Komentáře - Srpen 2016

Stránky: 

Do You Like to Hurt? (Then Hurt Me)

Autor: taylorpotato      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Velice dobře zachycený Peterův charakter. Jen možná pak v posledních třech kapitolách je těch sexuálních úchylek ležících na Stilesových bedrech trochu moc. :-D”

Czech magic school

Autor: Abbina      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“K tomuto sa hádam ani nedá vyjadrovať...”

Vůle Boží

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Keď som na túto poviedku narazila pred rokmi, nepáčila sa mi. Teraz som na ňu narazila opäť a môj názor sa razantne zmenil. Nie je to práve typ poviedky, ktorý preferujem, ale páčilo sa mi to. Je skutočne ťažké napísať dobrú poviedku s týmto párom. Väčšine ľudí sa to skrátka nepodarí a vznikne nečitateľná katastrofa, a keďže som si tento pár pred nedávnom skutočne zamilovala, som rada, že táto poviedka čitateľná bola :)”

Dopisy Henryho Sheffielda

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Z těch dvou by se jeden vážně pos... :)”

Trojtakt

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Rulie:

“nemám slov, myslím, že se Lan povedlo vyjádřit přesně podstatu Seba :D”

Czech magic school

Autor: Abbina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nic pro mě. Vyznávám asi jiný druh humoru, protože tohle mi připadalo jenom jako neobyčejně trapný pokus o vtipnou parodii. I když musím přiznat, že hlavní hrdinka byla opravdu k smíchu...”

My Immortal

Autor: Tara Gilesbie      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Naprosto dementni povidka doplnena trefnyma glosama. Dva vecery po sobe jsem brecela smichy a uz nemuzu se dockat, az si to prectu v originale! SPOILER, SPOILER: Myslim, ze všichni, kdo to zapichli po par kapitolach, udelali velkou chybu! Takhle jste totiz prisli o všechny ty perly jako „na jeho čele už nebyla žádná jizva. Na bradě měl mužné strniště a jeho anglický přízvuk byl sexy. Vypadal přesně jak Joel Madden.“ „PŘESTAŇTE KRITIZOVAT NEBO VÁS NAHLÁSÍM!! Evony není Marie Sue ok ona není dokonalá JE TO SATANISTKA a má problémy je depresivní proboha!“ „… a potom strčil tu svou klučičí věcičku do mé a MĚLI JSME SEX.“ „Běžela jsem z místnosti pryč do Zapovězeného lesa kde sem s Dracem ztratila svou mužnost“ „řekl úplně depresivně a pak jsme to dělali cestou do Bradavic“ “Pak začal zpívat melodii gothické verze songu od 50 Centa.“ „Udělala sem nějakou pokročilou práci do Biologie. Proměnila sem krvavej pentagram na černou kytaru.“ Dale jste take prisli o naprosto epickou valku o svetr („Raven jsi na hovno ty zkurvená děvko dej mi zpátky můj zkurvenej svetr! Raven co to kurva ty děvko musíš to udělat!“ „Raven prsm udělej to slibuju že ti vrátim tvůj plkát!“ „Dík raven za pomoc a tak. Si hustá! A nejsi ubožák. Dík za můj svetr!"). Zvlastni soukromy bod udeluji autorce take za to, jak dokazala obzvlastnit takovou beznou vec, jakou je plac: „Draco začal brečet taky, velice citlivě.“ „Začal moudře plakat.“ „začala jsem brečet krvavý slzy“ „Jak brečí krvavý slzy po gotickým stylu.“ „začla brečet celá sexy“ „Roztřískala jsem se do slz.“ „začal brečet celej sexy a sexitivní“ „začala brečet černé slzy deprese (…) hey brečíš krvavé slzy?“ KONEC SPOILERU”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

zmije:

“Skvěle vymyšlená a zpracovaná povídka. Promyšlené zákonitosti kouzelnického světa, popisy a vývoj vztahů mezi HP a SS a ostatními dvojicemi, třeba Draco a Charlie, to je super kapitola. Ze začátku dobře rozepsaný příběh, postupem času mě dost začaly nudit politické dějové linie, které jsem hodně přeskakovala. K povídce se občas vracím, ale jen k určitým částem.”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Samozřejmě vím, že je to celé hrozně přehnané. Že to s původním HP nemá moc společného. A že jsou hlavní postavy silně OOC. Ale i přesto mě příběh naprosto pohltil a na konci mě pěkně štvalo, že si ho nikdy nedočtu do konce.”

Za sluncem a za měsícem

Autor: Senjy      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Skvělá povídka. Severus tak krásně intrikoval na všechny strachy, že jsem u čtení učurávala blahem.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Jeden z nejoblíbenějších snupinů. Pecka. Nemám co dodat.”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Nápad podle mě skvělý. Moc se mi nelíbila Brumbálova reakce na začátku, myslím, že se to dalo zpracovat lépe, ale scény z dovádění v lese to několikanásobně vyvážily. Na mě možná příliš romantické, ale to je problém většiny drarry, a tahle je i tak jednou z těch nejlepších. Objektivně 4-5, ale dávám 4, občas mě překlad dost tahal za uši.”

Svazek

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Pěkně zpracované téma nuceného svazku v drarry, a to i přesto, že mám obecně problém s tématem hlubšího vztahu v době studia v Bradavicích. Ne snad, že by mě to jakkoliv pohoršovalo (nedejbože!), ale jsem přesvědčená, že na střední škole studenty (obzvlášť mužského pohlaví) víc zajímá sex než partnerství jako takové. Ale autorka si s tím poradila skvěle. Lepší 4.”

Štěstí je tam, kde ho najdeš

Autor: Razzberry      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Mám tuhle povídku ráda. Postavy jsou většinu času pěkně kanonické (až na závěrečnou sexuální scénu, kde mi neseděl Severus) a pomalé rozvíjení jejich vztahu mi plně vyhovuje. Jen nějak nemůžu uvěřit tomu, že by se dva dosud evidentně heterosexuální čtyřicetiletí muži zničehonic rozhodli navázat homosexuální vztah. Na rozdíl od autorky jsem přesvědčená, že být homo nebo hetero jsou dost rozdílné věci a přestože nemám pražádný problém s představou sexuálního experimentování mimo orientaci, tohle je příliš. Navzdory téhle skutečnosti, kterou jsem se prostě v povídce rozhodla ignorovat, šlo o skvělou záležitost.”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Pro mě jedna z nejoblíbenějších drarry, možná úplně nejlepší. I když jsem napodruhé v příběhu odhalila spoustu věcí, které mi tam neseděly, první čtení mě naprosto pohltilo a to se počítá. Nerada bych si myslela, že za mé vysoké hodnocení mohou hlavně perfektní popisy sexuálních scén, ale nemůžu tu možnost vyloučit ;-)”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Povedená povídka, i když na můj vkus trochu moc sladká. Kdyby mi bylo 13, dala bych nejspíš 5 :)”

Něco k napsání

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

ygritte:

“...”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Výborná záležitost”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Výborná, dobře propracovaná povídka. Jenomže... nemůžu si pomoct, ale ten slash mi tam prostě absolutně nesedl - což je u mě div, protože jinak snarry zbožňuju. Jenže vztah mezi nimi mi přijde natolik otcovsko-synovský ("štěňátko"), že mi jakákoliv představa sexuálního kontaktu v téhle povídce připadala poněkud zvrácená (a ne v tom dobrém smyslu slova). Povídka je rozhodně nadprůměr, takže dávám za 4, jen to prostě nikdy nebude můj šálek čaje. Podruhé si ji nepřečtu.”

Brk a inkoust

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

ygritte:

“skvělé dílko”

Merlin 2011-1

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Merlin vysvětlující Arturovi, jaký vztah mají v jeho (seriálové) realitě: „Jo, u nás jsem tvůj rádce a ve všem mě posloucháš.“ Tak to bylo od něj hodně bezostyšný! :P / Tohle je zas jednou ten druh fanfikce: Je to tak divný (až mimoidní), že prostě nevím, co si o tom myslet. Aby jste tomu totiž rozumněli, já jsem totiž zrovna měla chuť na zcela seriózní merthur. Právě s jeho čtením začínám, mám ještě čerstvé zážitky z koukání. Ještě oplakávám to: "Já jsem se narodil, abych ti sloužil." A teď BUM, je tu mix Merlina z BBC, Monty Pythona, Dračího Doupěte a Restaurantu na konci vesmíru. :) No, ale ..., právě se pokouším odmyslet ten šok, myslím, že je to dobrý crack. Asi.:)”

Merlin and Arthur

Autor: perselus      Jazyk: fanart

belldandy:

“Je to moc pěkný fanart. Přesně takhle ty postavy prostě vypadají, včetně toho výrazu v těch Merlinových očích. Minimáně v páté sérii jsem ho tam viděla každou chvilku. :) Pět ale nedám, na to mi tam chybí nějaký ten bonus navíc, co by zrovna na mě osobně udělal mimořádný dojem. A navíc souhlasím s tím, že to jejich spojení v jeden celek působí maličko uměle.”

Na Hraně

Autor: NoStraightLine      Jazyk: ČJ

Cora:

“Na tuhle povídku jsem byla hodně, hodně zvědavá, a můžu s úlevou říct, že moje vysoká očekávání byla více méně splněna. Příběh jako celek je navíc chvályhodně věrohodným způsobem zasazený do kánonu, což má pro mě velký význam jmenovitě u Johnlocku. SPOILER! Jde o jeden celek sešitý ze dvou nestejně pojatých polovin. Ta první je prosáklá erotickým dusnem a převládá v ní především syrový chtíč a „popřípadový“ sex; emoce tady přicházejí ke slovu jen koordinovaně a velmi pozvolna. V druhé půli sex rozhodně prim nehraje, a vše, co až dosud bublalo pod povrchem, se nyní dere značně bolestivým a dlouhým procesem nahoru. A přesně uprostřed těhle dvou částí se nachází mezník, kterým je Sherlockův skok KONEC SPOILERU!. Snad jediné negativum vidím (a myslím, že sama nebudu) v přerodu v lidštější model Sherlocka Holmese. Autorce, dá se říct, rozumím – kdyby nebylo zbytí, v reálném životě bych ho asi chtěla a potřebovala zrovínka v téhle verzi, jenže… on už by to nebyl až tak úplně Sherlock. Jako bonus jsem si z textu uchovala některá procítěná prohlášení a nevyřčené myšlenky natolik silné a významné, že se mě dotkly jako málokteré.”

Za tyhle kraviny ho neplatí dost

Autor: janonny      Jazyk: ČJ

Cora:

“Přečíst si Johnlock pro změnu jako odlehčenou detektivní komedii bylo prima. Čtení jako stvořené pro dobrou noc a hezké sny.”

Tak tohle bude....

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

Cora:

“Není můj šálek kávy...”

Stránky: