Komentáře - Březen 2016

Stránky: 

Zkouška

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Cora:

“Tak to vážně sedí.”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Cora:

“2-3.”

Vynucená přiznání

Autor: Scorpia      Jazyk: ČJ

Cora:

“Taková malá, nepříliš vypointovaná epizodka jednoho všedního večera v Bradavicích. A vlastně se mi líbila moc.”

Bittersweet

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Cora:

“A takhle je mám nejradši. Krása.”

Scars

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Cora:

“Dva moje nejoblíbenější od Mantihory a nejsou tu, to je škadál. Napravuji.”

I m Done with this stupid war

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

Cora:

“Vizen řadím mezi špičku fanartové tvorby v HP fandomu a nejsem zdaleka jediná. Nějaké ilustrace na FFD už jsou, tak ještě alespoň jednu kapičku v móři přidám, ať se oko pokochá...”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Rulie:

“.... jsou místa, kam bych dort rozhodně nedala :D ... ale četlo se to pěkně”

Něco k napsání

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tak to byla nádhera! Zápisky v lektvarovém deníku spustí krásnou kinky scénu. Uf. Já jsem z toho tak vzrušená, že teď nevím, co si počnu ... :) . Ten uspokojivě neuspokojující konec mě vážně dostal. (Miluji to a to dokonce víc než navazující povídku.) / Tahle povídka pro mě z odtupu let představuje klasiku mezi UST (Unresolved Sexual Tension). Ona má v sobě to správně dráždivé nerozrožešené sexuální napětí. Víc takových, prosím!”

SS a tajomstvo Stonehenge

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Rulie:

“......”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Dlouho jsem se této povídce vyhýbala z důvodu postelového uspořádání. Nemohu přímo říct, že by mi nakonec až tak vadilo, dokonce ani v tak dlouhé povídce, ale co jsem občas nemohla skousnout bylo to, že Severus byl v podstatě chodící troska. Jako kdyby ten, co ve vztahu zastává pasivní úlohu v milostné lince, byl automaticky pasivní i ve všem ostatním. Také moc nemusím mocného Harryho, ale četla jsem už horší zpracování, takže tady to bylo celkem v normě. Navíc je povídka plná opakujících se myšlenkových pochodů a jak už zde někdo napsal, též opakujících se rozhovorů. Navzdory všemu, co jsem napsala výše, se to skvěle četlo a rychle to uteklo, čímž chci vyzdvihnout i skvělý překlad! Díky němu dávám o bodíček navíc.”

SS a tajomstvo Stonehenge

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Extasy:

“...”

Otec nebo syn

Autor: Auša      Jazyk: ČJ

Rulie:

“nápad - vlastně docela dobrý provedení - parodie - vážně jsem to dočetla jen proto abych věděla, proč to má tolik procent (bod pro mě)”

Spojeni

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Rulie:

“začátek perfektní, tak to mělo klesající tendenci (zvlášť oproti začátku), ale přečíst se to dá - co je nutné dodat - příběh má hlavu a patu :-) což se u některých povídek nevidí”

Mating spell

Autor: Shandra23      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Proč ne :D .... podle mě je to docela uvěřitelné a Ron se mi vždycky zdál jako blb ...”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Sladké - asi by se to takto dalo jedním slovem okomentovat - považte zda číst tuto povídku, pokud nechcete vidět sladkého Snapa - ale já jsem dnes potřebovala odpočinkovou četbu a tento účel to splnilo”

Lepší málo než nic

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-)”

Baby in a trenchcoat and a little hunter, covered in feathers and hungry for love

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Celkově je to hezké dílko, ale já mám stejně nejradši tu poslední část. :)”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

Vai:

“:)”

Après

Autor: imogenbynight      Jazyk: AJ

belldandy:

“3/4 Metatron ukradl Castielovi milost a odeslal ho na zem prožít nějaký příběh jako člověk. Mizera! A jaké místo se hodí pro zažívání romantikých příhod víc jak Francie a Paříž. Tak se Castiel octítá sám v Paříži, teda napřed sám. / Já si prostě neumím představit Castiela a Deana, jak si dělají romantický výlet do Paříže, třebaže je k tomu donutili okolnosti. Z druhé strany na to, že si stěžuju, mám v téhle FF překvapivě hodně oblíbených momentů, jako třeba ten, v němž si Castiel uvědomí , že jeho agapé byla vlastně eros nebo tu, kdy má velmi upřimnou promluvu k Deanovi ve spoustě řečí, jimž Dean nerozumí. Takže, nebyl to špatně strávený čas.”

Baby in a trenchcoat and a little hunter, covered in feathers and hungry for love

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

belldandy:

““3/4 Fluffy Fluff aneb roztomilé dítě zas jednou na scéně. / Máme tu oblíbené téma - Když se k tomu hlavní hrdinové sami nemají, musí jim třetí osoba, nejlépe za pomocí mocného kouzla (nebo v tomto případě kouzel) pomoci, aby si to konečně přiznali. Gabriel se na roli dohazovače hodí výborně. Pokud by šlo o mé chutě, mohlo by ho tam být i víc, ale jeho sporadický výskyt (a to i v dílech jimž je hlavním hrdinou) je v podstatě kanonický jev. Takže vlastně nemohu nic namítat. :) Poslední scéna navíc působí jako pěkný start pro budoucí sabriel vývoj. "Fakt nechápu, co Castiel na Deanovi vidí, to já bych ..." :P / Kvalita jednotlivých částí lehce kolísá a po čase se stává lehce otravým, že scénář je stále stejný a změn je minimum, ale myslím, že ve výsledku ... jsem spokojená. A třebaže nejsem velkým příznivcem roztomilosti, k tomuhle typu povídek prostě patří.””

A Hole in the World

Autor: AnnelieseMichel      Jazyk: AJ

belldandy:

“Určitě jsem nečekala, že prví delší destiel, co si přečtu bude nejen AU, ale ještě k tomu omegaverse. Ale stalo se a já jsem unešená. Nejsem nějak sto sesumírovat v krátkosti své dojmy a počítám s tím, že se na to téma vykecám na svém webu. AnnelieseMichel si dala za úkol napsat fanfikci, která zachová omegadinamiku a při tom nebude lámat charaktery. Vzhledem k mé omezené znalosti omegaversí nechci soudit to pvní, ale to druhé se povedlo. Palec nahoru. Palec nejvýš kam dosáhnu. / Tak tady jsem se vypovídala víc podrobně: http://belldandy.webnode.cz/news/a-hole-in-the-world-pribeh-o-omega-emancipaci/”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Jedním dechem :D .... podrobněji to nemá smysl rozebírat :D vše už je uvedeno v komentářích níže”

The Adventure of the Silver Scars

Autor: tangledblue      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Po roční pauze, kdy jsem se přesycená na Johnlocka ani nepodívala a jako správná malá coura jsem si našla novej OTP, mě zničehonic přepadla zvědavost, s čím přišli FF autoři po 3. sérii a po vánočním speciálu. A našla jsem tohle, a musím uznat, že je to dle mých měřítek dokonalá FF. Je tam případ – napínavý a šokující (došlo mi to stejně pozdě, jako Sherlockovi). Je tam složitá psychologie, výborně zvládnuté pojetí Sherlockova Mind Palace. Perfektně to zapadá do osnovy seriálu a zajímavě to interpretuje některé scény. Fascinující a komplikovaný vztah bratrů Holmesových a flashbacky do dětství. No a samotný vztah John/Sherlock je popsán tak znamenitě v jejich dlouhotrvající, nevyhnutelné, nenápadné a přitom nepřehlédnutelné přitažlivosti, že jsem se do těch dvou zabouchla podruhé. Celý je prakticky vystavěný na konceptu slow burn, setsakramentsky slow, a přitom nesklouzne do nudy a navzdory vší té asexualitě je nebezpečně často sexy jak hrom. Skvěle napsané dialogy. Krásně popsaná nepochopitelnost a nevyzpytatelnost lásky. A jako třešeň na dortu čeština coby Sherlockova druhá mateřština!”

Stály spoločník

Autor: bluestocking79      Jazyk: SJ

Skylar:

“U mňa to teda zanechalo poriadne hlboký dojem. Bolo to krásne, dojímavé a uisťujúce, že smrťou láska nekončí. Rozplakala som sa za počítačom ako malá. Stálý společník mi nikdy nevymizne z pamäti, ďakujem autorke aj prekladateľke.”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Kdyby autorka dala hlavním postavám jiná jména, dalo by se to brát jako originální příběh s příchutí HP. I tak mi to nezabrání dát minimálně čtyřku, protože to bylo jednoduše skvělé, čtivé a zkrátka pěkné. Ano, postavy jsou šíleně OOC, nejvíc asi Draco, jenže chápu, že to mělo svůj účel. Pokud by se jen z malé části choval tak, jak jsme zvyklí, muselo by to mít úplně jiný děj, takže mi to opravdu nevadilo. Je to super povídka a věřím, že se k ní ještě někdy vrátím.”

Stránky: