Komentáře - Březen 2017

Stránky: 

Přívětivá je tma

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Popelka:

“Líbí se mi styl a atmosféra. A ten Malfoy...”

The Semblance of Peace

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

Rulie:

“Není to vůbec špatné. Nápad sice není jedinečný (posednutí Voldemortem se objevuje ve více povídkách), ale má to hlavu a patu. Není to úplně mimo mísu a snaha o to udržet Voldemorta jako Hajzla je zjevná. Ano jsou tam postavy trochu mimo charakter, ale ve kterém Harry/Voldemort příběhu ne že. Angličtina není nijak těžká, ale pro začátečníky není.”

Čas na změnu

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“Tenhle příběh mě z mnoha důvodů naprosto dostal:)”

Pain of Betrayal

Autor: Yaoilover816      Jazyk: AJ

Rulie:

“velmi dobrá povídka, četla se jedním dechem ačkoliv to bylo v aj. Za mě dobré”

Harry Potter 5 a půl

Autor: Magnas      Jazyk: ČJ

Niké Anastásia Willows:

“...”

Potřebuju rande

Autor: Vorabiza      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Neurazilo, no ani nenadchlo. Ron sa správa ako idiot, Hermionine argumenty sú chabé, bavilo ma však čakať na to, čím hlavný pár "šokoje" dav v ďalšie ráno :)”

Vysoká cena - High Priced

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Príjemná oddychovka, Dracov pohľad mi však prišiel úplne zbytočný.”

Odvrácená strana mince

Autor: Ygritte      Jazyk: ČJ

Hanetka:

“Jedna z nejlepších původních českých johnlock povídek vůbec. Charaktery odpovídají BBC Sherlockovi, příběh je uvěřitelný, logicky sestavený a napínavý a navíc se jedná o casefic, což se taky zas tak moc často nevidí. A absence pravopisných chyb mě blaží neméně. Kapitoly mají vyrovnanou a vysokou kvalitu, takže si troufnu hodnotit už teď, kdy povídka ještě není celá zveřejněná. Rozhodně 5/5, užívám si to stejně jako autorčinu prvotinu na poli Drarry.”

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“Já vlastně ani nevím, zda se mi to líbilo či ne.Některé lidi může styl jakým je povídka napsaná vadit a jiní ho budou zbožňovat. Tvrdohlavost postav je více než zřejmá, ale jaksi to té povídce spíš přispívá (teda podle mě).;) Děj byl zajímavý a rozepisovat a jednotlivě ho hodnotit by bylo na dlouho a asi bych se zamotala.:) Prostě a jednoduše kvalitní příběh:)”

Drop Anchor

Autor: almaasi      Jazyk: ČJ

belldandy:

“2/3 Osamoceni na pustém ostrově. Námět není špatný, ale postavy nějak nejsou k poznání. člověk si řekne, holt AU no. Ale škoda. :(”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“...”

The Law of Conservation of Energy

Autor: peroxidepest17      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Fanfikce navazující na mou nejoblíbenější epizodu "Muž, který chtěl být králem". Odvíjí se od otázky, co by se stalo, kdyby v rozhodující chvíli Castiel dokázal odstoupit od svého velikášského plánu a přistoupil na nabídnutou spolupráci s Deanem a Winchestry. Myslím, že mezi hlavní pozitiva patří za prvé nadprůměrně dobře vystižené charaktery. Castiel a Dean se vzhledem k předchozí situaci občas trochu škorpí a popichují, což se až šokujícně málkdy vidí. A za druhé, že se tu docela zdařila vážně cosi řeší, konkrétně teda problém, jak porazit toho hajzla Rafaela. Takže palec nahoru. :)”

Channal Surfing

Autor: Ash a Maichan      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Ash stvořila celkem čtyři fanvdy tohoto typu. Podstatou její práce je, že vypreparuje ze Supernaturalu prvky, které pak použije k představení nejrůznějších fiktivních seriálů, vesměs odkazující na nějaká konkrétní díla, v tomto vidu jde zejména o znělky. Buďme asi konkrétní: od 0:00 - "Parks and Recreation", mockumentary / od 0:18 - "The Hardy Boys/ Nancy Drew Mysteries", mysteriózní detektivní seriál / od 1:00 - telenovela, "Sobrenatural" a "Precioso" / od 1:18 - "Dexter", seriál o masovém vrahovi / od 2:07 - "CSI Miami", krimi seriál / od 2:29 - "Major League Eating", sportovní utkání v požírání jídla (vysílání ESPN) / od 2:36 - "Lost", mysteriózní seriál / od 3:18 - hudba je vstupní znělka z "Full House" sitcom / od 3:50 - "Laverne & Shirley", sitcom (a také smýšlená sitcom verze Supernaturalu známá z "Channig Channels") / Hádám ale, že konkrétní díla nejsou tak důležitá jako nástíněná žánrová pestrost, kterou se v tomto seriálu zdařilo tímto způsobem najít. :D Okořeňují ji navíc okamžiky ze skutečných televizních show, v níž se objevily či jen mihly hvězdy seriálu Supernatural, v čase od 3:18 je to Misha Collins v "Plastické chirurgii" (s05e19) a v čase od 4:30 Jered Padalecki v "Gilmorových děvčatech".”

Potřebuju rande

Autor: Vorabiza      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“Pobavila a potěšila. Co víc si přát? ;)”

Severozápadnou cestou

Autor: Kryptaria      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná povídka, i když konec se mi zdál nějak moc urychlený. 4, 5*”

Vysoká cena - High Priced

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“Nebylo to špatné:)”

Sklenka na dobrou noc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Malá Broskev:

“... :-)”

If I only could

Autor: TheMadMoro      Jazyk: fanvid

Malá Broskev:

“:-)”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“Velmi mě to pobavilo:)”

Horká peprmintová čokoláda

Autor: BewitchetOne      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“...”

Spal já jsem s matkou alespoň jednoho z nich?

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Stefanie_Valkyrja:

“.”

Orion

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná procítěná povídka, která stojí za přečtení. Draco zde byl úžasný. :) 4, 5*”

Monoceros

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Hezká povídka. Dobrý nápad.”

Nikdy jsem...

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“....”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Staré dobré časy...”

Stránky: