Komentáře - Únor 2016

Stránky: 

Soulmates

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

fleur_packyt:

“K pěti chybí jen to, jak moc je Cokoliv hrozně super, leč Soulmates mě (sic kupodivu tématem mě bližším) nezasáhlo tak moc. Snad kvůli jisté absenci Rona a Hermiony, bez kterých klasicky Harry nedal ani ránu.”

Cokoliv

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

fleur_packyt:

“Asi moje nejoblíbenější povídka, ke které se i po několika letech ráda vracím. Zvláštní, jak mi vztah Harryho a Draca připadal přirozený. Miluju dodnes. U autorky mě baví, jak se s každou další povídkou zlepšovala.”

The helpful brothers

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Čert vem Deana a Castiela! To, co tady předvádějí Sam a hlavně Gabriel, tomu říkám divadlo: :D”

Phoenix Tears or, Hermione Granger and the DH

Autor: grangerous      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“Výborná poviedka, ktorá by bezpochyby zaplnila knihu. Je však menej záživná než prvý diel, avšak stále dej plynie rýchlejšie než v originále. Oceňujem najmä posledné 2 kapitoly, tie sa mi naozaj páčili.”

Mt. Angel

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To bylo tááák sladké. Ale příjemně sladké. :)”

In my body

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle bylo trochu moc. Nevadí mi, když ze sebe udělá ženskou Loki, nevadí mi, když je Thorin žena, ale když mi někdo udělá ženskou z Deana, to mi vadí. K němu to prostě vůbec nejde. :/”

To the future

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“:)”

Born again

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle bylo vážně divné. Vejška, rodinka, city... To prostě k Deanovi nesedí.”

U anděla

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4 Brrensin pandán ke Goodbay, tohle je goodbay pro Castiela. A já myslím, že Dean je blbec. Myslí, že to dělá dobře, ale osobuje si právo rozhodovat to sám. Když někomu nedám informace, tak se přece nemůže svobodně rozhodnout. :)”

Sleeping trouble

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Castiel jako andělíček strážníček. :)”

U anděla

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“:)”

Blame it on Charlie

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Sam byl idiot. - Nic si z toho nedělej, Same. To se občas stává. :D”

Blame it on Charlie

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Skvělej, skvělej začátek, ale ... jak to ... počkali? Od kdy dva muži v takovém případě na něco čekají? Od kdy Dean na něco čeká? Tak to sorry, ale tomu já nevěřím. :)”

He who walks alone

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Chápu, že postavit vedle sebe Castiela a Doktora se může jevit jako skvělý nápad, ale ... Sice nejsem nějaký zásadní odpůrcei crossoverů, ale po pravdě mám problém představit si funkčně tyhle dva světy zcela propojené. Kde jsou v Doctorovi Who všichni ti démoni a kde jsou mimozemšťani v Supernatural? A proč by proboha Doctor nezasáhl dávno, když se chystá Apokalypsa. Nemám pocit, že by tohle fungovalo a zrovna tahle povídka mi nijak nepomohla představit si, jak by to fungovat mohlo. Řekněme, že na SuperWho crossover prostě dosud nejsem připravená. / Navíc teda mě iritují ty anglické názvy. Nějak si vůbec nedovedu odůvodnit, proč by třeba zrovna tady mělo být nutné.”

Once again

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ani anděl neví všechno.”

Café

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Milé. :)”

Sleeping trouble

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Platí to, co u "Café". Je to kráté a s pointou na konci, podle mě je to v podstatě drablík, až na to, že drablík by měl (dle mého) údernější, měl by se rychleji dostat k jádru věci. Myslím, že je to dobrý drablík. Líbí se mi, třebaže je docela romantický, což se od drablíků zrovna nečeká. / Asi jsem už trochu otravná, když to furt opakuji, ale u většiny Barrensiných povídek důvody k tomu, proč mají anglický název, prostě fakt nechápu.”

To the future

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5. Tohle by kolem a kolem vzato, klidně mohlo být bráno jako sequel k "Pokoji na konci světa", což je pro mě rozhodně pozitivní fakt, protože "Pokoj" mám ze všech Barrensiných povídek osobně asi najraději. Začátek mě strašně bavil. Dala bych za něj klidně i pět hvězdiček. Co víc, u scény, kdy má Castiel hlavu položenou v Deanově klíně jsem jihla, prostě nastoupily přesně ty správné pocity, kvůli kterým to člověk obvykle čte. Jenže o to víc mě štve, že z toho nakonec není zas nic víc než jeden velký rozhovor. Nemůžu se zbavit pocitu, že Dean by tak dlouho nerozebíral nové vztahy v nové situaci, nakonec by nad tím nejspíš mávl rukou a řešil by spíš něco, co se dotýká jeho posledního případu. Kdyby to celé stálo jen na mně (Což teda rozhodně nestojí.), tak bych pár posledních odstavců smázla a přidala tomu konec dle svého vkusu - třeba vypátrání motivů potrhlé čarodějnice, případné zničení čarodějnice, z praktických důvodů výmaz paměti, případně ... nějaký sex (?:). No, po pravdě, ten by mi zrovna tady až tolik nechyběl, nechala bych si spíš pro jinou povídku, třeba pro ten "Pokoj na konci světa".”

Born again

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4 Znáte ten pocit, kdyz je něco tak divný, že si nejste tak docela jistí , co si o tom myslet? Počíná se nový, možná lepší život Deana Winchestra. I když podle mě by ho to bez těch příšer nakonec ani nebavilo. :)”

Café

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Řeknu něco, co o Berrensiných textech málokdy říkám: Tohle mělo být kratší! :) A to přesto, že už to i tak krátké je. Tohle je totiž dle mého námět pro drubble. A je to dobrý drubble, který se nepřímo otírá o nekonečné shippovací války v SPN fandomu, které probíhají mezi fanynkami wincestu a destielu. Pobavil mě, ale v kratší formě by mě nejspíš bavil víc,”

Salvation lets their wings unfold

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5. Řekněme, že je to příběh z alternativního světa, jehož vznik podnítila otázka: Jaké by to bylo, kdyby na zážitku sdílení svého těla s andělem bylo něco pozitivního? To je samozřejmě nekanonický fakt, protože každý ví, že andělé jsou v podstatě dost demagogičtí bezcitní parchanti, které vnitřně příliš nezajímá svobodná lidská vůle, už proto, že jim většinou komplikuje plány. Povídka nese jasné stopy idealizace Castiela. Minimáně empatie k lidem, nebyla dlouho jeho zrovna silnou stránkou. Tak nějak nevěřím, že se kdy choval ohleduplně ke své schránce během jejího užívání. Mou výhodou jako čtenáže ve vztahu k tomtuto textu ovšem je, že sklony si Castiela idealizovat na sobě pozoruji také. Přesto, jak jsem se během čtení začínala seznamovat s námětem téhle povídky, měla jsem docela strach, že to bude průšvih. Ale dočetla jsem ji bez pocitu, že by to nakonec skutečně průšvih byl. Po pár dnech, si začínám dokonce říkat, že na ní "něco" bylo, Mám dojem, že ve mně něčím stále rezonuje. Takže ... Jo, doporučuji ji vyzkoušet. Máte-li chuť, můžete spolu s Deanem zkusit hledat útěchu v náručí jiného muže. / Jen tak na okraj: Tahle poznámka se nijak speciálně nevztahuje k téhle povídce, spíš je to jen takový vzkaz pro Mary. Nechci vypadat jako prase, co potřebuje mít sex všude (nebo chci?), ale jednou takhle pro změnu, by mě popis sexuálního aktu vážně neurazil. :) Pokud to autor FF umí napsat dobře, tak čtenáře milostného příběhu takové završení prostě potěší. A já věřím, že Mary by to dobře zvládla.”

Once again

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Asi bych ho taky pustila.”

Mt. Angel

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Máte-li rádi krátké romatické, citlivé a emotivní povídky, přičtěte si k hodnocení aspoň bod, Já zrovna neměla náladu.”

In my body

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4 Tady nějak přesně narážím na limity své fantazie, protože ... ne Dean přece nikdy nebyl žena. :P Neříkala jsem, že si Marry zkusí všechno?”

Kletba

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. Jak mám za sebou už v podstatě celou tu skupinu destiel povídek, co napsala Mary, musím znalecky ocenit, že se ta něbojí ženská napsat snad všechno. Mpreg tudíž prostě nemohl chybět. Zhodnotila bych to slovy, že tonení žádný toální průšvih, ale nic kvůli čemu by jste Mpreg začali číst taky ne. Odpůrcům Mpregu tudíž nedoporučuji. Jak to tak u Marry bývá trochu méně rozebírání dané situace bych ocenila, ale drží se to stále v mezích přijatelnosti. /SPOILER: Proč já jsem si vždycky myslela, že těhotný bude Castiel? :P”

Stránky: