Komentáře - Září 2016

Stránky: 

Večírek

Autor: Sweethistory      Jazyk: ČJ

Likirean:

“Tyhle dva si umím jen velmi těžko představit. Přesto tuto povídku čtu už poněkolikáté a pokaždé se dobře bavím.”

Malý detektiv

Autor: Sweethistory      Jazyk: ČJ

Likirean:

“Povídka skvělá, ale bohužel ten pár mi není úplně po chuti, proto dávám 4.”

Thursday’s Child

Autor: strangeandcharm      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nejvíc mě štvalo, že na postapokalyptickou verzi to bylo všechno vlastně dost v pohodě. Nicméně po první zklamané reakci, mě tahle povídka už jen příjemně přakvapovala. Je to sympaticky vyrovnaný mix melodramatu s věcným pojetím. A ikdyž to možná nebyla ta nejlepší věc, co jsem kdy četla a přisoudila bych jí několikanásovně víc kudos než na AO3 má. Takže, tady je mé ostré doporučení, čtenáři destielu, vzpamatujte se ... a mačkejte! ;)”

Prostor mezi elementárními částicemi aneb otevřený dopis Owena Harpera M.D. Russelu T. Davisovi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5. Já se napřed musím přiznat, že mi trvalo pár prvních kapitol než jsem se definitivně dovtípila, že tahle povídka má v sobě mít takový lehký parodický podtón. Do značné míry to tam i sedlo, protože (mezi námi) i ten seriál v sobě má takový lehký, ještě o něco nenápadnější, parodický podtón. Pokud ale jde o hodnocení, rozdělila bych si to na tři třetiny. Začátek se mi líbil (zajímavá zápletla, to byl dobrý odpich), prostředek se mi líbil opravdu hodně (nejspíš na všech pět bodů, to cestování vesmírem ve stylu Stopařova průvodce mě totiž moc bavilo) a ten závěr... No, ten měl velmi vtipné momenty, ale jako slashová romance mi připravil i jisté zklamání. Žádná pořádná love story.O_O Přišel mi useknetý a tak nějak nedotáhnutý. Přece Jack měl přijít a pořádně si to s Iantem vyříkat. Nejlépe tak, že spolu skončí v posteli. Což? Nu, takhle to cítím já. Nebýt to fanfiction, mohla by vyjít někde v Ikarii jako pěkná humorná sci-fi povídka. V té jejich výroční anketě (koná se vůbec ještě?) bych pro ni klidně i hlasovala (Aspoň pro ty dvě první části. Poctivě slashový dovětek, který se ovšem nakonec nekonal, by se jim tam stejně nehodil, :D) Každopádně je tohle moc pěkná česká janto povídka s (minimálně pro mě) několika nezapomenutelnými momenty. Třeba tahle Iantova hláška: "Je to takový starý torchwoodový zlozvyk. Smrdí to krchovem, vypadá černě, zavání malérem, ale vymyslel to Jack, takže je všechno OK." Nebo tahle Hartova hláška: "Ono to má vlastní fandom?“ zhrozil se Ianto. „Ještě aby ne. Ale dost mizernej. Veškerý slash ... jsem si musel napsat sám.“ Ovšem mou nejoblíbenější fikcí od Julie zůstává stargatovká "Tabula Rosa" a jsem přesvědčená, že to, že se nese ve vážném duchu s tím hodně souvisí. Druhé místo bych ale téhle už dala. Z mého pohledu platí, že pro AO3 vybrala Julie to nejlepší ze své tvorby.”

Stránky: