Komentáře - Květen 2016

Stránky: 

Kráska a Smrtijed

Autor: Nerla, Mae      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Edit: Po dlouhé pauze byla povídka dopsána. Konec se mi líbil nesmírně. Je to jedna z mých prvních fanfiction a stále ji mám ráda. :-) /// První část je nejskvělejší a další dvě jenom výtečné :-) Vztah mezi hrdiny se nevyvíjí zrovna běžným způsobem, klišé jsou decentní a servírovaná s humorem a nadsázkou. Vážné části se střídají s humornými, vše velmi čtivé, dobře napsané a chytlavé. Způsob psaní těchto autorek mi velice "sednul", i když nechci vzbuzovat přehnaná očekávání - není to úplně klasicky srdceryvně pojaté ff, jsou tam slabší místa a rozpačitější rozjezd. Zjistila jsem, že k některým částem jsem se musela několikrát vrátit.”

It's Not A Love Potion - Není lektvar jako lektvar

Autor: CrystalP734      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Celkem hezká povídka, jen mi přišlo, že jak Harry tak i Draco jsou trošku OOC, ale nijak moc mi to nevadilo. Trochu mi taky vadilo, že jedna záležitost s Ronem nebyla dořešená a chyběla mi jeho reakce na vztah mezi Dracem a Harrym, ale to asi prostě proto, že já miluju odhalení. Ff jsem přečetla anglicky protože český překlad se bohužel zasekl u 10. kapitoly.”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Strašně zajímavá atmosféra - strašně smutná a depresivní a zároveň plná naděje a očekávání.”

Nevěrný Severus

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“O drobet lepší než 1. díl. :)”

Nevěrný Harry

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Sice je od začátku jasné o co jde, ale proč ne... :)”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Skvělá, promyšlená povídka! Jen Harry se občas choval dosti nelogicky a "nepotterovsky".”

Přiveď ho

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Děj vypadá zajímavě, ale mě prostě nudil. Překvapivě nejvíc jsem si užila posledních pár kapitol.”

Nezapomenutelná minulost

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

lymmet:

“No jako první mě napadlo slovo "blboučký." Ani se mi to nechce víc rozvádět.”

Manželství odsouzené ke zkáze

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Rulie:

“tak první polovina, možná 3/4 jsou skvělé, ale pak jsou slaďoulinké a předvídatelné akce a rozhovory, téměř s klidem se dají přeskočit a dočíst jen poslední 3 kapitoly. Za ten začátek dávám 4”

Manželství odsouzené ke zkáze

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Tak jsem tedy nakonec mírně zklamaná. První polovina povídky naprosto skvělá. Všechno jsem autorce věřila, dokonalé popisy pocitů, ale jakmile se z Harryho a Severuse stali milenci, přišla mi povídku už strašně nudná, a občas mi i lezla na nervy. Bohužel.”

Stránky: