Komentáře - Srpen 2016

Stránky: 

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Ano je to klišé s tématem, které bylo probráno z různých stran. Povídka byla dokončena po dlouhé odmlce - myslím že rok nebo dva - takže autor(ka) má můj obdiv, že to dokončila. Ale přesto je vidět, že postupem času to ztrácelo šťávu a ke konci mě to nudilo. Dočetla jsem to jen proto, že jsme chtěla vědět, kolik budou mít dětí a v jaké koleji skončí. Je to škoda - obecně mám slaďárny ráda a dokonce je vyhledávám, ale tohle pod průměrem. 2+”

Nejlepší sázka

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Rulie:

“zajímavé - líbí se mi jiný pohled do světa HP”

Důsledky našich činů

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Měla jsem trochu problém se začátkem, ale postupně se to začalo velmi zlepšovat. Konec byl poněkud sladký, jenže i takové mám ráda a sama je píšu, takže tomu prostě nemůžu nic vytknout :) Jako celek moc pěkné!”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Extasy:

“Krásná povídka! Dříve jsem měla trochu problém s rozdělením rolí v posteli, ale Tira mě naučila nebýt tak úzkoprsá :D Vlastně mě naučila i brát tohoto nadmíru OOC Severuse jako samozřejmost. Tedy pokud čtu její povídky. Otázka upírství je tu brána zase z jiného pohledu, což je osvěžující po jiných známých vampírovkách. Takže za mě určitě za 5.”

Tvůj celý svět

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

Cora:

“Pěkná romance. Hlavní zápletka je sice prostá, ale má opravdu ohromný potenciál; těch možností…! A kdyby to Sherlock a John měli mezi sebou trochu jinak, měla by na mě povídka ten pravý ořechový vliv. Tuším, že už jsem s tím nastavením vzájemných vztahů otravná, ale nemůžu si pomoct – ten jejich mi nejvíce sedí v o level temnější rovině (nějací ti vnitřní běsi nemůžou být nikdy na škodu :-)), s neprvoplánovým, spíše živočišným prvním sexem. Myslím, že Tvůj celý svět je dobrá povídka. A taky je o fous přízemnější, roztahanější a nezáživnější, než bych si bývala přála. Jednoduchý, nesvižný děj všechnu tu „ženskou“ atmosféru opatrných pokroků ještě zesiluje, stejně jako na můj vkus vleklé objasňování a pitvání emocí. Není to špatně, jen je to nepříliš oslovující pro mě.”

Maličkosti

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Cora:

“Moc milé. Jako by mě někdo pohladil.”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

Cora:

“Nejsem cílová skupina. Tohle Útočiště mě oslovilo v máločem.”

Never Any Regrets - Vůbec žádná lítost

Autor: suitesamba      Jazyk: ČJ

Cora:

“+”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Cora:

“To nejhorší na začátek, ať to mám za sebou – epilog vzít a zahodit, pěkně prosím! Jinak moc příjemný relax mě čekal. Nedostatky bych vyšťourala, ale nechce se mi, no. A musím vypíchnout scénu s navátým a majetnickým Severusem. O Snapeově nadlidské sebekontrole mám dost vysoké mínění odjakživa, takže se mi jako zanícené Snarrystce hodně líbí představa, že je to právě pan Potter, kdo ty železné mantinely jako jediný zvládne pochroumat i nevědomky. A když všechny ty potlačované touhy navíc zkatalyzuje alkohol v kombinaci s žárlivostí… ou jéé, tam to muselo vypadat :-). 3-4.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Cora:

“Vtipná pointa zabalená do vcelku zdlouhavého obalu. 2-3.”

Once Upon a Sleepless Night

Autor: Daaro Moltor      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“Túto vec som čítala už poriadne dávno a teraz som sa k nej vrátila. Poviedka mi skrátka sadla. Veľmi pekné drarry, v ktorom mi, avšak, chýba trochu "akcie". Preklad nie je najšťastnejší, ale postačujúci. Slabšia štvorka.”

Blíženci

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Povídka už je jednou vložena pod názvem "Gemini"”

Hra o čas

Autor: Fluffy      Jazyk: ČJ

RenyNew:

“Výborná povídka z hraničářského světa, troufám si tvrdit, že i jedna z prvních českých kapitolovek tohoto fandomu - rozhodně jedna z nejpovedenějších. Autorka to umí se slovy i atmosférou a myslím, že nejen já, ale i většina ostatních čtenářů, přijala hlavní hrdinku Teu takřka za kánon HU :-)”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

levandulka:

“Četla jsem ji už fakt dávno, ale vím, že jsem se dost nasmála. :D”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

levandulka:

“Byla to moje první Drarry povídka a nemohla jsem se od ní odtrhnout! Za nějakou dobu jsem si ji přečetla podruhé. Ano, postavy (hlavně Draco) jsou OOC, ale všechno má svůj důvod. Někdy tam na mě bylo až moc násilí, to nemám moc ráda. Vadilo mi to, že na konci už to vypadalo, že vše dobře dopadne, ale ještě jim skočil nějaký problém do cesty - četla jsem to asi před rokem, moc dobře si to nepamatuju. Ale po přečtení povídky, jsem byla nešťasná, že skončila, proto dávám 5.”

Svazek

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: ČJ

levandulka:

“Jelikož jsem před touto povídkou četla povídku s podobným tématem, moc se mi do ní nechtělo, ale až jsem překousla začátek, tak mě to pohltilo. Je čtívá, vtipná a všechno má v povídce svůj čas. Na povídku budu vzpomínat a můžu jen doporučit!”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

levandulka:

“Na tuto povídku budu ještě dlouho vzpomínat! Je napsaná fakt přesvědčivě, hltala jsem každé slovo! Nechybí dobrý humor, což oceňuju, protože někdy se nepodaří ho správně podat, ale v této povídce se to podařilo! Taky se mi líbilo, jak autorka dokázala vystihnout každou osobnost! Snape a jeho sarkastické poznámky, to samé Draco. Co ale oceňuju NEJVÍC je to, že všechno mělo svůj čas. Vztah mezi Dracem a Harrym se pěkně pomalu vyvíjel. Jediné zklamání (doopravdy jediné) bylo, když Draco neřekl svoje ´miluju tě´, ale to vážně jenom taková drobnost. No a tímto bych chtěla autorce za tak krásnou povídku moc poděkovat!”

Cure for all Ails

Autor: thugcorpseinc      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Pokračování "Personal Number", které je stejně dobré, jako první díl. :-)”

Personal Number

Autor: thugcorpseinc      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Jak jsem poprvé Fitze viděla, bylo mi hned jasné (že patří ke Coulsonovi) že by se hodně hodil k Tonymu, ale samozřejmě na ně nebylo nic kvalitního pokud vůbec něco. Tohle je hodně kvalitní četba.”

Ďalšia dobrá šlamastika

Autor: Lilyseyes      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“Veľmi milé :)”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

MishellMotio:

“Ah, tak to byla opravdu bomba. Úžasná povídka, úžasně promyšlená, úžasně napsaná a úžasné vystihnutí charakterů postav. Hltala jsem ji slůvko po slůvku.. Jen jednu věc musím vytknout - vím, že tam toho vyznání bylo dost, naznačování a tak, ale čekala jsem na jedno... až Draco Harrymu řekne, že ho miluje. Ano, vím že to ty city projevil, ale chybělo mi tam to slovo. Čekala jsem na to celou dobu. Jinak mi nestačí než poděkovat autorce za tak skvělou povídku a samozřejmě díky patří i překladatelce. Moc jsem si ji užila”

Blíženci

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A za všechno může Grangerová. Ta aby do něčeho nestrkala ten svůj... nos! :)”

Aithusa

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tak nějak jsem si od toho draka v povídce asi slibovala víc. To, že se víc děje bude točit kolem něj, zatímco on slouží jen jako podnět k řešení stěžejního merhur traumatu. Prohlédni už proboha Artuši Pendragone! Ten kluk, co ho máš pořád půl kroku za zadkem přece není jen tak obyčejný kluk. Jak jen to můžeš nevidět? / To, co je v téhle povídce je, to je dobré, jen toho bylo málo. Málo se toho tam přihodilo. Nechci si moc stěžovat, poněvadž mám strach, abych někoho od psaní povídek z tohohle fandomu neodradila. Takže prostě jen prosím, aby toho bylo víc.:)”

Lettered - v dopisech

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

ygritte:

“...”

Profesorův citlivý nos

Autor: AnonymkaSS      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Toto je vážně veledílo :D :D :D - nic hloupějšího jsem nečetla”

Stránky: