo ještě trochu rozjímání nad pocity. Ale určitě se k povídce zase vrátím a zase se budu smát.”

Odvrácená strana mince

Autor: Ygritte      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Výborná povídka, napětí, romantika, postavy a spousta reálií”

Odvrácená strana mince

Autor: Ygritte      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Hezká promyšlená povídka.”

Hej hou, jdeme na to!

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Aftermath

Autor: bereniceofdale      Jazyk: AJ

Heredhether:

“(Soráč nevěděla jsem, jak povídku zařadit do fandomu, když není v seznamu.) Tenhle pairing sice asi žebříčky popularity nestrhá, ale přesto se povídek o Gastonovi a Le Fouovi vyrojilo po premiéře (a vlastně i před ní) Krásky & zvířete překvapivě dost. Přiznám se, že bych si asi žádnou nepřečetla, kdyby se do páru Gafou nezbláznila má oblíbená autorka Barduil fanfikcí. Četla jsem jenom ty její, ale jiné už nepotřebuju, protože mají všechno, co bych si mohla přát. Třídílná série Aftermath dokonale rozvíjí společnou minulost dvou mužů a povahu jejich vztahu i jich samotných, které film načrtne jenom velmi povrchně. Události z filmu ukáže v novém světle, protože se dozvíme, co jim předcházelo mnoho a mnoho let zpátky. A hlavně je to fix-it, která nám ukáže to, co následovalo – protože pádem do temnoty to pro Gastona samozřejmě neskončilo a dostal druhou šanci; a my zase máme šanci zažít totální happy-end, kdy žije šťastně až do smrti opravdu každý včetně záporáka, který možná jednoho dne (a hodně potichu) přizná, že to tehdy vážně kapku přepísk. Velice oceňuji to, že se tam nezpívá :D”