Komentáře - Září 2016

Stránky: 

Doctor Burton 1

Autor: MichaelthePure      Jazyk: fanart

Areboria:

“.”

A Child of Gallifrey

Autor: Veronika Arisu Kuncová      Jazyk: fanvid

Areboria:

“.”

A Feline's Fancy

Autor: T'Kirr      Jazyk: AJ

Areboria:

“.”

"Regeneration Carol" — A Doctor Who Christmas parody by Not Literally Productions

Autor: notliterally      Jazyk: fanvid

Areboria:

“..”

She has a type...

Autor: almondina      Jazyk: AJ

Areboria:

“..”

Kamarád s výhodami

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Areboria:

“-”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Areboria:

“...”

Depp Hills Residence

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Areboria:

“..”

Celibát

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Areboria:

“.”

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Areboria:

“.”

Adommy - Straight... to Number One

Autor: Mandy Wells      Jazyk: fanvid

Areboria:

“.”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Naozaj jedna z tych velmi kvalitnych a peknych poviedok. Krasne prepracovane s pravidlami ktore su logicke a ma to aj hlavu aj patu, nieco co vacsine poviedok chyba.”

Důkaz o lidském životě

Autor: thesardineam      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná povídka se šíleným Sherlockem. ;) 4, 5*”

O ošemetných lžích, omamných látkách a osudové lásce

Autor: squire      Jazyk: ČJ

monika134:

“nemám slov . ;-)”

Za tyhle kraviny ho neplatí dost

Autor: janonny      Jazyk: ČJ

monika134:

“;-) super”

Maličkosti

Autor: Hanka; Tammi      Jazyk: ČJ

RenyNew:

“Tammi! Hani! VY - JSTE- GENIÁLNÍ-! :-D. Ta povídka je naprosto úžasná!!! Nemám slov. Tohle je opravdu ta nejlepší pocta Johnovi, jaká tu dneska mohla být. A to i přesto, že se nevěnuje jeho nejslavnjším postavám. Nebo možná právě proto. Skandijce jste vystihly naprosto perfektně, jejich mluvu ("Zajímalo mě, proč se tu ploužíš jako loď, co má zlomenej stěžeň." nebo tetička Kryšpína :D), jejich povahy... Erak a čůrající fontána :-D. Nápadité spojení, ve snu mne nenapadlo, ale je skvělé :). Hal, jeho kutění a hlavně... ty maličkosti :). Ty bývají kamenem úrazu. A Thorn, který to měl vlastně celé na svědomí... :) Holky, nevím, co ještě víc říct... skvěle jste vystihly flanaganovský styl psaní, jeho vtip, jeho poutavost. DOBRÁ PRÁCE :) John by z vás měl určitě radost (... kdyby teda uměl česky :D)”

Dýně, psi a jiné katastrofy

Autor: Hanka      Jazyk: ČJ

RenyNew:

“Milá hraničářko Hanko (:-D), Skandijci jsou prostě TVOJI :-D. ... Ovládáš jejich mluvu, u Gorloga, dokážeš krásně vykreslit jejich charaktery a znáš snad všechny Svengalovy tetičky :). Takže tohle byla trefa do černého, protože jestli má někdo z Flanyho světa vyřezávat dýně, pak určitě naši mořští vlci (ne, nedovedu si představit Halta nebo Willa pachtícího se s dýni, ne), protože oni jsou tak správně do všeho hrr a nadšení... a vsadím se, že Erakovi to připadalo jako děsně kulturní nápad :-D. Musím říct, že ve tvém podání byl Halloween se svými tradicemi do HU světa umístěný tak, že tam padl jako ulitý. A tomu říkám kumšt! ... Líbilo se mi zapojení pejsků, jsou to milé potvory :D. Propojení vtipného dýňobraní a trochu strašidelné atmosféry před nalezením štěňátka. Svátek v šech mrtvých (zní to děsně drsně skandijsky, to jo) jako vyšitý! Skvělá byla Karina a její nepochopení Halova nadšení (a svinčíku jím způsobeného), maminka jak se patří. A synátorovy odpovědi byly TAK trefné! (\"Chceš se přidat?\" \"...ani smítko.\") ...a já celou tu dobu čekala, kdo vyhraje... Ale hafánek měl zjevně jiný nápad... ZVÍŘE JEDNO! ... Hani, mohla bych toho napsat ještě spoustu, ale asi to shrnu těmi neosvědčenějšími slovy ze všech - DOBRÁ PRÁCE (u Gorlogových ježatých vousů) ! :)”

Černá perla

Autor: Hanka      Jazyk: ČJ

RenyNew:

“Hanka zkrátka UMÍ. Dokázala to už svou hraničářskou prvotinou. A kdo by si nezamiloval medvědího prince Evana, co je sice trochu slonbidlo, ale s mečem to, stejně jako tatínek Horáca, teda zatraceně umí... :)”

McGonagallova dcera - Říkáš mi lásko, jak ti říkám já?

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Cora:

“***”

McGonagallova dcera - Jsem Minerva, prostě Minerva

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Cora:

“***”

McGonagallova dcera – Děda mi říká Minnie

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Cora:

“Podepsala bych se pod krásné komentáře Regi, Salome a leporelo. Je to nádherná povídka. Život profesorky McGonagallové je v podstatě nezmapované území, a je to s podivem, vezme-li člověk v úvahu, jak nemalou úlohu Minerva napříč celým kánonem hraje. KattyV našla "díru v systému" a slepila ji brilantně - chytře, nenásilně a naprosto věrohodně. Vše podstatné už tu bylo řečeno přede mnou, ale pokud bych měla přece jen ještě něco vypíchnout, byla by to autorčina očividná pečlivost (a jistě i nesmírná trpělivost) při hledání historických souvislostí a jejich zasazování do příběhu. Přečetla jsem všechny 3 knihy, které byly dosud publikovány, a mimořádně příjemné pohlazení po duši je to pořád. Děkuji.”

Motýlí křídla

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Cora:

“Povídko, tvé jméno je něha.”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Cora:

“Vložit na jednoho z budoucích milenců břímě slepoty bylo možná trochu prvoplánové, ale svůj účel to splnilo rychle a spolehlivě, tak co. Úplně je vidím, jak si navzájem rukama zkoumají výraz ve tváři... Romantika jako sloní noha. Pěkné to bylo.”

Nepodceňuj sny

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Cora:

“Zvláštní povídka s neotřelým motivem. Zorientovala jsem se v ní sice až na druhý pokus, ale bavila mě v každém případě. 3-4.”

Mal de mer

Autor: Sweethistory      Jazyk: ČJ

Likirean:

“Haistings nazývající Poirota miláčkem a kocourkem... Opravdu těžko představitelné, ale přesto tak nějak zatraceně roztomilé :3”

Stránky: