Komentáře - Září 2016

Stránky: 

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Povídku jsem četla podruhé a až na konci jsem si uvědomila, že napoprvé ještě nebyl napsán konec. No.. je to jedno velké klišé, hlavně ten konec. Ale jsem ráda, že autorka povídku dokončila a vlastně to bylo fajn oddechové čtení. :) Kdybych s touto povídkou čtením slashe začínala nebo ji četla v mladším věku, asi bych byla nadšená. Takhle dávám 3*.”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Dobře napsané, dobře přeložené, ale vůbec mě to neoslovilo. Přečetla jsem začátek, konec a pak se jaksi prokousala prostředkem...”

A Winter's Tale

Autor: NorthernSparrow      Jazyk: AJ

belldandy:

“4/5 Má srdcová SPN autorka. Kromě Lanevry samozřejmě. :P / Miluju zejména ten Castielův POV, tu jeho reportáž popisující snahu žít jako člověk a zvládnout to sám. Platí, že popis člověka který se pohybuje v takhle mizerné situaci jde Sparow výborně. Ve chvíli , kdy se situace obrátí a přijde happyend je to už trochu horší, ale dalo se to přežít. Jo a je to gen, ale má přídatnou povídku se slashovým vyustěním.”

Into Your Hideaway

Autor: thepinupchemist      Jazyk: AJ

belldandy:

“Asi by se tomu dalo odpustit, když se dva mužští neumí deset kapitol rozhodnout, jestli se chtějí nebo ne. I to, že spolu při tom spí v jedné posteli a nikomu tomu není moc divné. Sice nerada, ale odpustila bych tomu možná i ty OOC charaktery. Dean, jak ho znám já, neuzná jen tak svou vlastní slabost a to ani sám před sebou, natož nahlas. Dean jen tak snadno neříká někomu "Miluju tě", jednodušší úkol je pro něj spolknout pravítko. O tom, že by tady měl Castiel smysl pro humor si můžete nechat jen zdát. A zlej John už mi ani nestojí za komentář. Ale řekněme, že jsem z FF na lescos zvyklá a odpustila bych to. Jenže ... jedno se tomu odpouští fakt blbě. Má-li tohle být podle všeho omegaverse, která zavrhuje společenské předsudky kolem alf a omeg, tak je zatraceně k vzteku, když ta klišé sama podporuje. Je tu sebepodceňující se, tu a tam pobrekávající, omega (v rozporu se svým původním charakterem) a ochranitelský alfa, prostě klasická pohádka máje, teda omegaverse. Mimojiné tam autorka uplatňuje strašně nešikovný způsob zvedání sevědomí. Je to stejné asi jakoby někdo ženský říkal, jak je skvělá rodička a matka. OK, neříkám, že to není pochvala, ale s klišé jsme zrovna moc nevykročili, že? A když někoho respektuji jako plnoprávnou osobu, tak za něj pokud možno nemluvím. Od člověka, který sám sebe představuje jako bojovníka za práva omegalidí takové chování vyznivá fakt nepatřičně. / Takhle: Ono to asi má své kouzlo, ale přes tohle se prostě nepřenesu./Hodnocení až to dočtu, ale má to ještě tři pokračování a na ty se už necítím.”

Into Your Hideaway

Autor: thepinupchemist      Jazyk: AJ

Vraní oko:

“Viz komentář belldandy, naprosto s ním souhlasím”

Věci, na kterých záleží

Autor: Graylady      Jazyk: ČJ

JajinkaJajka:

“Kamarádka mi doporučila Odstíny šedi, ke kterým jsem se zatím nedostala, ale přečetla jsem aspoň tuhle doprovodnou povídku a ta byla skvělá, postava Richarda se autorce povedla. Jsem zvědavá na Odstíny...”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

JajinkaJajka:

“Fascinující povídka, moje oblíbené téma. Četla jsem to hned po Elysejském klíči a bylo to zase něco úplně jiného, ale líbila se mi taky moc. Akorát mi bylo hrozně líto Harryho, toho, jak se k němu Snape na začátku choval, ale zase to bylo celkem realistické. Je hezké, jak si Severus postupně vytváří k Harrymu vztah a začíná ho mít rád. A obdivuju překlad takové povídky, muselo to dát spoustu práce.”

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

JajinkaJajka:

“Mám ráda tohle téma i romantické povídky a nevadí mi ani klišé, když je to dobře podané. A tohle je dost poctivě napsané, autorka se snaží o realističnost, jsou tam i vtipné momenty. Konec byl trochu slabší, ale hodnotím jako celek a v tom případě se mi to určitě líbilo. A epilog mě pobavil...”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

JajinkaJajka:

“Moje oblíbená povídka, i když bych k ní pár výtek určitě měla, ale celkově se to četlo moc dobře, byla to zábava. Líbil se mi ten jiný svět a taky, jak byl vykreslen Harry. Romantika mi nevadila, i když epilog mě až tak neoslovil, ale byla jsem každopádně spokojená,”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

JajinkaJajka:

“Povídka mě moc nezaujala, což je asi taky tím, že nemám moc v lásce Drarry, ale hlavně mi vadila ta zápletka a postava Draca. Jinak se to četlo celkem dobře, ale vracet se k tomu určitě nebudu.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

JajinkaJajka:

“Tady mi teda trochu trvalo, než jsem si zvykla, že Harry je tady o dost jiný, ale pak se mi právě to líbilo... Autorka má každopádně plno originálních nápadů, zajímavě pojaté postavy - třeba Neville nebo Draco. Určitě si tohle ještě někdy přečtu...”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

JajinkaJajka:

“Trošku jsem váhala mezi 3-4, není to úplně můj oblíbený příběh a taky mi vadily nějaké chybky, ale celkově se mi to líbilo, hlavně postavy, že nebyly moc mimo charakter.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

JajinkaJajka:

“Dostala jsem se k fanfikcím díky Elysejskému klíči půjčenému od kamarádky a asi stačí, když napíšu, že to ze mě udělalo fanynku Snarry... není to dokonalé, ale je to opravdu svým způsobem vyjímečné, hlavně pojetím vztahu Harryho a Severuse... Taky se mi líbila postava Lily.”

Halloweenská párty

Autor: XistentialAngst      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Opět zajímavé podání johnlocku. :) 3, 5*”

The Road Less Traveled

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Úžasná povídka, místy vážně... divná. Jen musím říci, že první polovina se mi líbila více. :) 4, 5*”

Stigma Chaosu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Areboria:

“.”

Černá sanitka

Autor: Aloisie Trpkošová      Jazyk: ČJ

Areboria:

“.”

Jeeves a drsní hoši

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Areboria:

“.”

Do You Like to Hurt? (Then Hurt Me)

Autor: taylorpotato      Jazyk: AJ

Areboria:

“.”

Tonari no Totoro Bus Stop - fanart

Autor: Sachsen      Jazyk: fanart

Areboria:

“.”

Thorin&Kili

Autor: Mr. & Ms. Cosplay      Jazyk: fanart

Areboria:

“.”

Devil’s consort courted him

Autor: MatiMate      Jazyk: AJ

Areboria:

“.”

Loajální

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Areboria:

“.”

Cure for all Ails

Autor: thugcorpseinc      Jazyk: AJ

Areboria:

“.”

Personal Number

Autor: thugcorpseinc      Jazyk: AJ

Areboria:

“.”

Stránky: